Jeg er meg Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Jeg skal lage min første hjemmelagde pastasaus i dag og har alt jeg tenger bortsett fra tomatpure. Kan jeg bruke ketchup i stedenfor? Har kun ketchup uten sukker (om det har noe å si) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Ja, du kan såklart, men ketchup smaker jo ikke det samme, så deg blir jo en helt annen smak. Anonymkode: 8e922...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er meg Skrevet 28. januar Forfatter #3 Del Skrevet 28. januar Ok, takk for svar. Hmmm, litt usikker da, om jeg skal eller ikke. Men uansett...takk for at du tok deg bryet med å svare 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar Det er sikkert bedre om du bare bruker hakkede tomater og dropper ketcupen. Bruk godt med krydder, så gør det bra. Anonymkode: 8e922...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er meg Skrevet 28. januar Forfatter #5 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er sikkert bedre om du bare bruker hakkede tomater og dropper ketcupen. Bruk godt med krydder, så gør det bra. Anonymkode: 8e922...098 Da prøver jeg det istedenfor...trodde jeg måtte bruke tomatpure/ketchup. Takk igjen 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Ketchup er jo en slags tomatpuré, men med sukker, eddik og krydder i tillegg. Du kan bruke det, men det smaker ikke det samme. Jeg ville bare droppet det. Anonymkode: df10e...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Hadde heller tatt en kjapp tur i butikken. Tomatpurre er ikke bare for å smaken, men også for å tykne sausen litt. Anonymkode: eca16...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå