AnonymBruker Skrevet 2. februar #61 Del Skrevet 2. februar Jeg (kvinne 39) har ligget med 3 menn. Var 20 år første gangen. Alle har vært forhold, to av dem ekteskap. Er en introvert person som ikke er interessert i å dele sånt med en masse mennesker. Hva andre gjør, får være opp til dem. Anonymkode: 9ff17...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #62 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): 3. Vært i forhold med alle. Kommer aldri til å ha one night stand. Og skal iallefall ikke bli sammen med noen som har hatt seg med mange 🤮Da forblir jeg heller singel resten av livet. For meg handler det om moral. K47 Anonymkode: b589a...d80 Moral? Seksuell frigjøring er vel bare umoralsk innenfor diverse religioner. Å ha sex regnes ikke som umoralsk i 2025. Anonymkode: 1672a...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #63 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Moral? Seksuell frigjøring er vel bare umoralsk innenfor diverse religioner. Å ha sex regnes ikke som umoralsk i 2025. Anonymkode: 1672a...cb8 Du har glemt kjønnssykdommer. Moralistene kan heldigvis dra det kortet. Anonymkode: a00d2...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #64 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har glemt kjønnssykdommer. Moralistene kan heldigvis dra det kortet. Anonymkode: a00d2...253 Heldigvis er det helt uproblematisk så lenge man bruker kondom. Anonymkode: 1672a...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #65 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heldigvis er det helt uproblematisk så lenge man bruker kondom. Anonymkode: 1672a...cb8 Nei, heldigvis går det an å overføre hpv-virus også med kondom. Anonymkode: a00d2...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #66 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, heldigvis går det an å overføre hpv-virus også med kondom. Anonymkode: a00d2...253 Synes du det er bra? Anonymkode: 1672a...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #67 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes du det er bra? Anonymkode: 1672a...cb8 Ja, det er jo det. På hvilken måte skulle man ellers kunne moralisere over flere sexpartnere i 2025??? Anonymkode: a00d2...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #68 Del Skrevet 2. februar 4 stk. Jeg er over 40. Ingen ONS, tre forhold og en FWB. Anonymkode: 8b0ff...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #69 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er jo det. På hvilken måte skulle man ellers kunne moralisere over flere sexpartnere i 2025??? Anonymkode: a00d2...253 Haha! Anonymkode: 1672a...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #70 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Moral? Seksuell frigjøring er vel bare umoralsk innenfor diverse religioner. Å ha sex regnes ikke som umoralsk i 2025. Anonymkode: 1672a...cb8 Nå er det vel litt mer komplisert enn som så. Å velge en god og trygg partner man ønsker å få barn med så må man også ta hensyn til historikken til denne personen. Mental (u)helse, (u)fysisk helse, mange velger også ut i fra sosioøkonomisk bakgrunn, hvordan dynamikk de får med sine svigerforeldre, om personen har utdannelse, hvilke ambisjoner de har i livet om jobb / karriere, om personen har vært anmeldt eller straffet for en kriminell handling, om de har livernært seg på seksuelle tjenester, om de har kjøpt seksuelle tjenester m.m. Utallige studier viser at de med mange korte forhold bak seg, de som har levd et utsvevende liv med titalls om ikke hundretalls sexpartnere - er partnere som oftest bryter opp forholdet. De mangler impulskontroll, de tenker lite kritisk og handler på følelser og ikke rasjonalitet. Så hvis man kan velge mellom to med relativ lik bakgrunnshistorie og som matcher deg men hvor den ene har flyktige forhold og titalls sexpartnere mens den andre har et par stabile forhold bak seg, et fåtall av sexpartnere så vil det lureste være å velge bort de fra den første gruppen da det likelvel, eller mest sannsynlig kommer til å bli slutt likevel. Anonymkode: e406b...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #71 Del Skrevet 2. februar Kanskje 6-7-8? Alle var ONS, bortsett fra kona. Husker ikke navnet på noen av dem. Anonymkode: 6ba0e...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #72 Del Skrevet 2. februar 1. Det blir nok med det, for jeg orker ikke å bruke mer tid på noe som i beste fall gir uttelling etter 10-15 år. Anonymkode: ab948...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #73 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det vel litt mer komplisert enn som så. Å velge en god og trygg partner man ønsker å få barn med så må man også ta hensyn til historikken til denne personen. Mental (u)helse, (u)fysisk helse, mange velger også ut i fra sosioøkonomisk bakgrunn, hvordan dynamikk de får med sine svigerforeldre, om personen har utdannelse, hvilke ambisjoner de har i livet om jobb / karriere, om personen har vært anmeldt eller straffet for en kriminell handling, om de har livernært seg på seksuelle tjenester, om de har kjøpt seksuelle tjenester m.m. Utallige studier viser at de med mange korte forhold bak seg, de som har levd et utsvevende liv med titalls om ikke hundretalls sexpartnere - er partnere som oftest bryter opp forholdet. De mangler impulskontroll, de tenker lite kritisk og handler på følelser og ikke rasjonalitet. Så hvis man kan velge mellom to med relativ lik bakgrunnshistorie og som matcher deg men hvor den ene har flyktige forhold og titalls sexpartnere mens den andre har et par stabile forhold bak seg, et fåtall av sexpartnere så vil det lureste være å velge bort de fra den første gruppen da det likelvel, eller mest sannsynlig kommer til å bli slutt likevel. Anonymkode: e406b...96f Dette trenger man jo kun å ta hensyn til om det er forhold man er ute etter. Anonymkode: 1672a...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #74 Del Skrevet 2. februar Det finnes HPV-vaksine. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, heldigvis går det an å overføre hpv-virus også med kondom. Anonymkode: a00d2...253 Anonymkode: 774f6...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #75 Del Skrevet 2. februar Har aldri drept noen jeg Anonymkode: 1bf84...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 2. februar #76 Del Skrevet 2. februar (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå er det vel litt mer komplisert enn som så. Å velge en god og trygg partner man ønsker å få barn med så må man også ta hensyn til historikken til denne personen. Mental (u)helse, (u)fysisk helse, mange velger også ut i fra sosioøkonomisk bakgrunn, hvordan dynamikk de får med sine svigerforeldre, om personen har utdannelse, hvilke ambisjoner de har i livet om jobb / karriere, om personen har vært anmeldt eller straffet for en kriminell handling, om de har livernært seg på seksuelle tjenester, om de har kjøpt seksuelle tjenester m.m. Utallige studier viser at de med mange korte forhold bak seg, de som har levd et utsvevende liv med titalls om ikke hundretalls sexpartnere - er partnere som oftest bryter opp forholdet. De mangler impulskontroll, de tenker lite kritisk og handler på følelser og ikke rasjonalitet. Så hvis man kan velge mellom to med relativ lik bakgrunnshistorie og som matcher deg men hvor den ene har flyktige forhold og titalls sexpartnere mens den andre har et par stabile forhold bak seg, et fåtall av sexpartnere så vil det lureste være å velge bort de fra den første gruppen da det likelvel, eller mest sannsynlig kommer til å bli slutt likevel. Anonymkode: e406b...96f Personlig synes jeg dette blir for puslete. Man bør også se på stamtavle og rasen til vedkommende. Har det, tidligere i historien, vært tollere eller fariseere i slekta. Har det vært mye innavl i rasen. Hvordan er kvaliteten på tenner - og skjelettet generelt? Sjekk også ut om stamtavle viser at det har vært andre lyter i slekta. Som f.eks. forfedre som har vært haltepinker eller pukkelryggede. Se opp for dette, ellers kan det gå deg galt i ekteskapet. Endret 2. februar av Topper og daler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet 2. februar #77 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 1. Det blir nok med det, for jeg orker ikke å bruke mer tid på noe som i beste fall gir uttelling etter 10-15 år. Anonymkode: ab948...b5d Jeg har så mange spørsmål..er ikke snakk om hjernekirurgi utdanning her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #78 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det finnes HPV-vaksine. Den som brukes i det norske vaksineprogrammet dekker heldigvis bare 75 prosent. Anonymkode: a00d2...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #79 Del Skrevet 2. februar 3 stk. jeg er 43 år. Første var jeg sammen med i 3 år. Jeg var ung. Andre var en som jeg brukte for å komme over eksen min. Ikke stolt av det. Han fikk følelser. Jeg hadde ikke følelser. Så møtte jeg mannen min. Han har jeg vært sammen med i flere ti år. Anonymkode: c0adc...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #80 Del Skrevet 2. februar 36 år, ligget med 16 stk. Trodde det bare var 11, men tok en telling og hadde glemt et par stk. 6 stk er forhold og resten er dater eller ons. Av alle disse er det 1 stk jeg virkelig ikke står inne for og angrer på. Og ingen kjønnssykdommer eller uønskede graviditeter 😅 Anonymkode: 19058...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå