AnonymBruker Skrevet 6. februar #121 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): For mange menn, så kan antall hakk være noe spenningssøkende. Se hvor mange damer de kan nedlegge. De mener det gir status å ha nedlagt flest mulig damer. Det kan oppfattes både som noe biologisk, men også som en evig jakt. Spesielt om det er flotte damer, så gir det han selvtillit, og han kan gå rundt å tenke på at han har pult hun, hun og hun. Det er en selvtillit som kan være vanskelig for en dame å forstå, handler nok mye om biologi og mannen som jeger. For de fleste menn som holder på slik (for meg varte det kanskje 7-8 år), så kikker noen andre følelser inn etter hvert. Til slutt er det et vippepunkt, hvor et nytt hakk på stolpen går fra å være stas, til å føre til en tomhet. Kanskje igjen biologien, men da kommer neste stadiet, hvor man vil slå seg til ro, og oppleve noe annet enn jakten. Vi utvikler oss litt. Dessverre kan denne selvtilliten over antall nedlagte flotte damer komme tilbake selv om jeg i dag lever et rolig familieliv i dag. Hender at jeg treffer noen av de damene på gata, kjøpesenteret eller ved andre anledninger. De sitter der med mannen sin, og jeg ser på henne og tenker: du vet, jeg vet, at ingen kunne tilfredsstille deg slik som meg, timevis i sengen hvor du konstant stønnet høylytt av fryd. Jeg vet at de tenker det når de ser meg. Anonymkode: 72905...3cf Jaja, hver sin smak. Jeg ville ikke fått mer selvtillit av å vite eksakt hvor jeg skriver ned detaljer, enn som nå hvor jeg vet ca antall +/-10, og ikke trenger jeg noen boost for selvtillit heller, den er god nok dra før. Synes egentlig det er noe patetisk over det, spesielt om en er godt voksen, husker eksen dro frem en bok, så ikke helt på henne på samme måte igjen, for hun holdt på slik selv om hun da var 44år Anonymkode: 0532a...4bc
AnonymBruker Skrevet 6. februar #122 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): For mange menn, så kan antall hakk være noe spenningssøkende. Se hvor mange damer de kan nedlegge. De mener det gir status å ha nedlagt flest mulig damer. Det kan oppfattes både som noe biologisk, men også som en evig jakt. Spesielt om det er flotte damer, så gir det han selvtillit, og han kan gå rundt å tenke på at han har pult hun, hun og hun. Det er en selvtillit som kan være vanskelig for en dame å forstå, handler nok mye om biologi og mannen som jeger. For de fleste menn som holder på slik (for meg varte det kanskje 7-8 år), så kikker noen andre følelser inn etter hvert. Til slutt er det et vippepunkt, hvor et nytt hakk på stolpen går fra å være stas, til å føre til en tomhet. Kanskje igjen biologien, men da kommer neste stadiet, hvor man vil slå seg til ro, og oppleve noe annet enn jakten. Vi utvikler oss litt. Dessverre kan denne selvtilliten over antall nedlagte flotte damer komme tilbake selv om jeg i dag lever et rolig familieliv i dag. Hender at jeg treffer noen av de damene på gata, kjøpesenteret eller ved andre anledninger. De sitter der med mannen sin, og jeg ser på henne og tenker: du vet, jeg vet, at ingen kunne tilfredsstille deg slik som meg, timevis i sengen hvor du konstant stønnet høylytt av fryd. Jeg vet at de tenker det når de ser meg. Anonymkode: 72905...3cf Har aldri blitt tilfredstillt av en mann, men har latt som jeg har blitt det. Du vet ikke hva de tenker, så fremt de ikke ytrer det i blikket. Men serriøst, de kan rett som det er tenke, har jeg møtt han før? Ånei, Egil der er han der fra det jeg fortalte deg, han som bla bla bla. Har aldri møtt en dame fortelle med hjerter i øyenen om opplevelsene sine, bestandig et nivå av herregud at det går an. Anonymkode: 0c34c...ff1
TLR Skrevet 6. februar #123 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 7.32): Tøft! Fører du logg? Liste over alle, dato, rating av opplevelse m.m.? Anonymkode: adbd0...dac Sarper?
AnonymBruker Skrevet 6. februar #124 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): For mange menn, så kan antall hakk være noe spenningssøkende. Se hvor mange damer de kan nedlegge. De mener det gir status å ha nedlagt flest mulig damer. Det kan oppfattes både som noe biologisk, men også som en evig jakt. Spesielt om det er flotte damer, så gir det han selvtillit, og han kan gå rundt å tenke på at han har pult hun, hun og hun. Det er en selvtillit som kan være vanskelig for en dame å forstå, handler nok mye om biologi og mannen som jeger. For de fleste menn som holder på slik (for meg varte det kanskje 7-8 år), så kikker noen andre følelser inn etter hvert. Til slutt er det et vippepunkt, hvor et nytt hakk på stolpen går fra å være stas, til å føre til en tomhet. Kanskje igjen biologien, men da kommer neste stadiet, hvor man vil slå seg til ro, og oppleve noe annet enn jakten. Vi utvikler oss litt. Dessverre kan denne selvtilliten over antall nedlagte flotte damer komme tilbake selv om jeg i dag lever et rolig familieliv i dag. Hender at jeg treffer noen av de damene på gata, kjøpesenteret eller ved andre anledninger. De sitter der med mannen sin, og jeg ser på henne og tenker: du vet, jeg vet, at ingen kunne tilfredsstille deg slik som meg, timevis i sengen hvor du konstant stønnet høylytt av fryd. Jeg vet at de tenker det når de ser meg. Anonymkode: 72905...3cf NÅ er det faktisk en god del damer også som gjør dette. Ligger med mange menn for spenningen og for seltilliten. Å gjøre det for selvtilliten er kanskje ikke et sunnhetstegn. Men å gjøre det for spenningen, og gleden ved å ha sex med nye personer ser jeg ingenting galt med. Uavhengig av om du er kvinne eller mann. Anonymkode: 13817...0a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #125 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.52): Hva er din bodycount? Og hvor gammel er du og var det forhold eller one night stands Anonymkode: 427a4...fd5 Endret overskrift etter ts sitt ønske. Christina82, mod 34år kvinne. Bodycount på ca 30. Har egentlig ikke helt tellinga. Men det er en plass mellom 25 og 35. Anonymkode: 58b3f...b41
AnonymBruker Skrevet 7. februar #126 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jaja, hver sin smak. Jeg ville ikke fått mer selvtillit av å vite eksakt hvor jeg skriver ned detaljer, enn som nå hvor jeg vet ca antall +/-10, og ikke trenger jeg noen boost for selvtillit heller, den er god nok dra før. Synes egentlig det er noe patetisk over det, spesielt om en er godt voksen, husker eksen dro frem en bok, så ikke helt på henne på samme måte igjen, for hun holdt på slik selv om hun da var 44år Anonymkode: 0532a...4bc Du har rett i at det både er patetisk og ikke noe å skryte av. Det var mer et forsøk på å forklare hvordan en del av oss tenker. Ikke noe å være stolt av akkurat. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har aldri blitt tilfredstillt av en mann, men har latt som jeg har blitt det. Du vet ikke hva de tenker, så fremt de ikke ytrer det i blikket. Men serriøst, de kan rett som det er tenke, har jeg møtt han før? Ånei, Egil der er han der fra det jeg fortalte deg, han som bla bla bla. Har aldri møtt en dame fortelle med hjerter i øyenen om opplevelsene sine, bestandig et nivå av herregud at det går an. Anonymkode: 0c34c...ff1 Joda, det er en del skuespillere der ute, men de er ikke så gode, kan greit gjennomskue forskjellen. For ikke å snakke om at skuespilleren ikke trenger å si i årevis etter om hvor bra det var det er strengt tatt ikke nødvendig. Anonymkode: 72905...3cf
AnonymBruker Skrevet 7. februar #127 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): NÅ er det faktisk en god del damer også som gjør dette. Ligger med mange menn for spenningen og for seltilliten. Å gjøre det for selvtilliten er kanskje ikke et sunnhetstegn. Men å gjøre det for spenningen, og gleden ved å ha sex med nye personer ser jeg ingenting galt med. Uavhengig av om du er kvinne eller mann. Anonymkode: 13817...0a2 Nei, det er ikke sunt, og den slags selvtillit er jo ganske patetisk. Jeg forsøkte på ingen måte å forsvare tankesettet, men å forklare det. Anonymkode: 72905...3cf
AnonymBruker Skrevet 7. februar #128 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 13.51): Nei, heldigvis går det an å overføre hpv-virus også med kondom. Anonymkode: a00d2...253 Du mente uheldigvis? Men heldigvis finnes vaksine 👌 Anonymkode: be1b1...6ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #129 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du mente uheldigvis? Men heldigvis finnes vaksine 👌 Anonymkode: be1b1...6ae Nei, jeg mente heldigvis. For det betyr at man uansett kan moralisere over at folk har sex, noe som gir mange på forumet mye glede. Anonymkode: a00d2...253 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #130 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): NÅ er det faktisk en god del damer også som gjør dette. Ligger med mange menn for spenningen og for seltilliten. Anonymkode: 13817...0a2 Nei, damer flest er ikke interessert i ONS ifølge kg brukere 😛 Anonymkode: cbdd9...566 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #131 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 11.09): Fordi han samler på hakk i sengestolpen. Mange menn med godt utseende gjør det. Jeg gjorde det, hadde et eget memo med samme info som han over. Bilde, antall ganger totalt med datoer, og specifics. Tommelfingerregelen min var maks tre ganger med samme dame, ellers ble det oftest mye drama. Den regelen testa jeg flere ganger, og det ble uten unntak drama om jeg pulte samme dama mer enn tre ganger. Enten ville jeg mer, men oftest ville hun. Hadde et helt harem av damer jeg holdt på med på en gang - i årevis. Knuste mange mange hjerter, og angrer på det nå kjenner jeg 😢 - men pult er pult. Ikke noe å gjøre med det. Jeg har vel pult rundt 150 damer ... M51. Anonymkode: 2dd76...90a Du må ha veldig bra utseende. Anonymkode: cbdd9...566
AnonymBruker Skrevet 7. februar #132 Skrevet 7. februar 40 år, mann. Et sted mellom 3-400. Vært i to lengre forhold, aldri vært utro. Anonymkode: d8db5...7d1
Akkarogg Skrevet 7. februar #133 Skrevet 7. februar (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dessverre kan denne selvtilliten over antall nedlagte flotte damer komme tilbake selv om jeg i dag lever et rolig familieliv i dag. Hender at jeg treffer noen av de damene på gata, kjøpesenteret eller ved andre anledninger. De sitter der med mannen sin, og jeg ser på henne og tenker: du vet, jeg vet, at ingen kunne tilfredsstille deg slik som meg, timevis i sengen hvor du konstant stønnet høylytt av fryd. Jeg vet at de tenker det når de ser meg. Anonymkode: 72905...3cf Mest kvalmende, narsissistiske kommentar jeg noengang har lest på kg. Du overvurderer deg selv et par hakk tror jeg. Endret 7. februar av Akkarogg 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #134 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må ha veldig bra utseende. Anonymkode: cbdd9...566 Man trenger ikke være ekstraordinær pen for å ligge med mange, men man bør kjenne kvinner, ha litt sjarme og vite hva kvinner responderer på. Tror ikke jeg er noe annet enn ganske vanlig kar utseendemessig sånn objektivt sett, selv om kjæresten mener noe annet, og jeg har alikevel vært med mange damer, men jeg er ganske sikker på at jeg er godt over gjennomsnittet god på å vite hvordan jeg skal gå frem for å få dette til Anonymkode: 0532a...4bc 1 2
Furmus Skrevet 7. februar #135 Skrevet 7. februar Min bodycount er 4. Har hatt et lengre forhold, og 3 kortere. Prøver å holde den nede, men er ikke så lett. Mange fristelser. VEnter på den rette nå. Mye bedre å ligge med noen man er glad i. (Er 19 år). 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #136 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 3.41): For en idiotisk og latterlig nett-troll kommentar. Er det noe det er greit å lyve om så er det hvor mange man har ligget med, om noen virkelig er så frekk at de spør om det. Å si at mann ikke er komfortabel med å snakke om temaet betyr kun at det er et skammelig høyt tall. OG, en moden person, som du henviser til, saumfarer ikke kommentarer for å forsøke finne muligheter for å legge igjen noe sårende. Det er drittsekk oppførsel det, som tydelig viser at i alle fall du lider av miljøskade og hva enn dine teorier måtte være. Til opplysing så er det en dårlig strategi å være drittsekk for å prøve bøte på dine egne skader på personligheten. Anonymkode: f6cde...bc3 Du innser at du selv gjør nøyaktig det du selv beskriver i siste del av denne kommentaren? Forøvrig er det ikke nødvendigvis slik at "Å si at mann ikke er komfortabel med å snakke om temaet betyr kun at det er et skammelig høyt tall.". Dette høres heller ut som et typisk incel-argument, så det er litt overrraskende å høre det fra deg, som åpenbart mener at ingen har rett til å bry seg om antall sexpartnere. Dessuten syns jeg du kan legge fram akkurat hvorfor du mener det er så frekt og ugreit å bry seg om dette, er oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 50258...583 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #137 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du innser at du selv gjør nøyaktig det du selv beskriver i siste del av denne kommentaren? Forøvrig er det ikke nødvendigvis slik at "Å si at mann ikke er komfortabel med å snakke om temaet betyr kun at det er et skammelig høyt tall.". Dette høres heller ut som et typisk incel-argument, så det er litt overrraskende å høre det fra deg, som åpenbart mener at ingen har rett til å bry seg om antall sexpartnere. Dessuten syns jeg du kan legge fram akkurat hvorfor du mener det er så frekt og ugreit å bry seg om dette, er oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 50258...583 Hun kommer til å fremstå som noen som har ligget lite, men fortelle at om hun ikke var i forhold så har hun ligget mye for hun er svært fri av seg. Det er bare den personligheten igjen. Å da er det i hennes favør at fortid ikke betyr noe, ellers går det på hennes attraktivitet, å det er ikke noe morsomt for henne å anse seg spekulativt avslått. Å dermed prøver hun å kontrollere at det er stygt å avslå henne. Det er helt greit at det er motivet, vi har alle et motiv. Men hun vil kjempe fra begge leire for å kraftigere kunne ta det overlegne moralske standpunkt hvor vi ikke kan ha en annen holdning, da hun også har ligget lite å se på henne, hadde løpt ut døra om noen så mye som hostet feil å det kunne høres ut som sexuell fortid. Anonymkode: 0c34c...ff1 1
Snok1 Skrevet 13. februar #138 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 23.31): Da forblir jeg heller singel resten av livet. For meg handler det om moral. To voksne, samtykkende og kåte mennesker kan da ha sex uten å ha lav moral? Det må du vel være enig i? Hva består den lave moralen av? 2
Snok1 Skrevet 13. februar #139 Skrevet 13. februar M50+. Har stort sett vært i lange forhold som har vært stort sett monogame. Har vel hatt sex med et sted fra 50-70 personer, av disse har kanskje 15 vært menn. Mange FWBer og noen ONSer. Ikke alt har vært minneverdig men jeg angrer ingenting. Har partner som også er promiskuøs, vi har stor felles glede av vår hedonisme som vi gjemmer bak en pen og borgerlig fasade. Ingen av mine sexvenner har skapt drama eller dårlige vibber, og jeg var 21 år sist gang jeg fikk en venerisk sykdom. 1
Coachshinny Skrevet 13. februar #140 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 23.05): Jeg er 47, kvinne, har hatt 16 forskjellige. Og ingen av dem er ons, kun mislykkede forsøk med drittsekker. Se gjerne tråden som heter: Dere damer som har vært i forhold med drittsekker, men omsider fant en god og snill mann: Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn først? Ikke skam deg over dette! Du har din fulle rett til å lyve om tallet. Tenk over noen av idiotene og bare fjern dem fra hukommelsen, boff, borte Anonymkode: 43a1b...e17 Ingen seriøse blant de 16?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå