Gå til innhold

Damer og sex etter 15-20 år i forhold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere damer i 30 årene og 40 årene som har hatt samme sex partner i 15-20 år+ hvordan er sex livet deres ? Frister det for sex med yngre menn eller affærer ?  Spesielt dere med lubne menn i 40 /50 åra. 

Anonymkode: 378c0...8a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sexlivet vårt er deilig, men mannen min er relativt veltrent, selv om han har fått noen ekstra kilo med årene. Jeg er mer lubben. 

Nei sex med andre menn frister ikke. Min mann er flink til å beholde gnisten oss to mellom. Ja jeg også. Å vise kjærlighet og omtanke for hverandre er vanlig oss mellom. Vi er opptatt av å gjøre mye kjekt sammen og opprettholde alt godt i vår relasjon. Vi er fremdeles kjærester på alle måter, fra å vise følelser for hverandre til flørt og småerting. En gang på veien ble vi bevisst på hvordan det å ikke ivareta hverandre godt på alle måter bryter oss ned og gjør oss ulykkelige begge to. Vi lærte av det. 

Sex med min mann er deilig. Veldig deilig! Vanskelig å bli lei det å få slik behandling og mange orgasmer. Kroppen min reagerer på hans kropp med forventning og kribling. 

Jeg har erfaring med annet. Både kjip sex og kjipt samliv ellers kan drepe gnist og lyst. Begge de to tingene må nok være godt for å opprettholde lyst i årevis. 

Anonymkode: f088b...249

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Frista såpass mye med sex med yngre menn at jeg gikk fra mannen min 

Anonymkode: b24e7...2a9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har et godt sexliv. Ingen lubben mann heller. Kunne vært litt oftere, men selve sexen er svært god og kvalitet over kvantitet. Aldri vært det minste fristet av sex med yngre menn eller affærer.

Anonymkode: c245d...98a

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med mannen min i 17 år, han er 50 år og rundt 20 kg overvektig ville jeg tippe. Og jeg tenner helt utrolig på ham! Trenger bare å se (eller tenke på) ham naken, så er jeg klar. 

Med 3 barn i huset og 0 barnevakt så blir det jo ikke sånn at jeg kan hoppe på ham når som helst, men vi har jevnlig og veldig god sex iallefall.

Null interesse av andre menn. 

Anonymkode: 9add1...c0e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere damer i 30 årene og 40 årene som har hatt samme sex partner i 15-20 år+ hvordan er sex livet deres ? Frister det for sex med yngre menn eller affærer ?  Spesielt dere med lubne menn i 40 /50 åra. 

😂 Nei. Sex med en yngre type har aldri vært aktuelt for min del. Mannen min er av samme årskull som meg. Om jeg skulle hatt sex med noen andre igjen, så hadde det nok blitt en som er noen år eldre eller minst jevngammel.

Jeg har fra jeg debuterte seksuelt som 16 åring, aldri vært med noen som er yngre. Tiltrekker meg bare ikke.

Anonymkode: c30ad...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel heller slik at kvinner som har vært sammen med mannen sin er i overgangsalder og libidoen til kvinner i overgangsalder er vel ikke all verdens.. 

Seksuelle problemer i overgangsalderen - NHI.no

Anonymkode: 45ac5...246

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😂 Nei. Sex med en yngre type har aldri vært aktuelt for min del. Mannen min er av samme årskull som meg. Om jeg skulle hatt sex med noen andre igjen, så hadde det nok blitt en som er noen år eldre eller minst jevngammel.

Jeg har fra jeg debuterte seksuelt som 16 åring, aldri vært med noen som er yngre. Tiltrekker meg bare ikke.

I Norge er sex mellom menn i slutten av 20 årene og kvinner i tidlig 40 årene lite utbredt. i USA og mange andre land er dette svært vanlig. 

Har erfaring fra dette i USA,  Midtøsten, latin amerika, Polen og Russland.   

Hva er grunnen til at kvinner ikke tiltrukkes av pene veltrente høy testo menn ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Norge er sex mellom menn i slutten av 20 årene og kvinner i tidlig 40 årene lite utbredt. i USA og mange andre land er dette svært vanlig. 

Link? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I Norge er sex mellom menn i slutten av 20 årene og kvinner i tidlig 40 årene lite utbredt. i USA og mange andre land er dette svært vanlig. 

Hva er grunnen til at kvinner ikke tiltrukkes av pene veltrente høy testo menn ? 

Mye på grunn av at veldig mange menn blir bedre sexpartnere med årene. Jeg er kvinne 54 og har vært med yngre, samme alder og eldre. Og det er himmels forskjell på en 29-åring og en 59 åring. Sistnevnte har blitt mindre opptatt av seg selv, og har mer erfaring.

Anonymkode: 38922...970

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg kan ikke svare på vegne av kvinner generelt.

»høy», «veltrent» og «testo» er på ingen måte del av likningen som avgjør om jeg blir seksuelt tiltrukket eller ikke. Det er helt andre kvaliteter og egenskaper som vekker seksuell tenning for min del.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mye på grunn av at veldig mange menn blir bedre sexpartnere med årene. Jeg er kvinne 54 og har vært med yngre, samme alder og eldre. Og det er himmels forskjell på en 29-åring og en 59 åring. Sistnevnte har blitt mindre opptatt av seg selv, og har mer erfaring.

Anonymkode: 38922...970

Dette har jeg hørt mange kvinner si😊

Jeg har aldri hatt sex med en mann som har vært yngre en meg, men sexen blir bedre og bedre med årene.

Regner med det er en kombinasjon av at mennene er mer erfarne i tillegg til egen erfaring.

Jeg tenner på modne, avbalanserte menn som vet hva dem gjør. Jeg orker ikke overivrige unge folk som vil «knulle på» som kaniner.

Skrevet
Topper og daler skrev (31 minutter siden):

Link? 

Link ? 

Dette er svært utbredt haug med venner som har gjort det selv... prøv det

AnonymBruker
Skrevet

Vi er midt i 40-årene, og har vært sammen i 20 år. Sexlivet vårt har vært dødt i mer enn 5 år, siden han ikke har lyst lenger. Jeg har derimot lyst stort sett hver dag… Skulle jeg hatt sex med noen andre skulle det vært med en god venn som er noe eldre enn meg, der det er gjensidig tenning. 

Anonymkode: 959c5...51a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi er midt i 40-årene, og har vært sammen i 20 år. Sexlivet vårt har vært dødt i mer enn 5 år, siden han ikke har lyst lenger. Jeg har derimot lyst stort sett hver dag… Skulle jeg hatt sex med noen andre skulle det vært med en god venn som er noe eldre enn meg, der det er gjensidig tenning. 

Hvorfor eldre?

Hvorfor ikke yngre veltrent mann ?

AnonymBruker
Skrevet

40 år, sammen i 16 år. Nei, frister ikke med sex med andre en min egen mann. Har oss ca tre ganger per uke.

Anonymkode: fd71e...a43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor eldre?

Hvorfor ikke yngre veltrent mann ?

Tja, sikkert fordi han er en jeg tenner på. Har egentlig ikke vurdert noen andre, i den grad jeg har vurdert å ha sex med noen andre enn mannen min.

Skrevet
kvinne464 skrev (6 minutter siden):

Link ? 

Dette er svært utbredt haug med venner som har gjort det selv... prøv det

Påstanden var: «I Norge er sex mellom menn i slutten av 20 årene og kvinner i tidlig 40 årene lite utbredt. i USA og mange andre land er dette svært vanlig.» En slik påstand krever kilde. Ellers er den ikke gyldig. Ikke tror jeg den er sannsynlig heller, da min antakelse er at dette ikke er et særlig utbredt fenomen i noen av landene, men at det kanskje er mer utbredt i Norge enn USA. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (22 minutter siden):

Påstanden var: «I Norge er sex mellom menn i slutten av 20 årene og kvinner i tidlig 40 årene lite utbredt. i USA og mange andre land er dette svært vanlig.» En slik påstand krever kilde. Ellers er den ikke gyldig. Ikke tror jeg den er sannsynlig heller, da min antakelse er at dette ikke er et særlig utbredt fenomen i noen av landene, men at det kanskje er mer utbredt i Norge enn USA. 

Om du er en overvektig skalla mann så er sannsynligheten liten, men om du har reist rundt, studert kommet i kontakt med lokale osv.  Snakker ikke kun fra min egen erfaring, men haug med venner og bekjente som både har feriert, studert der.   Kulturen, " social fabric" i samfunnet er annerledes.    Jeg snakker ikke om forhold, men kun seksuelle situationships.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kan jo være tiltrukket av dem, men det er noe annet enn å ha sex med dem. Man er på en annen planet mentalt, kanskje? 

Anonymkode: cdc1e...64c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...