Gå til innhold

hva er din bodycount?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38, vært aktiv siden jeg var 15 og har sikkert hatt sex med rundt 40 menn.

jeg har ca 12 år med kjærester (4 stk).  
De resterende 11 år har jeg hatt sex mellom 0-6 ganger i året hvor dette ikke førte til noe forhold. 

Totalt sett har jeg ikke hatt mye sex, men det høres mindre godt ut at jeg har blitt lurt til å teste ut så mye søppel. 

jeg er takknemlig, mannnen jeg er sammen med er et resultat av at jeg vet hva søppel er. 

Anonymkode: 6c407...99c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 15.30):

Her har du svart en annen kommentar på et tilsvar på en kommentar fra meg.. Så jeg vet ikke helt hvem du spør.

Men jeg er den som sa at det er greit å lyve om antallet om en date spør. Og du mener at en kvinne har plikt til å opplyse om sitt antall bodycount? Og forsøker å gaslighte inn en kommentar hvor hensikten er ment å såre..

Og så mener du at noen skal "legge frem akkurat hvorfor" bla bla...

Fordi mange menn ER drittsekker! De kurtiserer kvinner for å få henne til sengs. Som om det er en sport. Hvor de ikke går etter damer som synes ONS og fri sex er greit. Det er ikke spennende nok. Men akkurat de damene som er tilbakeholden på sex, og ikke har sex før de tror relasjonen er seriøs. Det er målgruppen og for slike typer drittsekker. Og de føler det som en seier å ha nedlagt en attraktiv og seriøs dame. Som om de har merket henne, for andre menn senere, og for hennes mulighet for å finne og etablere seg med en faktisk god og anstendige mann.

Og det er nok litt provoserende for en sånn type drittsekk å høre at de bare har forsvunnet fra historien. Alle kvinner jeg vet om og har snakket med dette temaet om, gjør det samme. Drittsekker = gone!

Kvinner som synes ONS er ok, har hatt sex bare for sexen sin skyld med tilfeldige menn, har heller ikke noe problem med å stå for som de er, sin mening og sine livsvalg.

Anonymkode: 43a1b...e17

Mener ikke noen er pliktig å opplyse om noe som helst, som jeg skrev over. Mener derimot at man ikke burde lyve eller oppfordre andre til å lvye om ting til en partner/potensiell partner på generell basis. Ønsker man ikke å prate om et tema bør man kunne være moden nok og ha ryggraden til å si det rett ut.

Men du mener ærlig talt at en god grunn for å lyve om dette til en partner er for å... provosere tidligere sexpartnere som var drittsekker? - Folk som dessuten ikke hadde funnet om personen løy eller ikke i utgangspunktet, i og med at de mest sannsynlig er ute av livet til personen? Bisarr rettferdiggjøring.

Anonymkode: 50258...583

AnonymBruker
Skrevet

0

Anonymkode: 1635e...83f

• Nyttig 1
Skrevet

problemet er ordet "bodycount". Og problemet jeg har med det er at jeg vet ikke om du spør om hvor mange jeg har ligget med eller drept 😁 Om jeg skal være seriøs er spørsmål om tidligere forhold og relasjoner relevant, men jeg ville ikke spurt en fyr om hvor mange ganger han lå med den forrige han datet eller hvor mange han har klina med. Det er ikke relevant. Alle vet at man har mer sex i et forhold enn som singel. Bodycount er for de fleste et regnestykke basert på hvor gammel du er, om du har vært singel eller i forhold og hvor sosial du er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.57):

I overkant av seksti. 40 år gammel - noen forhold enten kortvarige eller langvarige, det meste one-night stands. Skammer meg ikke et sekund. Om noen vil se ned på meg kan de dra til H. 

Anonymkode: 4f684...780

Hærlige ærlige kvinne🥰 ..og det er ofte ærlighet menn vil høre, fordi det er så fordømt sexy og magisk å være åpen
I mitt hode: Antallet er også bare et tall, på lik linje som alder og vekt i seksuelle sammenhenger. 

Så antallet endrer ikke en kvinne, slik at jeg ikke vil ha sex med henne. Det virker motsatt.. det er henne jeg vil ha, nettopp pga av den ærligheten.. og av en god posjon sexlyst og appetitt🥰 Det å ha ei kåtsara som viser ærlighet og humor, er de beste elskerne.. Det er der min gjensynsglede og giverglede ligger hos.

Jo.. jeg er en grahoinn.. jeg er født kåt og kan ikke gjøre noe for det. Jeg har utnyttet meg selv med kåtheten, og det har skaffet meg masse gode minner. Ikke bare det, jeg har latt kåtheten min oppfylle andres ønsker. Da tenker jeg på de kvinnene, som menn avviser.. Omsorgen min for kvinner er.. at jeg ikke har hjerte til å si "Nei", til en kvinne med høye indre ønsker💓

Min bodycount er ca 2x min egen vekt, så ikke si noe nedlatende om vekta mi. Reis til H dere også😅

Kjære hærlig ærlige kvinne, jeg så du ble sitert som "slut" med likes.. Jeg tror alle voksne mennesker skjønne, at det kun er misunnelse på andres nytelser. Bare se hvor mange likes du har fått😉

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener ikke noen er pliktig å opplyse om noe som helst, som jeg skrev over. Mener derimot at man ikke burde lyve eller oppfordre andre til å lvye om ting til en partner/potensiell partner på generell basis. Ønsker man ikke å prate om et tema bør man kunne være moden nok og ha ryggraden til å si det rett ut.

Men du mener ærlig talt at en god grunn for å lyve om dette til en partner er for å... provosere tidligere sexpartnere som var drittsekker? - Folk som dessuten ikke hadde funnet om personen løy eller ikke i utgangspunktet, i og med at de mest sannsynlig er ute av livet til personen? Bisarr rettferdiggjøring.

Det kvinner flest hører når en mann spør om body count er: "Jeg er usikker fordi jeg er redd for at du sammenligner meg med andre du har ligget med - og. Jeg hører på podcaster der menn sier høyt hvor lite de respekterer kvinner"

Det er noen i tråden som sier at kvinner med høyt bodycount har større risiko for sykdommer. Tipper dette er "menn som ikke liker å spise sjokolade med papiret på.  om man akkurat har testet seg, har man ligget med 0, om sykdommer er det man er redd for. De hadde vært mye mer gira på kondom om de var så redde for sykdommer. Menn er sin egen værste fiende av og til ...

AnonymBruker
Skrevet

K40. 4 stk, Ingen forhold, men heller ikke ONS. Dating som ikke ble til noe mer.

Anonymkode: d77f5...85f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig ikke for tidligere drittsekker jeg har møtt. Men for drittsekker generelt som hører at kvinner gjør akkurat dette; eliminerer dem. Jeg regner med at du egentlig skjønte dette godt. Sånn ærlig talt. 

Hvis du rettferdiggjør å si at man ikke vil prate om det, hvorfor skal i det hele tatt spørsmålet stilles?

Og hvis det er viktig for noen, kvinne eller mann, at ens potensielle partner har hatt få tidligere, finnes det langt bedre metoder for å finne ut av det enn å spørre. Å bli kjent f.eks, før prøver å få henne til sengs. Ved å bli kjent vil det komme frem hvordan hun/han forholder seg til hva sex betyr. 

Anonymkode: 43a1b...e17

• Liker 2
Skrevet

K42, over 150. Sluttet å telle når jeg kom over 100 da jeg ikke så noe hensikt med å ha tellingen lengre. Ser ikke for meg å gå inn i noe forhold med noen snerpete fyr som ikke vil dele på godene uansett. Har vært i 3 lengre forhold over flere år og 5 ish kortere på noen mnd. Etter forholdene jeg har vært i har jeg vært ganske aktiv i svingers miljøet og vært på sexklubb. Nå har jeg vært singel i flere år og er totalt ferdig med å få flere barn. Jeg har sluttet å bry meg om antall partnere, bare jeg ikke skader noen. Så jeg tester meg ofte og på klubb blir alltid kondom brukt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Mann, 40. Ligget med to personer. Omtrent ikke vært singel siden tenåra og møtte kona mi som veldig ung. Godt gift og har mye sex. 

Anonymkode: 29fbe...ef4

AnonymBruker
Skrevet

41. tipper jeg stopper på rundt 50

Anonymkode: 7f33d...727

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 1.36):

Ønsker man ikke å prate om et tema bør man kunne være moden nok og ha ryggraden til å si det rett ut.

Enig!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.52):

Hva er din bodycount? Og hvor gammel er du og var det forhold eller one night stands

Anonymkode: 427a4...fd5

Endret overskrift etter ts sitt ønske. 

Christina82, mod

Jeg har ikke drept et eneste menneske.

AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (På 22.2.2025 den 4.59):

K42, over 150. Sluttet å telle når jeg kom over 100 da jeg ikke så noe hensikt med å ha tellingen lengre. Ser ikke for meg å gå inn i noe forhold med noen snerpete fyr som ikke vil dele på godene uansett. Har vært i 3 lengre forhold over flere år og 5 ish kortere på noen mnd. Etter forholdene jeg har vært i har jeg vært ganske aktiv i svingers miljøet og vært på sexklubb. Nå har jeg vært singel i flere år og er totalt ferdig med å få flere barn. Jeg har sluttet å bry meg om antall partnere, bare jeg ikke skader noen. Så jeg tester meg ofte og på klubb blir alltid kondom brukt. 

🤮

Anonymkode: 58ed3...53c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

K 34. Har vært «seksuelt aktiv» siden jeg var 13, og har hatt tre partnere. Vært i forhold med alle tre. Er i dag godt gift og trives med det, MEN skulle gjerne ønsket at jeg hadde «levd» litt mer og prøvekjørt litt flere før jeg slo meg til ro med mann og barn 😂

Anonymkode: 0b92f...779

AnonymBruker
Skrevet

10. Ikke fordi jeg har vært i lange forhold mesteparten av livet (kun hatt ett langvarig), men fordi jeg er ei stygg kjerring. 

K38

Anonymkode: 599ff...283

AnonymBruker
Skrevet

0. 

Jeg har ikke drept noen.

Anonymkode: 1b040...6cc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 23 år. Ligget med 25 stykk. To forhold og resten ons og diverse pulevenner. Angrer ikke på noen av liggene. Er mange artige historier, bekjentskaper og seksuelle erfaringer rikere. 

Anonymkode: 9a336...ee2

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

42, kvinne og jeg aner ikke. Vil anta tallet er rundt 50. Absurd å telle om tallet overstiger det man naturlig husker. Alt i alt bare bra erfaringer, syns det er merkelig hvor opptatt en del folk her inne er av body count, aldri møtt på voksne folk som bringer opp dette på noen som helst måte. Og er man glad i sex, kan man ha sex med mange.

Anonymkode: 14803...1d1

• Nyttig 1
Skrevet

M57. 100-ish. Er sikkert en av dem "kvinnene" over kaller søppel og drittsekker😁Dem som mener at knulling skal og må følges av forhold. He he. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...