AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:52 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:52 Hva er best å bruke for å fjerne sånn type foundation? Bruker den daglig og på kvelden vasker jeg ansiktet men en rens men føler det ikke blir helt rent. Føler det er igjen litt rester Anonymkode: 5eabe...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:56 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:56 Bruk først en oljerens og deretter en vannbasert rens. Anonymkode: c2353...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:21 #3 Del Skrevet tirsdag kl 13:21 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bruk først en oljerens og deretter en vannbasert rens. Anonymkode: c2353...598 Takk. Kan jeg bruker micellar water? Anonymkode: 5eabe...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet tirsdag kl 16:54 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk. Kan jeg bruker micellar water? Anonymkode: 5eabe...47e Jeg tror ikke micellarvann vil være tilstrekkelig til å fjerne restene av oljerensen, men du kan jo gi det et forsøk. Man bør uansett skylle med vann etter å ha brukt micellarvann, da det kan legge igjen overflateaktive ingredienser (dvs de virkestoffene som løser opp fett og sminke osv ) på huden. Disse stoffene kan på sikt virke uttørrende og irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet tirsdag kl 17:02 #5 Del Skrevet tirsdag kl 17:02 Hvilken rens bruker du? Jeg vasker først huden med lunkent vann/klut, også såper jeg inn med rens. Bruker akkurat den foundation du viser til, og opplever ikke at det ligger igjen rester etter rens. Bruker denne rensen: https://www.blivakker.no/product/3200370/matis-reponse-fondamentale-authentik-foam-150ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå