AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Likte bedre gamle oppsettet med chat for seg selv. Anonymkode: 1bacd...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar La selv merke til at de har ordnet kommentarfelt på offentlige ''stories'' (historier på norsk). Så jeg regner med at de skal bygge videre på Premium-funksjonene sine og utvikle seg til å bli mer likt Instagram, TikTok, X og Facebook. Litt mer avhengighetsskapende når man kan kommunisere med brukere på tvers av grenser uten å legge til hverandre som venner/kjenne hverandre osv. Anonymkode: 5805b...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Helt enig, den nye oppdateringen/versjonen liker jeg ikke. Anonymkode: 3ae27...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Del Skrevet 7. februar Jeg pleier å gå meg til på nye ting. Men dette var et stort steg tilbake. Anonymkode: 04df5...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 21.02): La selv merke til at de har ordnet kommentarfelt på offentlige ''stories'' (historier på norsk). Så jeg regner med at de skal bygge videre på Premium-funksjonene sine og utvikle seg til å bli mer likt Instagram, TikTok, X og Facebook. Litt mer avhengighetsskapende når man kan kommunisere med brukere på tvers av grenser uten å legge til hverandre som venner/kjenne hverandre osv. Anonymkode: 5805b...133 Hva???? Faen! MÅ de!? Anonymkode: b4b00...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå