AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Dere som legger en del puslespill: er det sånn at dere kjøper inn etterhvert som noen er lagt - eller har dere et lite "lager" med ulagte puslespill? Hvor mange puslespill har du eventuelt på "vent"? Anonymkode: e9e5e...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Jeg kjøper på nett, og da kjøper jeg gjerne flere i slengen for å ikke måtte betale frakt på ett og ett puslespill. Jeg kjøpte inn 6-7 stykker litt før jul, har tre igjen jeg ikke har lagt. Anonymkode: 2e6a6...8eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MO.. Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Har 7 stk som ligger på vent Kjøpte seinest 2 stk denne uken på 40%. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar Har nok ca 10 på vent. Kjøper når vi kommer over noe vi liker, og får jo innimellom i gave. Og akkurat nå er vi litt lei, men plutselig er vi i gang igjen. Anonymkode: a562e...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar Jeg bruker å bestille fra boardgamer. Gratis frakt fra 2000,- Derfor bestiller jeg ganske mange. Får de levert på døra. Har alltid et lite lager med puslespill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar Tror jeg har 4 puslespill liggende. 2 har jeg fått i gave, de 2 andre er kjøpt på bruktbutikk. De var uåpnet i original eske. La advent puslespill i desember, 1008 brikker. Det er nok på tide å starte på et nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Del Skrevet 25. februar Har to liggende, samt et jeg ikke har fullført foreløpig. Det ligger litt på vent mens jeg pusler et annet et😅 Anonymkode: cb8f4...e1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar Jeg har 10 puslespill liggende som jeg ikke har begynt på enda, i tillegg til det jeg holder på med nå 😄. Anonymkode: 424b1...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Del Skrevet 26. februar Hva gjør dere med dem når de er lagt? Skulle likt å begynne med puslespill men, jeg har ikke plass til å oppbevare dem etter at de er ferdig. Er det marked for videresalg hvis de er pent brukt? Anonymkode: 0ab8f...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 26. februar #10 Del Skrevet 26. februar Jeg har ett par liggende utenom det jeg holder på med. Fantastisk fin avkobling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #11 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva gjør dere med dem når de er lagt? Skulle likt å begynne med puslespill men, jeg har ikke plass til å oppbevare dem etter at de er ferdig. Er det marked for videresalg hvis de er pent brukt? Anonymkode: 0ab8f...021 Har hørt at du kan selge for 100 kr per stk på Finn i hvert fall (1000 brikker). Skal visstnok være ganske greit å få solgt dem der. Mulig det finnes FB grupper også. Anonymkode: 8568d...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har 4 på vent, har ikke hatt tid og lyst til å begynne på de enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå