AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Ble du slankere, eller krevde kirurgen at du måtte gå ned i vekt først? Tok det lang tid før du kunne gå på jobb/være i vanlig aktivitet (ikke trening)? Har du hatt komplikasjoner senere? Anonymkode: f98ce...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Kan du ikke heller gjøre det som de fleste gjør, og slanke deg? Anonymkode: f4875...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 7.22): Ble du slankere, eller krevde kirurgen at du måtte gå ned i vekt først? Tok det lang tid før du kunne gå på jobb/være i vanlig aktivitet (ikke trening)? Har du hatt komplikasjoner senere? Anonymkode: f98ce...561 Ekspander Du bør være normalvektig for å ta fettsuging. Anonymkode: c0c75...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 7.40): Du bør være normalvektig for å ta fettsuging. Anonymkode: c0c75...582 Ekspander Jeg er normalvektig. ts Anonymkode: f98ce...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar De suger ikke ut så mange ml fett akkurat. Jeg var normalvektig,men måtte ha en bukplastikk operasjon. Jeg hadde litt store hofter,men var tynn ellers. Så for at jeg ikke skulle se for uproposjonert ut. Så tok de ut fett fra hoftene. Jeg vet ikke helt hva du lurer på. For man ligger i narkose og får ikke med seg så mye. Komplikasjoner blir det ikke. Men du kan risikere at de suger ut fett ujevnt. Og da ser man litt rar ut. Slankere blir man egentlig ikke. Fettsuging er vel mest til for folk som ser litt uproposjonerte ut. Eller for folk som vil flytte fett fra rumpa og over til puppene. Anonymkode: fc0a6...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 9.31): De suger ikke ut så mange ml fett akkurat. Jeg var normalvektig,men måtte ha en bukplastikk operasjon. Jeg hadde litt store hofter,men var tynn ellers. Så for at jeg ikke skulle se for uproposjonert ut. Så tok de ut fett fra hoftene. Jeg vet ikke helt hva du lurer på. For man ligger i narkose og får ikke med seg så mye. Komplikasjoner blir det ikke. Men du kan risikere at de suger ut fett ujevnt. Og da ser man litt rar ut. Slankere blir man egentlig ikke. Fettsuging er vel mest til for folk som ser litt uproposjonerte ut. Eller for folk som vil flytte fett fra rumpa og over til puppene. Anonymkode: fc0a6...677 Ekspander Komplikasjoner blir det ikke. Neivel. Du satte deg ikke spesielt godt inn i risikoene, med andre ord? Anonymkode: bab4a...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 14.11): Komplikasjoner blir det ikke. Neivel. Du satte deg ikke spesielt godt inn i risikoene, med andre ord? Anonymkode: bab4a...f70 Ekspander Hæ? Nei,jeg gjorde ikke det. Skulle ikke ha fettsuging på noen måte. Skulle bare ha bukplastikk. Var de som opererte meg som tok valget på å gi meg fettsuging mens jeg var i narkose. Men kanskje du som er så tøff i trynet kan lære trådstarter hva komplikasjonene er? I stedet for å kommentere på noe som ikke fører noe sted. Anonymkode: fc0a6...677 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 20.41): Hæ? Nei,jeg gjorde ikke det. Skulle ikke ha fettsuging på noen måte. Skulle bare ha bukplastikk. Var de som opererte meg som tok valget på å gi meg fettsuging mens jeg var i narkose. Men kanskje du som er så tøff i trynet kan lære trådstarter hva komplikasjonene er? I stedet for å kommentere på noe som ikke fører noe sted. Anonymkode: fc0a6...677 Ekspander Jeg kan i hvertfall ikke se for meg komplikasjoner med fettsuging. Merket ingenting av det i forhold til bukplastikk. Og klarer ikke engang å forestille meg at det skulle være noen komplikasjoner ved det. Anonymkode: fc0a6...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Jeg har også tatt bukplastikk, og de valgte å fettsuge noe for at resultatet skulle se bedre ut. I motsetning til den over, var det fettsugingen jeg slet mest med i etterkant. Områdene som var fettsugd ble veldig harde og skikkelig vonde. De fettsuger venusberget, som hovnet opp til dobbel størrelse. Det var nok også ekstra uheldig pga at jeg hadde på den binderen rundt overkroppen, så mye ble presset nedover til venusberget. Fettsugingen var for meg vond, og ikke verdt det. Det er noen år siden nå, jeg har nøyaktig samme vekt som jeg hadde før bukplastikken. Jeg har lagt på meg der det ble fettsugd, så det er absolutt null forskjell. Ikke at det gjorde noe, for det var jo ikke det som var målet. Bukplastikken er jeg veldig fornøyd med i etterkant! Anonymkode: 7f8ec...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar Jeg har tatt laserfettsuging av lårene mine med lokalbedøvelse. Det var sykt vondt å sette bedøvelsen og når kirurgen "sugde" nær "bedøvelseskantene", ellers ok. Ikke mye vondt i ettertid, får beskjed om å ta paracet. Du går med kompresjonsplagg i tilsammen 2 måneder, i begynnelsen hele tiden. Tar noe tid før man kan gå tilbake til normal trening. Jeg begynte igjen en måned etter operasjon, før det gikk jeg bare. Lårene er betydelig mindre i dag og ser naturlige ut. Anonymkode: 405c2...ce9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar Ujevn hud og pigmentering, nervesmerter som aldri forsvant, uten følelser noen steder, brennende følelse andre steder. Fettet kom tilbake, la seg mer andre steder, men allikevel... Ikke verdt det. Anonymkode: 9276b...40e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå