AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Hei! Hvilke forsikring har dere med maine coon blanding og katter generelt? Hvor og pris? Takk for svar til de som svarer ☺️ Anonymkode: 69629...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Jeg har Agria. De koster en del mer, men dekker også mer. Jeg betaler ca 370 kr/mnd, med dekning på 30 000. Men det var med et tilbud de hadde i sommer. Tryg hadde blitt en hundrings mindre eller noe slikt. Anonymkode: 5dcd1...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Vi har agria og betaler 532 kr i måneden for 2 katter. Anonymkode: 3f0ef...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar Tryg, betaler rundt 600,- for tre stk. Liker at de ikke har bevegelig egenandel. De har ikke direkteoppgjør, men er veldig rask til å betale ut. Anonymkode: f1f36...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar Jeg vet Gjensidige er veldig flink på forsikring på dyr. Jeg har selv brukt de masse, men bruker nå Agria da disse dekker litt mer mtp avl. Anonymkode: 952a3...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå