AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Hvor kjøpte du din seng, og er du fornøyd? Anonymkode: 9ac9d...01e
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar Skeidar. Kjøpte Jensen Carat kontinental, veldig fornøyd etter flere år. Anonymkode: 04a0a...cf8
Mardina Skrevet 28. januar #4 Skrevet 28. januar Kjøpt brukt på Finn dått enno, for et par år siden. Litt falmet i fargen, men ellers god som gull. Kjøpte ny overmadrass for et par måneder siden(Wellpur fra Jysk). Betalte rundt 1000,- for den. Jeg ser ikke poenget i å betale flere titusen for en seng 😊
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Skrevet 29. januar Mardina skrev (9 timer siden): Kjøpt brukt på Finn dått enno, for et par år siden. Litt falmet i fargen, men ellers god som gull. Kjøpte ny overmadrass for et par måneder siden(Wellpur fra Jysk). Betalte rundt 1000,- for den. Jeg ser ikke poenget i å betale flere titusen for en seng 😊 Madrass er hygieneprodukt, og et av de viktigste møblene vi investerer i. Noen fungerer fint i en billigseng fra IKEA, mens andre har vondter som gjør at det absolutt er et poeng å betale mer for en seng. Kvalitet i forhold til holdbarhet spiller jo også inn. Trekket til Wellpur kan kun vaskes på 40 grader, og det er nok grunn for meg til å ikke velge det. Kan selvsagt kjøpe madrassbeskytter å ha i tillegg som kan vaskes på 60 grader, men da forringes litt den "tempur" hensikten. Jeg angrer overhodet ikke på at jeg betalte 25 000 kr for seng (på salg). Seng som vil vare i mange mange år, som er ekstremt behagelig å ligge i. Kommer aldri til å kjøpe madrass fra Jysk eller Ikea igjen. Anonymkode: 04a0a...cf8
Mardina Skrevet 29. januar #6 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Madrass er hygieneprodukt, og et av de viktigste møblene vi investerer i. Noen fungerer fint i en billigseng fra IKEA, mens andre har vondter som gjør at det absolutt er et poeng å betale mer for en seng. Kvalitet i forhold til holdbarhet spiller jo også inn. Trekket til Wellpur kan kun vaskes på 40 grader, og det er nok grunn for meg til å ikke velge det. Kan selvsagt kjøpe madrassbeskytter å ha i tillegg som kan vaskes på 60 grader, men da forringes litt den "tempur" hensikten. Jeg angrer overhodet ikke på at jeg betalte 25 000 kr for seng (på salg). Seng som vil vare i mange mange år, som er ekstremt behagelig å ligge i. Kommer aldri til å kjøpe madrass fra Jysk eller Ikea igjen. Anonymkode: 04a0a...cf8 Du velger jo selv hva du bruker pengene dine på selvfølgelig. Jeg er fornøyd med min seng, selv om den er kjøpt brukt. Det er vel det viktigste?
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Skrevet 29. januar https://www.bedrenaetter.no/tilbud-senger.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=no_search_brand&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwOe8BhCCARIsAGKeD56L3DOqZo27hmLnOb4QvQ3ORuokbYe_LgjIWQWACVcTO1Sx3ClyHLkaAr_GEALw_wcB Er veldig fornøyd. Anonymkode: cb781...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå