Gå til innhold

Hvor ofte sammen med venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trodde det var bare meg som så vennene mine så sjelden, godt å se at vi er flere. 

Ca. 4-6 ganger i året kanskje. Min beste venninne snakker jeg på telefonen nesten daglig, men vi bor et stykka unna hverandre, så vi sees sjelden. 

Jeg har egentlig ikke så stort behov for venner, har nok med mann og barn. Men så tenker jeg at hvis noe skulle skje i livet mitt (skilsmisse, dødsfall hos partner e.l.), så ville jeg ikke hatt noen å støtte meg til. Så derfor passer jeg på å treffe venner og vedlikeholde vennskapene med ujevne mellomrom. 

Anonymkode: 58019...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 14.16):

Hva er årsaken til at dere er så lite sammen med venner ? Jeg drar på besøk,eller får besøk av venner minst 2 ganger pr uke. Vi går også ut og spiser en gang i mnd.

Anonymkode: ded7e...949

Jeg har ingen venner.

Anonymkode: 44e72...1bc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg treffer venninner kanskje en til to ganger per uke, men det er kun snakk om tur en times tid (bor i samme nanolag), utenom dette- middag ute eller så, gjør vi kanskje 5-6 ganger i året. Treffer venner oftere på sommeren enn vinteren.

Anonymkode: 5e82a...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke barn og ingen venner som har barn heller så vi sees vel alt fra 1- 3 ganger i uka kanskje, men så jobber noen av oss sammen også. 

Anonymkode: 4951c...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på, i perioder et par ganger i uka, men kan også være mye sjeldnere. Som regel ganske korte kaffebesøk hos en av oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 3.28):

Trodde det var bare meg som så vennene mine så sjelden, godt å se at vi er flere. 

Ca. 4-6 ganger i året kanskje. Min beste venninne snakker jeg på telefonen nesten daglig, men vi bor et stykka unna hverandre, så vi sees sjelden. 

Jeg har egentlig ikke så stort behov for venner, har nok med mann og barn. Men så tenker jeg at hvis noe skulle skje i livet mitt (skilsmisse, dødsfall hos partner e.l.), så ville jeg ikke hatt noen å støtte meg til. Så derfor passer jeg på å treffe venner og vedlikeholde vennskapene med ujevne mellomrom. 

Anonymkode: 58019...250

Uff. Så trist å lese. Du vil egentlig ikke, men om det skjer noe. Fy søren. 

Anonymkode: 2ef78...380

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Minst 2 - 3 ganger i uken, minst. Er veldig glad i vennene mine og har mange av dem. Føler meg priviligert! Er særboer og barnefri.

Anonymkode: ece93...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...