AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:59 #1 Del Skrevet mandag kl 23:59 En mann får jo ereksjon om han blir seksuelt opphisset. Kan vulva svulme opp om kvinnen blir kåt? Altså bli mer bollemus? Anonymkode: 05030...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:41 #2 Del Skrevet i går, 06:41 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En mann får jo ereksjon om han blir seksuelt opphisset. Kan vulva svulme opp om kvinnen blir kåt? Altså bli mer bollemus? Anonymkode: 05030...bfa Nei. Selvfølgelig gjør den ikke det. Men klitoris og indre kjønnslepper svulmer opp uten at man kan se det med det blotte øyet. Anonymkode: 1947d...7ec 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #3 Del Skrevet i går, 07:00 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei. Selvfølgelig gjør den ikke det. Men klitoris og indre kjønnslepper svulmer opp uten at man kan se det med det blotte øyet. Anonymkode: 1947d...7ec Her svulmer både klitoris, indre kjønnslepper, ytre kjønnslepper og skjeden opp når jeg blir kåt. Vises gjør det også, så det er nok veldig individuelt. Jeg får også vondt hvis ikke noe "letter på trykket". Anonymkode: 035be...170 4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:45 #4 Del Skrevet i går, 08:45 Ja, alt svulmer opp og det er synlig. Anonymkode: 38a78...9df 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #5 Del Skrevet i går, 15:37 Interessant at det er forskjellig fra kvinne til kvinne. For meg som mann er det opphissende i seg selv å få reisning. Når det svulmer, kan det være opphissende for dere kvinner? Anonymkode: 05030...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:41 #6 Del Skrevet i går, 15:41 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei. Selvfølgelig gjør den ikke det. Men klitoris og indre kjønnslepper svulmer opp uten at man kan se det med det blotte øyet. Anonymkode: 1947d...7ec Hvor mange kåte kvinner som ligger på rygg med beina opp og til siden har du sett på 30 centimeter avstand som kan svare så kategorisk? Anonymkode: 07181...0d9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:42 #7 Del Skrevet i går, 15:42 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange kåte kvinner som ligger på rygg med beina opp og til siden har du sett på 30 centimeter avstand som kan svare så kategorisk? Anonymkode: 07181...0d9 Kan det ha med formen på vulva å gjøre? Hvor utstående den er fra før? Anonymkode: 05030...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:06 #8 Del Skrevet i går, 18:06 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan det ha med formen på vulva å gjøre? Hvor utstående den er fra før? Anonymkode: 05030...bfa Og så lurer jeg på om det spiller inn nær fysisk kontakt med en du synes er sexy-om klitten berører en sexy kropp? Anonymkode: 05030...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:10 #9 Del Skrevet i går, 18:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): om klitten berører en sexy kropp? Anonymkode: 05030...bfa Jeg har aldri hørt om kvinner som berører menn med klitoris. Anonymkode: 4eefa...ff0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:13 #10 Del Skrevet i går, 18:13 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri hørt om kvinner som berører menn med klitoris. Anonymkode: 4eefa...ff0 Jeg mener, om hun sprer bena og klemmer dem rundt ham. Mulig klitten ligger for langt unna for å berøre, men... Anonymkode: 05030...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:39 #11 Del Skrevet i går, 19:39 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Her svulmer både klitoris, indre kjønnslepper, ytre kjønnslepper og skjeden opp når jeg blir kåt. Vises gjør det også, så det er nok veldig individuelt. Jeg får også vondt hvis ikke noe "letter på trykket". Anonymkode: 035be...170 Det er sant at det er forskjeller, fra kvinne til kvinne. Hos noen vises de indre kjønnsleppene og klitoris godt, når de blir opphisset. Bare klitoris kan gå fra å være usynlig til å stå litt ut. Andre igjen blir lettere rød på de ytre leppene, og synlig våte. Anonymkode: d640b...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:11 #12 Del Skrevet i går, 20:11 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er sant at det er forskjeller, fra kvinne til kvinne. Hos noen vises de indre kjønnsleppene og klitoris godt, når de blir opphisset. Bare klitoris kan gå fra å være usynlig til å stå litt ut. Andre igjen blir lettere rød på de ytre leppene, og synlig våte. Anonymkode: d640b...569 Da er det vel forskjell på hva som forårsaker det også? Anonymkode: 05030...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:16 #13 Del Skrevet i går, 20:16 Bollemus kommer av opphøyd venusberg, ikke vulva Anonymkode: d9946...596 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:22 #14 Del Skrevet i går, 20:22 Klitoris og området rundt hovner opp når jeg er kåt. Men ikke ytre og indre kjønnslepper Anonymkode: 4f7a2...daa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:39 #15 Del Skrevet i går, 20:39 Det svulmer opp hos meg. Men skikkelig bollemus blir det først med rytmisk pumping på strategiske steder. Klitorisvingene kan kjennes som distinkte armer ut til siden hos meg, ca 6-7 mm runde streker ned fra tappen. Rett før orgasme, går godt oppsvulmet over i full sprett, jeg er såpass distrahert rundt den tida at jeg ikke har sjangs til å registrere farge og nøyaktige detaljer. Jeg er våt hele tida og får først store mengder sikkel når jeg blir skikkelig opphisset, så der er det mange som mistolker kjønnsorganet mitt. Jeg kan ha kjempelyst og være tørr og helt middels interessert og dryppende våt. Da pleier jeg å si at den første orgasmen er oppvarming, samleie - pumping kommer etterpå. Og jeg er kretsmester i ballespreng, med vulvaen jeg har. Anonymkode: e4119...89d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:41 #16 Del Skrevet i går, 20:41 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Interessant at det er forskjellig fra kvinne til kvinne. For meg som mann er det opphissende i seg selv å få reisning. Når det svulmer, kan det være opphissende for dere kvinner? Anonymkode: 05030...bfa Vondt. Trenger stimuli og orgasme for å få lette. Anonymkode: e4119...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:50 #17 Del Skrevet i går, 20:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har aldri hørt om kvinner som berører menn med klitoris. Anonymkode: 4eefa...ff0 Her gnir dama klitten langs skaftet på mannen. Hun har klitt som stikker litt ut. Han synes den er kjempedeilig. Anonymkode: c7d74...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vondt. Trenger stimuli og orgasme for å få lette. Anonymkode: e4119...89d Hva stimulerer deg da? Anonymkode: 05030...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva stimulerer deg da? Anonymkode: 05030...bfa Dette er relevant for de som jeg planlegger/håper å ha sex med, det er ikke relevant for diskusjon rundt om vulva blir erigert. Takk for spørsmålet, men nei takk. Anonymkode: e4119...89d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Ja, både klitoris og området på begge sider av sprekken svulmer opp og blir mørkere når jeg er kåt, men ikke selve kjønnsleppene. Det er veldig synlig på meg. Anonymkode: 96898...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå