AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Dere som legger en del puslespill: er det sånn at dere kjøper inn etterhvert som noen er lagt - eller har dere et lite "lager" med ulagte puslespill? Hvor mange puslespill har du eventuelt på "vent"? Anonymkode: e9e5e...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Jeg kjøper på nett, og da kjøper jeg gjerne flere i slengen for å ikke måtte betale frakt på ett og ett puslespill. Jeg kjøpte inn 6-7 stykker litt før jul, har tre igjen jeg ikke har lagt. Anonymkode: 2e6a6...8eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MO.. Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Har 7 stk som ligger på vent Kjøpte seinest 2 stk denne uken på 40%. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar Har nok ca 10 på vent. Kjøper når vi kommer over noe vi liker, og får jo innimellom i gave. Og akkurat nå er vi litt lei, men plutselig er vi i gang igjen. Anonymkode: a562e...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar Jeg bruker å bestille fra boardgamer. Gratis frakt fra 2000,- Derfor bestiller jeg ganske mange. Får de levert på døra. Har alltid et lite lager med puslespill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar Tror jeg har 4 puslespill liggende. 2 har jeg fått i gave, de 2 andre er kjøpt på bruktbutikk. De var uåpnet i original eske. La advent puslespill i desember, 1008 brikker. Det er nok på tide å starte på et nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Del Skrevet 25. februar Har to liggende, samt et jeg ikke har fullført foreløpig. Det ligger litt på vent mens jeg pusler et annet et😅 Anonymkode: cb8f4...e1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar Jeg har 10 puslespill liggende som jeg ikke har begynt på enda, i tillegg til det jeg holder på med nå 😄. Anonymkode: 424b1...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Del Skrevet 26. februar Hva gjør dere med dem når de er lagt? Skulle likt å begynne med puslespill men, jeg har ikke plass til å oppbevare dem etter at de er ferdig. Er det marked for videresalg hvis de er pent brukt? Anonymkode: 0ab8f...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 26. februar #10 Del Skrevet 26. februar Jeg har ett par liggende utenom det jeg holder på med. Fantastisk fin avkobling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #11 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva gjør dere med dem når de er lagt? Skulle likt å begynne med puslespill men, jeg har ikke plass til å oppbevare dem etter at de er ferdig. Er det marked for videresalg hvis de er pent brukt? Anonymkode: 0ab8f...021 Har hørt at du kan selge for 100 kr per stk på Finn i hvert fall (1000 brikker). Skal visstnok være ganske greit å få solgt dem der. Mulig det finnes FB grupper også. Anonymkode: 8568d...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har 4 på vent, har ikke hatt tid og lyst til å begynne på de enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anomyn Burker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 1.53): Hva gjør dere med dem når de er lagt? Skulle likt å begynne med puslespill men, jeg har ikke plass til å oppbevare dem etter at de er ferdig. Er det marked for videresalg hvis de er pent brukt? Anonymkode: 0ab8f...021 Jeg pusler de om og om igjen. Jeg har alltid podcast på øret, så det blir ikke kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå