Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne vite grunnen til at dere gjør sånt mot damer som er både snille og oppriktig glade i dere.

Anonymkode: 06186...a6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri ghostet noen.

Slutt å date douchebags.

Anonymkode: a24df...4b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen er ganske enkelt drittsekker.

Andre er feige, og forsøker å slippe unna uten forklaring.

Vil anta at det er flest av sistnevnte gruppe, de vet kanskje at dama vil be om at de prøver lengre, vil få masse spørsmål om hvorfor, og alt det der. Da er det enkelt bare å bli sakte men sikkert borte.

Du ser i hvert fall at han ikke var noe å samle på, og får et innblikk i hvordan han ville håndtert problemer senere i livet.

Anonymkode: b92fc...2ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vil gjerne vite grunnen til at dere gjør sånt mot damer som er både snille og oppriktig glade i dere.

Aldri gjort. 

Anonymkode: 0e277...7f1

AnonymBruker
Skrevet

De ønsker selvfølgelig å slippe ubehaget med å fortelle at de ikke vil mer og lemper derfor ubehaget (å lure på hva som gikk galt) på daten sin. Det er rett og slett feighet, enkelt og greit. 

Anonymkode: f2f67...2cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri gjort, men har opplevd at andre gjør det mot meg. Orker ikke dating mer, gitt opp

Anonymkode: 81ecf...297

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er ghoste? 

Anonymkode: 3d4dc...429

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å unnskylde det, men jeg har aldri opplevd at en relasjon (før forhold) har blitt avsluttet på noen annen måte. Før jeg fant min på tinder ble jeg ghostet av cirka 10 for hver dame jeg traff, blant dem hvor jeg kom til treffestadiet ghostet deretter 6/10 når kjemien ikke var der, 1/10 ghostet jeg, 2/10 var gjensidig.

Er liksom ikke så vanskelig å føle skyldsfølelse for det fåtallet jeg har ghostet, når 90% tilfellene har vært mot meg. Dette er ikke unikt for meg heller, blant folk jeg kjenner var jeg fortsatt blant de mer vellykkede på tinder. De fleste får ikke engang svar på første meldingen de sender.

Anonymkode: d3114...c50

AnonymBruker
Skrevet

Ghosted noen få ganger. Som når folk ikke skjønner hva man sier til de, ikke respekterer det eller har løyet om sivilstatus (singel viste seg å være åpent forhold). 

Anonymkode: cdfdc...e89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd ghosting fra menn flere ganger. Har kun ghostet en mann EN gang, men da var det overhengende fare for min helse å møte ham eller prate med ham slik at han visste hvor jeg var. Når det gjelder menn som ghostet meg, så var det rett og slett stygt gjort. Å bare kutte kontakt, helt uten forvarsel. Den ene har holdt på med meg i seks måneder, holdt selv igjen på intimitet, fordi det skulle føles rett, og vi skulle ha blitt ordentlig kjent med hverandre først. Etter sex hørte jeg ikke noe på 10 dager. 

En annen en ghostet meg ved å blokkere meg på Facebook og Messenger. Der pratet vi en del, jeg var veldig interessert, bakte en kake til ham, og vi avtalte en tur til fjells. Dagen før turen ble jeg blokkert. 

Man føler seg som en dritt etterpå, så ikke gjør det, er dere snill. Særlig for oss som har opplevd utestengning og mobbing i barndommen. Man blir retraumatisert og føler seg uviktig.

Anonymkode: 683b2...7ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har aldri ghostet noen.

Slutt å date douchebags.

Anonymkode: a24df...4b9

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aldri gjort. 

Anonymkode: 0e277...7f1

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Aldri gjort, men har opplevd at andre gjør det mot meg. Orker ikke dating mer, gitt opp

Anonymkode: 81ecf...297

Dette er spørsmål til menn som ghoster.

Anonymkode: ee390...562

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De ønsker selvfølgelig å slippe ubehaget med å fortelle at de ikke vil mer og lemper derfor ubehaget (å lure på hva som gikk galt) på daten sin. Det er rett og slett feighet, enkelt og greit. 

Anonymkode: f2f67...2cf

En grei og enkel måte å avslutte på i mange tilfeller.

Flertallet ser ut til å glemme at det ofte medfølger mengder med drama fra mange kvinner, når ting avsluttes. Det er nok her hovedtyngden av ghosting ligger.

Anonymkode: e5df0...d33

AnonymBruker
Skrevet

Kun ghostet tidlig i en relasjon før det er blitt mye følelser involvert, og det pga damer har beskyldt meg for drama om jeg avviser på en skikkelig og høflig måte. Hvorfor skal jeg gidde å gi de den respekten da når de reagerer så negativt på en høflig avvisning? Men om det er blitt følelser involvert, så ghoster jeg aldri, selv om ikke alle takler det bra heller 

Anonymkode: a60b0...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Vi ghoster jo kun damer som er under vårt nivå. Så da kan man spørre tilbake hvorfor fokuserer dere damer kun på menn dere ikke kan få?

Anonymkode: b4652...f02

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Aldri gjort når jeg har datet en jente lenge og jeg og den jenta har fått en connection.

At en samtale har dødt ut på chat har skjedd fra tid til annen. Noen ganger har jeg blitt ghosta av overivrige jenter på chattefronten. Akkurat som om de går tom for ting å si siden de har brent av all kruttet før et fysisk møte. De ser at jeg skriver til dem og lar være å svare. Da vet jeg hvertfall at de er feige og da er det lett og gå videre 😆

Anonymkode: 65a30...bbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vi ghoster jo kun damer som er under vårt nivå. Så da kan man spørre tilbake hvorfor fokuserer dere damer kun på menn dere ikke kan få?

Anonymkode: b4652...f02

Ikke akkurat. Mannen som ghostet meg når vi skulle på tur-date, var faktisk under mitt nivå, men jeg likte ham likevel. Jeg har også opplevd at mange menn fokuserer kun på de peneste damene, selv om de selv ser alminnelig ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ikke akkurat. Mannen som ghostet meg når vi skulle på tur-date, var faktisk under mitt nivå, men jeg likte ham likevel. Jeg har også opplevd at mange menn fokuserer kun på de peneste damene, selv om de selv ser alminnelig ut.

Det kan være du innbiller deg at du er over hans nivå.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det kan være du innbiller deg at du er over hans nivå.

Ikke akkurat. En mann på 62 år som ser ut deretter, har helt vanlig jobb og ikke noen flere "wow-faktor" er nok statistisk sett under nivået til ei slank, sprek dame på 35. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke akkurat. En mann på 62 år som ser ut deretter, har helt vanlig jobb og ikke noen flere "wow-faktor" er nok statistisk sett under nivået til ei slank, sprek dame på 35. 

Ikke akkurat.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke akkurat.

Ikke? Så hva er samme nivå som en mann på 62 med vanlig jobb og vanlig utseende for en 62-åring? Forklar gjerne hvordan du tenker, jeg er veldig nysgjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...