Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøpte du din seng, og er du fornøyd? 

Anonymkode: 9ac9d...01e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skeidar. Kjøpte Jensen Carat kontinental, veldig fornøyd etter flere år. 

Anonymkode: 04a0a...cf8

Skrevet

IKEA. Sover godt uansett hvilket underlag. 

Skrevet

Kjøpt brukt på Finn dått enno, for et par år siden. 

Litt falmet i fargen, men ellers god som gull. Kjøpte ny overmadrass for et par måneder siden(Wellpur fra Jysk). 

Betalte rundt 1000,- for den. Jeg ser ikke poenget i å betale flere titusen for en seng 😊

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (9 timer siden):

Kjøpt brukt på Finn dått enno, for et par år siden. 

Litt falmet i fargen, men ellers god som gull. Kjøpte ny overmadrass for et par måneder siden(Wellpur fra Jysk). 

Betalte rundt 1000,- for den. Jeg ser ikke poenget i å betale flere titusen for en seng 😊

Madrass er hygieneprodukt, og et av de viktigste møblene vi investerer i. Noen fungerer fint i en billigseng fra IKEA, mens andre har vondter som gjør at det absolutt er et poeng å betale mer for en seng. Kvalitet i forhold til holdbarhet spiller jo også inn. 

Trekket til Wellpur kan kun vaskes på 40 grader, og det er nok grunn for meg til å ikke velge det. Kan selvsagt kjøpe madrassbeskytter å ha i tillegg som kan vaskes på 60 grader, men da forringes litt den "tempur" hensikten. 

Jeg angrer overhodet ikke på at jeg betalte 25 000 kr for seng (på salg). Seng som vil vare i mange mange år, som er ekstremt behagelig å ligge i. Kommer aldri til å kjøpe madrass fra Jysk eller Ikea igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Madrass er hygieneprodukt, og et av de viktigste møblene vi investerer i. Noen fungerer fint i en billigseng fra IKEA, mens andre har vondter som gjør at det absolutt er et poeng å betale mer for en seng. Kvalitet i forhold til holdbarhet spiller jo også inn. 

Trekket til Wellpur kan kun vaskes på 40 grader, og det er nok grunn for meg til å ikke velge det. Kan selvsagt kjøpe madrassbeskytter å ha i tillegg som kan vaskes på 60 grader, men da forringes litt den "tempur" hensikten. 

Jeg angrer overhodet ikke på at jeg betalte 25 000 kr for seng (på salg). Seng som vil vare i mange mange år, som er ekstremt behagelig å ligge i. Kommer aldri til å kjøpe madrass fra Jysk eller Ikea igjen. 

Du velger jo selv hva du bruker pengene dine på selvfølgelig. 

Jeg er fornøyd med min seng, selv om den er kjøpt brukt. Det er vel det viktigste? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...