AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Hei, Jeg har hormonspiral, men ikke mistet menstruasjonen. Nå ser det ut som om den kommer akkurat når jeg skal på helgetur med ny type. Prøver å google om primolut kan brukes når man har hormonspiral, men internett kommer med litt tvetydige svar. Noen som har erfaring med å bruke primolut samtidig som de har hormonspiral? Anonymkode: 02ad2...eba
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar Ta en telefon til fastlegen og spør. Er vel ikke verre enn det, da får du ihvertfall riktige svar. Anonymkode: d2826...183
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Skrevet 28. januar Takk for forslag. Jeg får dessverre ikke tak i fastlegen min på telefonen. Har sendt ham en melding, men den står det at han svarer på innen fem dager. Det haster litt mer enn som så, og jeg kan få Primolut av en venninne, derfor spør jeg om erfaringer her. HI Anonymkode: 02ad2...eba
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Skrevet 28. januar Bestill en digital konsultasjon på dr dropin hvis det haster. Anonymkode: 182d4...851
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar Jeg går på begge og det går helt fint. Men jeg går fast. Sjekk med lege i tilfelle du har risiko for blodpropp med primolut. Anonymkode: 97fad...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå