AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Hvordan gjorde du det? ☺️ 🤍 Anonymkode: abcb6...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Gjemte ringen og et kort under puta, og ba ham om å sjekke der. Var drittskummelt. Anonymkode: ab65e...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Sa bare" nei, hva tror du? Skal vi ikke bare gifte oss?" Han sa ja Anonymkode: 19b33...610 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Min søster fridde til sin på hans runde dag, på toppen av et fjell med fantastisk utsikt. Helt vanlige turklær, og hun gikk ikke ned på kne, men spurte om han ville gifte seg med henne. Enkelt og veldig dem, og da sånn det skal være 🥰 Anonymkode: c0cf0...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Fridde ute på skogstur om vinteren. Vi satt på en benk og drakk kakao, og jeg hadde ordnet et bilde til han med et fint dikt som han pakket opp. Mens han så på bildet så tok jeg fram ringen. 😁 Det var veldig koselig. Anonymkode: 8e9a8...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 14.31): Sa bare" nei, hva tror du? Skal vi ikke bare gifte oss?" Han sa ja Anonymkode: 19b33...610 Omtrent det samme her. Anonymkode: dde3c...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #7 Del Skrevet 9. februar Ingen av oss fridde, egentlig. Vi hadde enda en runde med oppdatering av samboerkontrakt og gjensidig testamente, etter å ha kjøpt ny leilighet. Jeg slang ut noe i retning av "kanskje like greit å bare gifter oss". Og han sa at det var en god idé. Jeg foreslo vi bare skulle ta det til våren. Han ville gjerne ha det stort og tradisjonelt, jeg lite og personlig. En time etter hadde vi funnet en løsning, satt en dato, og booket vielse. Anonymkode: ac336...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #8 Del Skrevet 9. februar Fridde på skuddårsdagen, i stua, med roseblader og pyntet hus når han kom hjem. Kjøpte en frieri-ring, så dro vi sammen i etterkant og kjøpte våre forlovelsesringer. Anonymkode: 23e0a...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå