Gå til innhold

hva er din bodycount?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tre. Jeg er 35. Ingen one night stands 

Anonymkode: 16ce6...142

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Even Tuell skrev (52 minutter siden):

Det eneste negative med mange partnere er man hadde sex med mange fordi noe annet var galt i livet. Å ha sex fordi man hadde lyst til det må være 100% innafor. Om man bruker sex som kompensasjon for noe, eller det blir en stor negative greie ... da er det jo et problem. Men er det da antallet som er problemet eller det var noe annet som var galt?

For å sette det litt på spissen:
- ha sex med 50 forskjellige partnere som man egentlig angrer på
  vs
- ha sex 50 ganger med samme person som man egentlig angrer på

... blir ikke det mye av det samme?

Tja, er vel bedre å ligge med en person 50 ganger enn 50 forskjellige? 

Anonymkode: e4088...7ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 47, kvinne, har hatt 16 forskjellige. Og ingen av dem er ons, kun mislykkede forsøk med drittsekker. Se gjerne tråden som heter: Dere damer som har vært i forhold med drittsekker, men omsider fant en god og snill mann: Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn først?

Ikke skam deg over dette! Du har din fulle rett til å lyve om tallet. Tenk over noen av idiotene og bare fjern dem fra hukommelsen, boff, borte :)

Anonymkode: 43a1b...e17

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

40 og har hatt en siden jeg traff mannen min da jeg var ung og vi er fortsatt sammen, og det er faktisk flaut det også. Ikke særlig gøy å fortelle det på kvelder der man med nye venninner har rødvinskveld og kortspill som, " dette visste du ikke om meg" , venninneskravel, hvem  i rommet  etc...Er fristende å lyve på seg et par ekstra partnere da, men prøver heller å snakke vekk teamet. 

Anonymkode: b89cf...1fa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt 15 inkl to ungdomskjærester og et langt forhold (25 år) Ble skillt for noen pr siden å har kost meg veldig etter det men nå håper jeg å ha fanget drømmemannen å har hoppet av karusellen 😘

Anonymkode: 3198e...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold det for deg selv (om du er usikker), det er din bissniss. All erfaring er av det gode. Din bodycount er det ingen andre enn du som har noe med🙂 Er det egentlig en greie, med mindre man proklamerer antall ligg? 🤨🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 13.47):

M50 her.

Antallet mitt er 70

Har ingen tradisjonelle one night stands (ala bli med hjem fra byen) - men 22 har jeg hatt sex med bare èn gang - så det regnes kanskje som one night stands?

I forhold har jeg hatt ca 10, resten er fwb.

Anonymkode: cfda1...dd3

Tøft! Fører du logg?  Liste over alle, dato, rating av opplevelse m.m.?

Anonymkode: adbd0...dac

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 22.58):

Tja, er vel bedre å ligge med en person 50 ganger enn 50 forskjellige? 

Anonymkode: e4088...7ca

Hvorfor?
Hva er forskjellen mellom 50x1 og 1x50? Sånn bortsett fra sosiale og kulturelle holdninger?

(I begge tilfellene må vi anta at det praktiseres sikker sex, at det er frivillig og alt sånt.)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 13.35):

Slut.

Anonymkode: 72905...3cf

Tull. 

Anonymkode: 4c05c...6f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor andre må vite dette om deg? Kan du ikke bare holde det for deg selv,så er det ingen som trenger å "se ned på deg". Noe må da vel være privat?

Anonymkode: 74da0...232

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 13.09):

Haha, men du holder det vel hemmelig for fremtidige partnere, for det "har de ingenting med" og "fortid er fortid" right ? Jeg vemmes av slike som deg, som ikke kan stå for det de gjør, men fordømmer alle som har andre preferanser. 

Anonymkode: 2dd76...90a

Men du har ikke sagt noe til MANNEN som lå med 70. For det er vel greit. Dobbelt standard. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, men du holder det vel hemmelig for fremtidige partnere, for det "har de ingenting med" og "fortid er fortid" right ? Jeg vemmes av slike som deg, som ikke kan stå for det de gjør, men fordømmer alle som har andre preferanser. 

Du vemmes over slike, enda du overhodet ikke aner om det du antar stemmer.

Jeg holder det absolutt ikke hemmelig, men de som faktisk har et fokus på det, er ikke for meg. 

De som ilegger andre verdier og hemmelighold, rakker ned eller går på butikken og lurer på om man har ligget med noen der 😂 

Til ts håper du bruker beskyttelse og tester deg ofte. Ellers er det ingens sak hva du gjør med egen kropp.  Folk som prøver å fortelle deg noe annet, er slemme fordi de selv har det vondt. 

Noen med et fokus på antall sexpartnere er kanskje ikke for deg? 

Anonymkode: be1b1...6ae

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La være å fortelle noen så kan jo ingen se ned på deg. Ingen har noe med det å gjøre likevel.

Og skam er for når du har gjort noe galt. Så lenge du ikke teller voldtekter du har begått så har du ikke gjort noe galt. De som er opphengt i bodycount er jo umodne mennesker som gjerne ligger rundt som faen selv. Men ikke søren om de tåler at damen har lagt med èn eneste før de. Hold deg unna den typen. Treffer du en som vil vite hvor mange du har lagt med, gjør det slutt. I hvertfall hvis han presser på. Dobbelt 🚩🚩🚩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Even Tuell skrev (6 timer siden):

Hvorfor?
Hva er forskjellen mellom 50x1 og 1x50? Sånn bortsett fra sosiale og kulturelle holdninger?

(I begge tilfellene må vi anta at det praktiseres sikker sex, at det er frivillig og alt sånt.)

Større risiko for HPV og andre sykdommer i hvertfall.

Anonymkode: 6d87b...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kan du vemmes av en person basert på en konklusjon dratt ut av intet? Innlegget du siterte er skrevet av en kvinne med 60 partnere, som ikke ser ned på seg selv og driter i hva andre mener. Da konkluderer du med at hun holder dette hemmelig for partner, og at hun ikke står for det hun sier? Så vemmes du? Over din egen slutning da, eller, siden hun ikke nevner noe om dette i sitt innlegg? Hva i alle dager? Er det rart kvinner med høy sexapetitt blir shamet? 

Folk har den bodycounten de har. Jeg har funnet en partner som har en overkommelig bodycount etter min smak, så da er det intet tema her. 

Anonymkode: 0e3db...551

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 23.05):

40 og har hatt en siden jeg traff mannen min da jeg var ung og vi er fortsatt sammen, og det er faktisk flaut det også. Ikke særlig gøy å fortelle det på kvelder der man med nye venninner har rødvinskveld og kortspill som, " dette visste du ikke om meg" , venninneskravel, hvem  i rommet  etc...Er fristende å lyve på seg et par ekstra partnere da, men prøver heller å snakke vekk teamet. 

Anonymkode: b89cf...1fa

Dette er da vel ingenting å være flau over, syns det virker som du traff godt første gangen.

Min er litt avhengig av hvordan vi teller, me la oss si fire kvinner og en mann. Sistnevnte frister ikke til gjentagelse, fant ut at det ikke var for meg.

Har rotet rundt med mange andre kvinner, men der stoppet det før jeg vil kalle det sex.

Mann i 40-årene.

Anonymkode: 774f6...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Større risiko for HPV og andre sykdommer i hvertfall.

Anonymkode: 6d87b...f1a

Fra min originale kommentar (les gjerne den på nytt):

Skal vi sammenligne noe, så må vi sørge for at det er sammenlignbart.

Sikker sex i et fast forhold kan innebære alt fra kondombruk til at man tester seg. Da blir risikoen svært lav.
Sikker tilfeldig sex innbærer kondombruk. Da er man så sikker som man kan bli, også mot hpv og andre sykdommer.

Så når jeg understreket (og uthevet, ølt skriftstørrelsen OG lagt på farge farge for å gjøre det enklere for deg å lese), hva er forskjellen mellom SIKKER SEX 50 ganger med samme person versus SIKKER SEX 50 ganger med forskjelllige personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne 40 - Har hatt sex med 2. Vært sammen med mannen i over 20 år da.

Anonymkode: 519cd...34d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

4, men jeg er over 50 da, hatt samlivsbrudd osv.

Anonymkode: d50d4...3cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...