AnonymBruker Skrevet i går, 08:58 #1 Del Skrevet i går, 08:58 Er det verre for en som er ikke jomfru, men ikke hatt sex på flere år enn en som er jomfru og har ikke gjort det enda langt inn i voksenalder? Anonymkode: 6b291...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #2 Del Skrevet i går, 09:04 Jeg hadde ikke sex før jeg ble 24. Er autist og aseksuell da. Er 37, men forholdet mitt til sex er den samme som før jeg mistet jomfrudommen. Like likegyldig til hvor ofte jeg har sex. Anonymkode: 582b2...8ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #3 Del Skrevet i går, 09:11 Sex er ingen menneskerett. Man kan ordne seg selv. Anonymkode: d5e31...0b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #4 Del Skrevet i går, 09:19 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sex er ingen menneskerett. Man kan ordne seg selv. Anonymkode: d5e31...0b2 Hvem har påstått det er en menneskerett?! Anonymkode: 8abea...fa2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #5 Del Skrevet i går, 10:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det verre for en som er ikke jomfru, men ikke hatt sex på flere år enn en som er jomfru og har ikke gjort det enda langt inn i voksenalder? Anonymkode: 6b291...819 Om jeg prøver å huske tilbake til da jeg var jomfru, så var nok lysten til å få oppleve sex, langt, langt større en lysten på sex i dag. Anonymkode: 0bd51...7ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet i går, 10:52 #6 Del Skrevet i går, 10:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sex er ingen menneskerett. Man kan ordne seg selv. Anonymkode: d5e31...0b2 Sex er en menneskerett, men ikke sex med et annet menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #7 Del Skrevet i går, 10:53 Det sies at det er bedre å ha hatt noe og mistet det, enn å aldri ha hatt noe. Jeg har mistet mye i livet, men enda så vondt det er, så ville jeg jo ikke vært foruten. Så jeg vil mene at det er verre å aldri ha hatt sex. Anonymkode: d7026...1a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:26 #8 Del Skrevet i går, 11:26 Føler av og til samfunnet med all sex pratet daglig skaper en større press til sex Anonymkode: 6b291...819 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet i går, 11:33 #9 Del Skrevet i går, 11:33 Bare til info: Det er altså ikke sånn at alle som er i forhold, har sex daglig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet i går, 11:33 #10 Del Skrevet i går, 11:33 (endret) Jeg har ikke hatt sex på mange år og ser ikke helt problemet. Det er ingenting spesielt med sex. En vibrator gir meg like mye nytelse (for å være ærlig så gir den mer) som en mann kan gi. Endret i går, 11:34 av Nådeløs 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #11 Del Skrevet i går, 11:39 Nådeløs skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke hatt sex på mange år og ser ikke helt problemet. Det er ingenting spesielt med sex. En vibrator gir meg like mye nytelse (for å være ærlig så gir den mer) som en mann kan gi. Om du snakker om nytelse og orgasme isolert sett, så er jeg helt enig. Ingen mann (eller kvinne) kan stimulere like bra som et godt leketøy. Men det er mye annet jeg får ut av sex, som man ikke får av et leketøy. Anonymkode: 0bd51...7ab 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet i går, 11:45 #12 Del Skrevet i går, 11:45 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er mye annet jeg får ut av sex, som man ikke får av et leketøy. Anonymkode: 0bd51...7ab Som hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:11 #13 Del Skrevet i går, 13:11 Nådeløs skrev (1 time siden): Som hva da? Sexdukke Anonymkode: 6b291...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #14 Del Skrevet i går, 14:51 Nådeløs skrev (3 timer siden): Som hva da? Nærheten, kosen og intimitet. Dette er de viktigste tingene for meg med sex med partner. Nytelse/orgasme fikser et godt leketøy bedre en noen partner kan. Anonymkode: 0bd51...7ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #15 Del Skrevet i går, 14:51 Seff skrev (3 timer siden): Bare til info: Det er altså ikke sånn at alle som er i forhold, har sex daglig. Sex daglig høres bare slitsomt ut. Da hadde jeg raskt kjedet meg tror jeg. Anonymkode: 0bd51...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet i går, 14:56 #16 Del Skrevet i går, 14:56 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen mann (eller kvinne) kan stimulere like bra som et godt leketøy. Jeg snakker på vegne av meg selv, som er mann: Jo, kvinner (som i alle jeg har møtt) stimulerer meg tusen ganger bedre enn noe leketøy. Det er greit at andre opplever det på en annen måte, men har lest dette så mange ganger nå, at jeg ønsket å korrigere denne «sannheten» litt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:18 #17 Del Skrevet i går, 16:18 Topper og daler skrev (1 time siden): Jeg snakker på vegne av meg selv, som er mann: Jo, kvinner (som i alle jeg har møtt) stimulerer meg tusen ganger bedre enn noe leketøy. Det er greit at andre opplever det på en annen måte, men har lest dette så mange ganger nå, at jeg ønsket å korrigere denne «sannheten» litt. Vel. Jeg har ingen erfaring med å stimulere meg med leketøy for menn. Jeg har ikke en penis, prostata etc. jeg har ingen forutsetning for å vite hvordan feks en arcwave eller fleshlight føles. Det jeg vet derimot, er at inget menneske er i stand til å stimulere like intenst og bra som det feks kombinasjon womanizer og en vibrerende g-punktstav kan, eller som en kvalitetsrabbit som er «korrekt» utformet innvendig+utvendig kan. Det er fysiologisk og anatomisk umulig. Det er en sannhet som ikke trenger å «korrigeres»😊 Det triste er at noen menn ser på dette som en eller annen trussel. At gode leketøy stimulerer på måter et menneske ikke er i stand til, betyr ikke at man ikke har lyst på sex med partneren sin feks. Leketøyene kan brukes når man onanerer eller brukes av partner når man har sex sammen. Leketøyene er ikke en konkurrent til parsex, de er et supplement. Samtidig er sex med en partner noe helt annet en å onanere alene. Det er mange viktige ting jeg får av sex med partner som jeg ikke får av å onanere feks. Ofte kan jeg ha lyst på sex med partner, men overhode ikke lyst til å onanere. Onanien fjerner ikke lysten på sex med partneren. På samme måte som jeg kan få lyst til å onanere, men ikke lyst på sex med partneren. Det handler ikke om leketøy eller ikke. Anonymkode: 0bd51...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet i går, 16:29 #18 Del Skrevet i går, 16:29 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det triste er at noen menn ser på dette som en eller annen trussel. Jeg skrev jo vitterlig at andre gjerne må føle det annerledes. Snakker for meg selv, og bare meg selv. Vi har nattbordskuffen full, så jeg var ikke ute etter å bli forelest for. Jeg er en voksen mann og har både sett, prøvd og opplevd det aller meste. Jeg vet ikke, men jeg tror menn og kvinner er ulike på dette området. Jeg sier det ikke med skråsikkerhet, men jeg er åpen for det. Kjenner ingen mann som synes en Fleshlight gir bedre orgasme enn en kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:35 #19 Del Skrevet i går, 16:35 Ingen leketøy, videoer eller hånd kan erstatte en varm partner som presser seg inntil deg, et skjelmsk blikk på vei ut av stua eller en våt kvinne som slipper deg inn. Anonymkode: 1903c...47a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #20 Del Skrevet i går, 16:37 Det kommer jo ann på personen. Er rundt 10 år siden jeg hadde sex sist. Jeg vet at jeg ikke går glipp av noe spesielt, så jeg har det helt fint. Andre, de tenker kanskje at sex er tipp topp, og vil savne det de ikke har, og da er det kanskje bedre å ikke vite hva man går glipp av. Alt er basert på hvem personen er egentlig. Anonymkode: 773b6...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå