Gå til innhold

Har dere mange puslespill dere ikke har lagt ennå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som legger en del puslespill: er det sånn at dere kjøper inn etterhvert som noen er lagt - eller har dere et lite "lager" med ulagte puslespill? Hvor mange puslespill har du eventuelt på "vent"? :) 

Anonymkode: e9e5e...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kjøper på nett, og da kjøper jeg gjerne flere i slengen for å ikke måtte betale frakt på ett og ett puslespill. Jeg kjøpte inn 6-7 stykker litt før jul, har tre igjen jeg ikke har lagt. 

Anonymkode: 2e6a6...8eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har 7 stk som ligger på vent  :) Kjøpte seinest 2 stk denne uken på 40%.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har nok ca 10 på vent. Kjøper når vi kommer over noe vi liker, og får jo innimellom i gave. Og akkurat nå er vi litt lei, men plutselig er vi i gang igjen. 

Anonymkode: a562e...673

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg bruker å bestille fra boardgamer. Gratis frakt fra 2000,- Derfor bestiller jeg ganske mange. Får de levert på døra. 
Har alltid et lite lager med puslespill.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har 4 puslespill liggende. 2 har jeg fått i gave, de 2 andre er kjøpt på bruktbutikk. De var uåpnet i original eske. La advent puslespill i desember, 1008 brikker. Det er nok på tide å starte på et nytt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har to liggende, samt et jeg ikke har fullført foreløpig. Det ligger litt på vent mens jeg pusler et annet et😅

Anonymkode: cb8f4...e1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 10 puslespill liggende som jeg ikke har begynt på enda, i tillegg til det jeg holder på med nå 😄

Anonymkode: 424b1...2ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gjør dere med dem når de er lagt? Skulle likt å begynne med puslespill men, jeg har ikke plass til å oppbevare dem etter at de er ferdig. Er det marked for videresalg hvis de er pent brukt?

Anonymkode: 0ab8f...021

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett par liggende utenom det jeg holder på med. Fantastisk fin avkobling 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva gjør dere med dem når de er lagt? Skulle likt å begynne med puslespill men, jeg har ikke plass til å oppbevare dem etter at de er ferdig. Er det marked for videresalg hvis de er pent brukt?

Anonymkode: 0ab8f...021

Har hørt at du kan selge for 100 kr per stk på Finn i hvert fall (1000 brikker). Skal visstnok være ganske greit å få solgt dem der. Mulig det finnes FB grupper også.

Anonymkode: 8568d...8e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har 4 på vent, har ikke hatt tid og lyst til å begynne på de enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...