AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Hei Jeg harvet over en fyr for tre uker siden, før der igjen har jeg kun rørt samme (annen) mann i 5 år. Ikke vært plaget av annet enn herpes med han. Mens etter den natten med han nye så har jeg hatt en veldig rar, ekkel lukt i underlivet. Det kan dryppe utflod i trusa som lukter søppel! Og jeg kjenner det liksom dunster opp gjennom truse og bukse om jeg sitter på huk f eks. Selv like etter dusjing! Ellers ingen plager… Hva kan dette være og hvordan få bukt med det uten lege? Anonymkode: 9bee9...1fb
Annonym91 Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar Årsaker til lukt fra skjeden Fra naturens hånd har skjeden en mild lukt. Miljøet i skjeden din har en pH-verdi på mellom 3,8 og 4,2 på en syre/base-skala, hvilket betyr at det er surt. Det sure miljøet i skjeden er en måte å holde virus og bakterier, som ikke hører til i skjeden, ute. Og det betyr også at skjeden alltid lukter litt – og det bør derfor ikke bekymre deg. Men skjer det endringer, og begynner lukten å bli sterkere, kan det være symptomer på infeksjoner eller sykdom i skjeden. Da må du reagere. Med den dårlige lukten følger også ofte endringer i utflod, som det likeledes er normalt å ha i moderate mengder. Det finnes flere forskjellige årsaker til sterk lukt fra skjeden, noen mer alvorlige enn andre. Og du skal også være oppmerksom på at lukten kan variere under menstruasjon, graviditet og andre hormonelle utsving. Du får her et overblikk over de mulige grunnene til at skjeden din lukter vondt. https://australian-bodycare.no/blogs/guides/lukt-fra-skjeden-gic?utm_source=google-max&utm_campaign=google-max&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA-ty8BhA_EiwAkyoa3-qwIcvJzfG8dUvL9BlHBEhFCrlCzLfz-E-d5v1-iBNlhsrqPuXtORoCgiIQAvD_BwE
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei Jeg harvet over en fyr for tre uker siden, før der igjen har jeg kun rørt samme (annen) mann i 5 år. Ikke vært plaget av annet enn herpes med han. Mens etter den natten med han nye så har jeg hatt en veldig rar, ekkel lukt i underlivet. Det kan dryppe utflod i trusa som lukter søppel! Og jeg kjenner det liksom dunster opp gjennom truse og bukse om jeg sitter på huk f eks. Selv like etter dusjing! Ellers ingen plager… Hva kan dette være og hvordan få bukt med det uten lege? Anonymkode: 9bee9...1fb Hva er strange lukt? Anonymkode: b9ed4...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er strange lukt? Anonymkode: b9ed4...7dd Kanskje hun mente 'streng' Altså litt stram lukt... Anonymkode: d6134...59b 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 7.45): Klamydia? Anonymkode: 43767...da2 Da hadde jeg vel merket mer enn denne funky lukten?? Anonymkode: 9bee9...1fb
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Skrevet 29. januar Du harvet over ny fyr uten kondom, og du har herpes!? Kom deg til legen for tester! Anonymkode: e528d...3e9
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du harvet over ny fyr uten kondom, og du har herpes!? Kom deg til legen for tester! Anonymkode: e528d...3e9 Han har herpes selv så ingen fare. Vi kjenner hverandre og visste om det Anonymkode: 9bee9...1fb
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Skrevet 29. januar Bakteriell Vaginose. Anonymkode: 1e6f6...741 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #10 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bakteriell Vaginose. Anonymkode: 1e6f6...741 Forsvinner det av seg selv? Anonymkode: 9bee9...1fb
Even Tuell Skrevet 29. januar #11 Skrevet 29. januar Kan være noe så enkelt som forskjellig bakterieflora. Etter 5år uten fremmede bakterier på besøk, så er det jo ikke utenkelig at kroppen trenger litt tid på å venne seg til nye takter. Men en test hos lege vil avsløre hva som eventuelt er galt.
AnonymBruker Skrevet 30. januar #13 Skrevet 30. januar Enig - Bakteriell Vaginose. Det forsvinner ikke av seg selv nei. Anonymkode: 402ae...c3f
Christina82 Skrevet 1. februar #14 Skrevet 1. februar Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg