Gå til innhold

Bør ensomme menn som sitter mye inne, spiser usunt og er tykk begynne å trene for å øke sjansen sin i damefronten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Overskriften i tråden er innholdet også. Dette er spm til damene i KG. Hva sier dere? 

Anonymkode: c3c91...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja. Ikke nødvendigvis bare for å øke sjansene på damefronten, men for helsa sin skyld også. Det er ikke spesielt sunt å bare henge hjemme og spise.

Anonymkode: c634b...3a8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hvem vil ha en kjedelig, trist og usunn mann? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis de vil. Det er som oftest greiest å la folk selv bestemme prioriteringer de vil gjøre i livet. 

Anonymkode: 0f5cb...fc5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Først og fremst burde de begynne å trene for å forlenge livet sitt betraktelig og for å forebygge et vel av livsstilsykdommer.

Anonymkode: 2d180...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Overskriften i tråden er innholdet også. Dette er spm til damene i KG. Hva sier dere? 

Anonymkode: c3c91...057

Hvis det er viktig for dem å få seg dame, så ja. Men det er jo ikke sånn at det er viktig dor alle å få seg kjæreste.

Ut over det synes jeg jo at alle burde trene, men pga helse, ikke for å få seg kjæreste.

Anonymkode: 34c64...d91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mlifjeld skrev (3 minutter siden):

Ja. Hvem vil ha en kjedelig, trist og usunn mann? 

Sannsynligvis de med samme interesser.

Anonymkode: 304ab...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig!

Men det er bare én av flere ting de må ta tak i. 

Anonymkode: 0a65e...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På samme måte som ensomme kvinner bør gjøre det. 

Jeg er tykk og singel og vet da utrolig godt at de fleste menn foretrekker ei slank dame. Vil jeg øke sjansen for å finne meg en mann så må jeg slanke meg. Det betyr ikke at hverken tykke menn eller kvinner kan finne kjærligheten. Uansett er vel det viktigste å komme seg ut av huset og prate med folk. 

Anonymkode: b512f...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han gjør det for sin egen del så synes jeg det er bra. Jeg forventer ikke at han gjør det for min del. Det er heller ikke en nødvendighet. Er han veldig usunn så hadde jeg nok påpekt at jeg synes ikke han behandler kroppen sin så bra, for det er viktig for meg at han gjør. Å pådra seg diabetes og slikt, for at han ikke klarer eller evner å styre kosten er ikke bra. Da blir jeg alvorlig bekymret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle bør trene.

Anonymkode: a7c73...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigste for å få suksess på damefronten er selvtillit, og er du fornøyd med deg selv har du selvtillitt. 

Også er det aldri feil å trene og ha en sunn livstil, det er den beste livsforsikringen du har. Og om det gjør at du blir bedre til å møte andre, så er det bare å komme igang??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg brukte noe tid på en tykk, ikke helt i god form og innesittende mann i forfjor en gang. Det holdt lenge for meg at han ønsket en aktiv livsstil. Det var hans dårlige humor og som gjorde at jeg valgte han bort. Mannevond og svært sårende humor.

Men sånn generelt sett bør alle være i aktivitet nok til å være i form, uavhengig av sivilstatus og motiver i livet.

I mitt liv trener eller går jeg tur den første halvtimen etter at morgenstellet mitt er tatt. Om jeg får meg kjærest og han på en eller annen måte saboterer denne vanen hos meg, kritiserer meg rundt det eller annet blir det en stor konflikt ut av det og han risikerer at jeg ikke er så interessert i å fortsette forholdet.

Anonymkode: dca3e...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde vel hovedsakelig gjøre det for sin egen del. Dersom det trekker damer er det bare en bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg vet du spør damene her inne men jeg som mann har (og er) i denne situasjonen kan svare på det, men skal si at jeg ikke gjorde det for å gjøre datingfronten bedre, men jeg satt (og sitter enda) mye inne og var veldig overvektig, og det sa klikk bare plutselig en dag og så begynte jeg å trene i Januar 2023, fram til nå har jeg gått ned 50kg og opp 10kg med muskelbygning og er nå rundt 75kg. Så for meg var det for min egen del, og det burde det først og fremst være for alle andre som skal gjøre det også.

Er ikke så ofte ut uansett da jeg er fortsatt veldig ensom så vet ikke helt om datingfronten har kommet til å bli bedre uansett for min del, er ikke akkurat på aktiv søk heller da jeg har en del bagasje med meg, så unner ikke noen å bli sammen med meg uansett på dette tidspunktet.

Anonymkode: 38d72...cfd

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Bør ensomme menn som sitter mye inne, spiser usunt og er tykk begynne å trene for å øke sjansen sin i damefronten?»

Nei, de burde oppsøke arenaer hvor de kan være sammen med andre mennesker slik at de ikke trenger å være alene. Trening er bra for å holde kroppen i form. 

Et ønske om å finne kjærligheten kan jo være en motivasjon, men jeg tenker at det ikke nødvendigvis burde være hovedgrunnen til hvorfor de begynner å trene og/eller jobber seg ut av ensomheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De bør først og fremst gjøre noe for ensomheten, også på alle andre arenaer enn damefronten. Å trene vil sikkert være positivt, særlig når det gjelder å komme seg ut av huset. Men det er andre ting de burde gjøre også, som å interessere seg for noe annet enn seg selv. De bør bli gode samtalepartnere og kompiser for et hvert menneske, ikke bare for single damer. 

Anonymkode: 1bd08...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...