Gå til innhold

hva er din bodycount?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva den er. Et sted mellom 20-40 vil jeg tippe. Har vært i frivillig sølibat de siste 5-6 årene og har null planer om å se etter en mann igjen. 
k43

Anonymkode: 7793b...a05

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

12-14, kommer an på hvordan man definerer det. Er 40.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor andre reagerer på hvor mange folk har hatt sex med jeg. Så lenge man ikke skader andre, hva er problemet? Sex er sunt og godt.

Anonymkode: 94edf...aea

• Nyttig 5
Skrevet

Har hatt 4 sexpartnere. Har liksom vært i lengre forhold og tilfeldig sex har aldri interessert meg.

Hadde en mann derimot spurt meg om hvor mange jeg har hatt sex med, så hadde han ikke blitt min nummer 5😊

En fyr som er opptatt av sånt, er helt utenfor mine preferanser og gjør seg selv uaktuell for meg. 

Anonymkode: 58fdc...1f4

• Nyttig 1
Skrevet

K25, 16 stykk.

Anonymkode: 7b1dc...ec5

Skrevet

Kvinne 47; rundt 30-35. Har vært gift i 10 år og samboer i 8 og ellers en god del korte forhold på 6-12 mnd. Noen få er ons 

Anonymkode: 23067...a6e

Skrevet
Lt.Dan skrev (2 timer siden):

Jeg har så mange spørsmål..er ikke snakk om hjernekirurgi utdanning her.

Nei, noe mye mer komplisert for min del. For mange er det like trivielt som å kjøpe melk i butikken. Har man ikke draget krever det målretta jobbing i måneder eller år å få på plass en enkelt date. De fleste forstår nok ikke hvor uattraktiv det faktisk går an å være og hvor enormt mye jobb man da må legge ned for noe som nesten ikke krever energi eller innsats for andre.

Anonymkode: ab948...b5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

36 år, ligget med 16 stk. Trodde det bare var 11, men tok en telling og hadde glemt et par stk. 6 stk er forhold og resten er dater eller ons. Av alle disse er det 1 stk jeg virkelig ikke står inne for og angrer på. 
Og ingen kjønnssykdommer eller uønskede graviditeter 😅 

Anonymkode: 19058...f39

er vel fem du har glemt 🙂 ikke et par

Anonymkode: 7f33d...727

• Nyttig 1
Skrevet

K 31. 2, angrer på 1. Begge forhold.

Flaut å være uerfaren, men bryr meg ikke nok om ons til å oppsøke det. Sex uten innhold, som en god relajson og spenningen rundt hvordan noen er som person, dynamikk og det der, er kjedelig og kleint for min del. Klarer ikke føle nok og er veldig følelses styrt. 

Anonymkode: 0c34c...ff1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.52):

Hva er din bodycount? Og hvor gammel er du og var det forhold eller one night stands

Anonymkode: 427a4...fd5

Endret overskrift etter ts sitt ønske. 

Christina82, mod

0. Har ikke drept noen. 

Anonymkode: 1635e...83f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

6! K33 

Har vært i lange forhold stort sett hele livet, så det har vært de samme folka på repeat 🤭 Veldig fornøyd med det da.

Anonymkode: aa8d4...f63

Skrevet

2. Et var ons og et var et kortere forhold.

M34

Anonymkode: a4f48...da5

• Nyttig 1
Skrevet

1- mannen min

K40

Anonymkode: f233a...1c7

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

2

49 år gammel, gift to ganger, begge forhold varte i over 10 år. 

Anonymkode: 5563a...999

Skrevet

M 41.

Ca.100 stk.

Har for det meste vert i forhold.

Anonymkode: 702c1...eaf

Skrevet

Kvinne 40 år.

Har vært i en del forhold fra 15 år til nå. Har ikke ons, men har hatt sex med menn jeg har datet eller vært i tidlig stadiet til wt forhold, men så har jeg avsluttet. 

Har hatt sex med 15 stk på 25 år.

Anonymkode: cf10a...37f

Skrevet

Har ikke nøyaktig tellingen men litt over 20 stk. kvinne 45. Jeg har ikke hatt sex siden i fjor sommer og ellers ekstremt lite sex de siste årene. Savner det! Det er ingen problem å få seg noe, men jeg må ha en spesiell kjemi med fyren!

Anonymkode: d1b79...d13

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kanskje 6-7-8? Alle var ONS, bortsett fra kona. Husker ikke navnet på noen av dem.

Anonymkode: 6ba0e...8c9

Det er løgn og det vet du, evt. lider du av demens.

Anonymkode: 2dd76...90a

Skrevet

K40

Rundt 100 ish. Både i forhold, ons, ff... 

Anonymkode: eb42d...f22

Skrevet

M 46

Vet ikke helt. Men kommer nok på alle om jeg setter meg ned og tenker gjennom livet og liggene. Tipper det er rundt 35 eller noe. 

Anonymkode: 13817...0a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...