AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:59 #141 Del Skrevet torsdag kl 14:59 AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 10.58): Hahaha. Hvorfor? Anonymkode: 49d08...7fa blir kåt av det Anonymkode: 7f33d...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:49 #142 Del Skrevet torsdag kl 15:49 1 (en), min nåværende mann. Kvinne, 28. Anonymkode: 34fb3...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:17 #143 Del Skrevet torsdag kl 16:17 Kvinne 40 her. Hatt sex med 1 person og det er med mannen min. Vi ble sammen når vi begge var 19, han har også kun hatt sex med meg. Anonymkode: d736b...47a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:47 #144 Del Skrevet torsdag kl 17:47 Kvinne 50+ I langvarig ekteskap. Hatt ca 40 før og under ekteskapet. Få onenights, flere i trekanter, noen få som swingers. Anonymkode: d2a58...c1c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:54 #145 Del Skrevet torsdag kl 17:54 AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 13.12): Det er løgn og det vet du, evt. lider du av demens. Anonymkode: 2dd76...90a Nei, hvorfor skulle jeg lyve om det? Du får velge å ikke tru meg. Samme for meg. Anonymkode: 6ba0e...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:55 #146 Del Skrevet torsdag kl 17:55 AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 13.35): Slut. Anonymkode: 72905...3cf Slutt Anonymkode: 4e10b...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #147 Del Skrevet 13 timer siden Coachshinny skrev (På 13.2.2025 den 15.17): Ingen seriøse blant de 16? Joda, først et forhold på 9 år. Og er igjen i et langvarig forhold. Drittsekkene var i tidlig 20-årene og i singelperioden mellom. Anonymkode: 43a1b...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #148 Del Skrevet 12 timer siden Siden 1 av 5 damer har blitt utsatt for overgrep, tenker du at voldtekter er med i bodycount? Anonymkode: d8ef1...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #149 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er snart 42 år og har bodycount på litt over 600. Anonymkode: 3d5e6...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #150 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 13.38): Du innser at du selv gjør nøyaktig det du selv beskriver i siste del av denne kommentaren? Forøvrig er det ikke nødvendigvis slik at "Å si at mann ikke er komfortabel med å snakke om temaet betyr kun at det er et skammelig høyt tall.". Dette høres heller ut som et typisk incel-argument, så det er litt overrraskende å høre det fra deg, som åpenbart mener at ingen har rett til å bry seg om antall sexpartnere. Dessuten syns jeg du kan legge fram akkurat hvorfor du mener det er så frekt og ugreit å bry seg om dette, er oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 50258...583 Her har du svart en annen kommentar på et tilsvar på en kommentar fra meg.. Så jeg vet ikke helt hvem du spør. Men jeg er den som sa at det er greit å lyve om antallet om en date spør. Og du mener at en kvinne har plikt til å opplyse om sitt antall bodycount? Og forsøker å gaslighte inn en kommentar hvor hensikten er ment å såre.. Og så mener du at noen skal "legge frem akkurat hvorfor" bla bla... Fordi mange menn ER drittsekker! De kurtiserer kvinner for å få henne til sengs. Som om det er en sport. Hvor de ikke går etter damer som synes ONS og fri sex er greit. Det er ikke spennende nok. Men akkurat de damene som er tilbakeholden på sex, og ikke har sex før de tror relasjonen er seriøs. Det er målgruppen og for slike typer drittsekker. Og de føler det som en seier å ha nedlagt en attraktiv og seriøs dame. Som om de har merket henne, for andre menn senere, og for hennes mulighet for å finne og etablere seg med en faktisk god og anstendige mann. Og det er nok litt provoserende for en sånn type drittsekk å høre at de bare har forsvunnet fra historien. Alle kvinner jeg vet om og har snakket med dette temaet om, gjør det samme. Drittsekker = gone! Kvinner som synes ONS er ok, har hatt sex bare for sexen sin skyld med tilfeldige menn, har heller ikke noe problem med å stå for som de er, sin mening og sine livsvalg. Anonymkode: 43a1b...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #151 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 14.03): Hun kommer til å fremstå som noen som har ligget lite, men fortelle at om hun ikke var i forhold så har hun ligget mye for hun er svært fri av seg. Det er bare den personligheten igjen. Å da er det i hennes favør at fortid ikke betyr noe, ellers går det på hennes attraktivitet, å det er ikke noe morsomt for henne å anse seg spekulativt avslått. Å dermed prøver hun å kontrollere at det er stygt å avslå henne. Det er helt greit at det er motivet, vi har alle et motiv. Men hun vil kjempe fra begge leire for å kraftigere kunne ta det overlegne moralske standpunkt hvor vi ikke kan ha en annen holdning, da hun også har ligget lite å se på henne, hadde løpt ut døra om noen så mye som hostet feil å det kunne høres ut som sexuell fortid. Anonymkode: 0c34c...ff1 Samme person. Anonymkode: 43a1b...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #152 Del Skrevet 9 timer siden 43 år og sliter litt med å huske de før mannen min, men tror det er 9. Anonymkode: e75f8...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå