Gå til innhold

hva er din bodycount?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

M45

Tror 25-30. Jeg har tenkt en del på dette, men har aldri fått meg til å telle nøyaktig over basert på alt jeg husker. Kan ikke forstå de som har 50+ som kan angi et nøyaktig tall, feks. "70 stk". Fører dere oversikt? Var en slow starter og debuterte ikke før i 20 års alder. Hadde ikke mer enn kanskje 5 frem til 30-åra, men så hadde jeg en "god" periode fra 35-40+. Mange Tinder-flørter, men aldri truffet noen der kun for sex. Kanskje bare 3-4 ons og hook-up. 

Anonymkode: 4701f...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal vi se, Tønsbergs folketall minus ti prosent fratrekk for mindreårige delt på to, tja det på nesten to forresten, så det blir vel fort en tjue tredve tusen. Med andre ord ganske gjennomsnittlig.

Anonymkode: 70592...449

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 18.01):

er vel fem du har glemt 🙂 ikke et par

Anonymkode: 7f33d...727

Sant 🤣 de gjorde nok ikke det største inntrykket. Det gjorde garantert ikke jeg heller 😆

Anonymkode: 19058...f39

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kan ikke forstå de som har 50+ som kan angi et nøyaktig tall, feks. "70 stk". Fører dere oversikt?

Jeg har 70 stk, og fører selvfølgelig oversikt ja.

Har liggeliste, med navn - der det er tilgjengelig, ellers nasjonalitet, eller antall og sted hvis navn og nasjonalitet også er ukjent.

Anonymkode: cfda1...dd3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

40 år. 7 stykk. Vært i tre lengre forhold. 7 år, 15 år og nå snart ett år.  Har kun har hatt en ONS

Anonymkode: f10bc...450

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 23.05):

Jeg er 47, kvinne, har hatt 16 forskjellige. Og ingen av dem er ons, kun mislykkede forsøk med drittsekker. Se gjerne tråden som heter: Dere damer som har vært i forhold med drittsekker, men omsider fant en god og snill mann: Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn først?

Ikke skam deg over dette! Du har din fulle rett til å lyve om tallet. Tenk over noen av idiotene og bare fjern dem fra hukommelsen, boff, borte :)

Anonymkode: 43a1b...e17

Altså herregud, skal du virkelig oppfordre folk til å lyve? En moden person hadde sagt rett ut at de ikke var komfortable å snakke om temaet om de ikke ville dele.

Jeg tenker at man høster som man sår. Kanskje du kun får deg drittsekker som lyver fordi det er slik du er selv. Forsåvidt kanskje her du har brent deg og blitt miljøskadd i utganganspunktet, og at det er derfor du har slike meninger.🤷‍♂️

Anonymkode: 50258...583

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

M40 og har vel sluttet å telle, ser ingen poeng med det. Men kost meg godt i tider som singel. 3 forhold, og rundt 60-70 tilsammen. Men skulle jeg bli singel nå, så hadde jeg nok ikke giddet å fly så mye etter damene, nok erfaringer og de er rett og slett ikke så spennende lenger, samt at datingmarkedet på tinder etc har endret seg veldig i negativ retning. Så ville nok hatt høye krav før jeg takket ja til uforpliktende sex i dag 

Anonymkode: 0532a...4bc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 1.41):

Jeg er 42, har veldig mange.

Alle i tenårene og tidlig 20 åra. Angrer ikke et sekund. Men hadde jeg gjort det igjen, neppe. Jeg har mer respekt fo rmeg selv. Før så målte jeg min verdi i at noen ville ligge med meg. Det er egentlig bare trist. Men når det er sagt har jeg hatt det mye gøy og opplevd masse noen andre bare drømmer om. 

Anonymkode: e4088...7ca

Tidenes mest ambivalente innlegg. 

Anonymkode: 72905...3cf

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Med skam å melde, så er jeg bittelitt usikker🙈 

Men tror omtrent 10 stykker.

M47.

Anonymkode: 9d0b8...50a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

17 stk. Tre er forhold, ellers hadde en singel periode på nesten 10 år. Ingen ons, men kortere relasjoner og dating og gøy på resten 

K 33

Anonymkode: 3d9af...0a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har 70 stk, og fører selvfølgelig oversikt ja.

Har liggeliste, med navn - der det er tilgjengelig, ellers nasjonalitet, eller antall og sted hvis navn og nasjonalitet også er ukjent.

Anonymkode: cfda1...dd3

jeg har et dokument med bilde (fb-bildet til dem jeg har ligget med), navn, fødselsåret deres, bh-str,om de var shava på musa, hvilke stillinger, om det ble utført oral (skjer kun i forhold eller med langvarige elskerinner), om det var noe spes med sexen (feks. om vi knulla i skogen, på jobb, sofaen eller bare senga, samt om det var noe spes ved dem, som "gode ridemuskler" eller "sprettrumpe" osv.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

jeg har et dokument med bilde (fb-bildet til dem jeg har ligget med), navn, fødselsåret deres, bh-str,om de var shava på musa, hvilke stillinger, om det ble utført oral (skjer kun i forhold eller med langvarige elskerinner), om det var noe spes med sexen (feks. om vi knulla i skogen, på jobb, sofaen eller bare senga, samt om det var noe spes ved dem, som "gode ridemuskler" eller "sprettrumpe" osv.

Hahaha. Hvorfor? 

Anonymkode: 49d08...7fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

4 stk. 3 av dem ONS, men sluttet med det fort da jeg innså at det ikke ga meg noe. Tvert i mot, angret etter hver ONS. Bestemte meg deretter for ikke å ha sex igjen før jeg var i forhold. Jeg er i dag gift med nr 4 🥰

K35

Anonymkode: 5602a...2a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahaha. Hvorfor? 

Anonymkode: 49d08...7fa

Fordi han samler på hakk i sengestolpen. Mange menn med godt utseende gjør det. Jeg gjorde det, hadde et eget memo med samme info som han over. Bilde, antall ganger totalt med datoer, og specifics. Tommelfingerregelen min var maks tre ganger med samme dame, ellers ble det oftest mye drama. Den regelen testa jeg flere ganger, og det ble uten unntak drama om jeg pulte samme dama mer enn tre ganger. Enten ville jeg mer, men oftest ville hun. Hadde et helt harem av damer jeg holdt på med på en gang - i årevis. Knuste mange mange hjerter, og angrer på det nå kjenner jeg 😢 - men pult er pult. Ikke noe å gjøre med det. 

Jeg har vel pult rundt 150 damer ... M51.

Anonymkode: 2dd76...90a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I alle fall tre for lite! Eller rettere sagt fem: det var to par, også en dame.

Etter at jeg ble voksen har jeg aldri sagt nei til sex, men da har det strengt tatt vært for sent.

Anonymkode: 671c5...750

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 0.31):

Altså herregud, skal du virkelig oppfordre folk til å lyve? En moden person hadde sagt rett ut at de ikke var komfortable å snakke om temaet om de ikke ville dele.

Jeg tenker at man høster som man sår. Kanskje du kun får deg drittsekker som lyver fordi det er slik du er selv. Forsåvidt kanskje her du har brent deg og blitt miljøskadd i utganganspunktet, og at det er derfor du har slike meninger.🤷‍♂️

Anonymkode: 50258...583

For en idiotisk og latterlig nett-troll kommentar. 

Er det noe det er greit å lyve om så er det hvor mange man har ligget med, om noen virkelig er så frekk at de spør om det. Å si at mann ikke er komfortabel med å snakke om temaet betyr kun at det er et skammelig høyt tall. 

OG, en moden person, som du henviser til, saumfarer ikke kommentarer for å forsøke finne muligheter for å legge igjen noe sårende. Det er drittsekk oppførsel det, som tydelig viser at i alle fall du lider av miljøskade og hva enn dine teorier måtte være. Til opplysing så er det en dårlig strategi å være drittsekk for å prøve bøte på dine egne skader på personligheten. 

Anonymkode: f6cde...bc3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

k42

6 stk, tre lange forhold. Ingen ONS, men tre FWB. 
Har blitt singel nå, men ikke noe jeg higer etter å øke, men at den øker vil jo naturligvis skje. 

Anonymkode: 8610b...3f1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 15. 14 av dem er 25 år+ tilbake. Mest jenter/kvinner jeg møtte på chat. En noe brokete samling og et par flotte damer.

Anonymkode: 094a2...f31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 11.09):

Fordi han samler på hakk i sengestolpen. Mange menn med godt utseende gjør det. Jeg gjorde det, hadde et eget memo med samme info som han over. Bilde, antall ganger totalt med datoer, og specifics. Tommelfingerregelen min var maks tre ganger med samme dame, ellers ble det oftest mye drama. Den regelen testa jeg flere ganger, og det ble uten unntak drama om jeg pulte samme dama mer enn tre ganger. Enten ville jeg mer, men oftest ville hun. Hadde et helt harem av damer jeg holdt på med på en gang - i årevis. Knuste mange mange hjerter, og angrer på det nå kjenner jeg 😢 - men pult er pult. Ikke noe å gjøre med det. 

Jeg har vel pult rundt 150 damer ... M51.

Anonymkode: 2dd76...90a

Men du svarte jo ikke på hvorfor, hvorfor samle på hakk i sengestolpen? Aldri skjønt. Sluttet vel å telle når hukommelsen ikke helt hadde oversikt lenger, og kan ikke si hva godt som hadde kommet av å skrive ned 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men du svarte jo ikke på hvorfor, hvorfor samle på hakk i sengestolpen? Aldri skjønt. Sluttet vel å telle når hukommelsen ikke helt hadde oversikt lenger, og kan ikke si hva godt som hadde kommet av å skrive ned 

For mange menn, så kan antall hakk være noe spenningssøkende. Se hvor mange damer de kan nedlegge. De mener det gir status å ha nedlagt flest mulig damer. Det kan oppfattes både som noe biologisk, men også som en evig jakt. Spesielt om det er flotte damer, så gir det han selvtillit, og han kan gå rundt å tenke på at han har pult hun, hun og hun. 

Det er en selvtillit som kan være vanskelig for en dame å forstå, handler nok mye om biologi og mannen som jeger. For de fleste menn som holder på slik (for meg varte det kanskje 7-8 år), så kikker noen andre følelser inn etter hvert. Til slutt er det et vippepunkt, hvor et nytt hakk på stolpen går fra å være stas, til å føre til en tomhet. Kanskje igjen biologien, men da kommer neste stadiet, hvor man vil slå seg til ro, og oppleve noe annet enn jakten. Vi utvikler oss litt.

Dessverre kan denne selvtilliten over antall nedlagte flotte damer komme tilbake selv om jeg i dag lever et rolig familieliv i dag. Hender at jeg treffer noen av de damene på gata, kjøpesenteret eller ved andre anledninger. De sitter der med mannen sin, og jeg ser på henne og tenker: du vet, jeg vet, at ingen kunne tilfredsstille deg slik som meg, timevis i sengen hvor du konstant stønnet høylytt av fryd. Jeg vet at de tenker det når de ser meg.

Anonymkode: 72905...3cf

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...