Gå til innhold

hva er din bodycount?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

M/48

2 stk

Anonymkode: 3a27d...b53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (På 22.2.2025 den 4.59):

K42, over 150. Sluttet å telle når jeg kom over 100 da jeg ikke så noe hensikt med å ha tellingen lengre. Ser ikke for meg å gå inn i noe forhold med noen snerpete fyr som ikke vil dele på godene uansett. Har vært i 3 lengre forhold over flere år og 5 ish kortere på noen mnd. Etter forholdene jeg har vært i har jeg vært ganske aktiv i svingers miljøet og vært på sexklubb. Nå har jeg vært singel i flere år og er totalt ferdig med å få flere barn. Jeg har sluttet å bry meg om antall partnere, bare jeg ikke skader noen. Så jeg tester meg ofte og på klubb blir alltid kondom brukt. 

Og her har jeg virkelig lyst til å skrive noe  man blir utestengt for...

Anonymkode: 1635e...83f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (4 timer siden):

M57. 100-ish. Er sikkert en av dem "kvinnene" over kaller søppel og drittsekker😁Dem som mener at knulling skal og må følges av forhold. He he. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og her har jeg virkelig lyst til å skrive noe  man blir utestengt for...

Anonymkode: 1635e...83f

Kan du ikke skrive noe du blir utestengt for på den første kommentaren her heller. 
Siste har ikke plaget noen, første sier he he og sier at han oppfører seg som søppel og drittsekk. 

Anonymkode: 43a1b...e17

AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20250401-072825.png

Anonymkode: adcab...84d

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (På 22.2.2025 den 2.01):

problemet er ordet "bodycount". Og problemet jeg har med det er at jeg vet ikke om du spør om hvor mange jeg har ligget med eller drept 😁 Om jeg skal være seriøs er spørsmål om tidligere forhold og relasjoner relevant, men jeg ville ikke spurt en fyr om hvor mange ganger han lå med den forrige han datet eller hvor mange han har klina med. Det er ikke relevant. Alle vet at man har mer sex i et forhold enn som singel. Bodycount er for de fleste et regnestykke basert på hvor gammel du er, om du har vært singel eller i forhold og hvor sosial du er. 

Nei Helene, bare nei. De fleste ligger ikke med folk over en lav sko, uansett hvor lenge de er single. Gjennomsnittet og medianen sier alt om det der. Noen få ligger ukritisk, både kvinner og menn. 

Anonymkode: 2dd76...90a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (På 22.2.2025 den 4.59):

K42, over 150. Sluttet å telle når jeg kom over 100 da jeg ikke så noe hensikt med å ha tellingen lengre. Ser ikke for meg å gå inn i noe forhold med noen snerpete fyr som ikke vil dele på godene uansett. Har vært i 3 lengre forhold over flere år og 5 ish kortere på noen mnd. Etter forholdene jeg har vært i har jeg vært ganske aktiv i svingers miljøet og vært på sexklubb. Nå har jeg vært singel i flere år og er totalt ferdig med å få flere barn. Jeg har sluttet å bry meg om antall partnere, bare jeg ikke skader noen. Så jeg tester meg ofte og på klubb blir alltid kondom brukt. 

Fantastisk... digger det :)

Anonymkode: 13817...0a2

Skrevet

Ca 65 stk. Synes ikke det er så mye med tanke på at jeg er en 42 år gammel mann og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 17 år gammel. 

AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20250401-230925.png

Anonymkode: adcab...84d

Skrevet

45. Burde ikke talt over ser jeg. Og ja, jeg har liste

AnonymBruker
Skrevet
Erixon skrev (2 timer siden):

Ca 65 stk. Synes ikke det er så mye med tanke på at jeg er en 42 år gammel mann og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 17 år gammel. 

Øh, jo 😆

AnonymBruker
Skrevet

M 38.

Kun 1.

Før noen spørr så er det fordi jeg føler at det må være noe der.

Også orker jeg ikke å knulle mennesker jeg ikke synes er pene.

Anonymkode: 377a8...8b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei Helene, bare nei. De fleste ligger ikke med folk over en lav sko, uansett hvor lenge de er single. Gjennomsnittet og medianen sier alt om det der. Noen få ligger ukritisk, både kvinner og menn. 

Jeg mener absolutt ikke at de fleste ligger med folk over en lav sko. Det er det motsatte av poenget mitt. Jeg mener at om du er singel i 5 år, og ligger med 2 personer i året, og to ganger med hver person, er ikke sex hver 3. måned mye sex.  I et forhold ville det vært svært lite sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 22, 3 menn, 2 casual og 1 med forhold

Anonymkode: 34ada...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...