AnonymBruker Skrevet 1. februar #41 Skrevet 1. februar Er 40 år gammel. Har hatt 3 forhold som vart mer enn ett år. Debuterte som 16-åring, og har hatt sex med cirka 7 stk. Jeg er altså altfor redd for kjønnssykdommer til å ha det gøy med ukjente, og godt blir det bare hvis jeg har følelser for og føler meg trygg med personen jeg har sex med. Anonymkode: 2d438...f5a
AnonymBruker Skrevet 1. februar #43 Skrevet 1. februar 5. Mann 45. Kun hatt sex i forhold. Anonymkode: 5da70...721 2
Katten.2.0 Skrevet 1. februar #44 Skrevet 1. februar Sluttet å telle når jeg var 20. Aner virkelig ikke nå, og ikke noe jeg vektlegger. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #45 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.52): Hva er din bodycount? Og hvor gammel er du og var det forhold eller one night stands Anonymkode: 427a4...fd5 Endret overskrift etter ts sitt ønske. Christina82, mod Jeg er ingen morder, så svaret er null. Altså ingen. Anonymkode: 26b60...aa4 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #46 Skrevet 1. februar 27 og har ligget med 10-13 stykker, to av dem var jeg i forhold med og en var gjentakende fwb. Er så lenge siden jeg hadde one night stand at jeg ikke husker nøyaktig. Angrer ikke, men ser ikke tilbake på de fleste liggene med glede heller, for det var jo for det meste dårlig fyllesex. Om jeg hadde blitt singel nå hadde jeg ikke ligget rundt igjen, det hørte til tenårene. Anonymkode: 1672a...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #47 Skrevet 1. februar 3. Vært i forhold med alle. Kommer aldri til å ha one night stand. Og skal iallefall ikke bli sammen med noen som har hatt seg med mange 🤮Da forblir jeg heller singel resten av livet. For meg handler det om moral. K47 Anonymkode: b589a...d80 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #49 Skrevet 1. februar K 42 har hatt 10. slipper ikke til hvem som helst, stort sett vært i forhold med de jeg har ligget med Anonymkode: 594ab...502
AnonymBruker Skrevet 2. februar #50 Skrevet 2. februar Bifil mann, 44. Hatt sex med fire kvinner, to tenåringskjærester, så ei jeg hadde langt forhold til, så min kone. Men jeg tenner noe helt sykt på å bli sugd av en annen mann. Og har blitt sugd av åtte menn. To av dem flere ganger da de har likt å tilfredsstille meg uten å få noe igjen. Anonymkode: 4f4bd...820 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #51 Skrevet 2. februar Ikke helt sikker, men anslår 30 +. Er kvinne på 37. To lange forhold(6 år, 8 år). Anonymkode: 3948d...950 1
Gentleman59 Skrevet 2. februar #52 Skrevet 2. februar M65: Jeg har lest hele denne tråden til min store fornøyelse. God underholdning. Tenkte: "Går folk rundt og husker sånt?" 😁 Så begynte jeg å telle og kom til 19. Jammen bra at livet fortsatt leker så man kan komme opp på noen rundere tall. 😆 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #53 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 13.09): Haha, men du holder det vel hemmelig for fremtidige partnere, for det "har de ingenting med" og "fortid er fortid" right ? Jeg vemmes av slike som deg, som ikke kan stå for det de gjør, men fordømmer alle som har andre preferanser. Anonymkode: 2dd76...90a Jeg har 3 stk. og jeg forteller det selvfølgelig til ingen. Har aldri blitt spurt heller Anonymkode: 49d08...7fa 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #54 Skrevet 2. februar Mange. Har kommet ut av tellingen. Er swingers. Anonymkode: a00d2...253 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #55 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): For meg handler det om moral. Moral faktisk. La meg gjette, du er ødelagt av religion at du ikke ser det naturlige seksuelle mennesket. Anonymkode: 774f6...b7c 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #56 Skrevet 2. februar Hvis jeg ikke husker feil er det 10 stk. 4 samboerskap. Drevet på med som ikke ble forhold 3 stk. 3 ons. Jeg er 34 år. Aldri mer ons. Anonymkode: 655da...317 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #57 Skrevet 2. februar Gentleman59 skrev (2 timer siden): M65: Jeg har lest hele denne tråden til min store fornøyelse. God underholdning. Tenkte: "Går folk rundt og husker sånt?" 😁 Så begynte jeg å telle og kom til 19. Jammen bra at livet fortsatt leker så man kan komme opp på noen rundere tall. 😆 Måtte tenke meg om 4-5 ganger og telle høyt for å huske 😂 Anonymkode: 655da...317 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #58 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): 3. Vært i forhold med alle. Kommer aldri til å ha one night stand. Og skal iallefall ikke bli sammen med noen som har hatt seg med mange 🤮Da forblir jeg heller singel resten av livet. For meg handler det om moral. K47 Anonymkode: b589a...d80 Du sier at det handler om moral. Men er det fordi du selv har vært rimelig heldig og gått fra det ene til det andre forholdet.. Hvor mange år har du vært singel? Anonymkode: 43a1b...e17
AnonymBruker Skrevet 2. februar #59 Skrevet 2. februar 0. Har ikke drept noen. Anonymkode: 4bcf5...cab 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #60 Skrevet 2. februar Kvinne 34. Har vel ca 40-50 tror jeg. Hadde en vill periode i 20-årene😅 Det meste har vært onenightstands eller fwb , har bare vært i 4 seriøse forhold. Anonymkode: 2465b...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå