AnonymBruker Skrevet 28. januar #21 Del Skrevet 28. januar Brukerano skrev (12 minutter siden): Jeg forstår deg godt! Jeg ville ha broren min, men han sa han ikke kommer. Og nå vet ikke helt hva gjøre. er fryktelig sårt. Jeg har ingen andre. Vurderer å spørre kjøresten til broren til samboer! Forlovere trenger ikke være til stede under vielse, bare signere forlovererklæring på forhånd (på nett). Anonymkode: d7227...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #22 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forlovere trenger ikke være til stede under vielse, bare signere forlovererklæring på forhånd (på nett). Anonymkode: d7227...173 Dette. Du trenger bare en online signatur. Jeg var forlovet for broren min som giftet seg «i stillhet» for å si det sånn. Fikk lenke på epost og bekreftet alt det man må bekrefte. Det var det hele. De ønsket det slik du kan bare spørre noen som kjenner deg godt nok til å stå for svarene. De trenger ikke være involvert på noe annet vis. De fleste stiller vel opp på den måten om de blir spurt. Anonymkode: 7a855...12b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #23 Del Skrevet 28. januar Du trenger ikke en synlig forloverrolle. Koen som kjenner deg må signere prøvingsattesten. Det kan være noen i familien feks. Deretter må det være vitner i vielsen. Hvis man gifter seg i kirken, er det nok med familie/andre som bare er til stede. Gjør man det borgerlig må noen signere et par papirer. Jeg gifter meg snart, og en av oss er i den situasjonen at det ikke er noen nære venner å spørre. Vi har da fått familien vår til å signere attest, og så er det ingen forloverfokus i kirken. Ifølge podcasten «bryllupssnakk» er det visst en begynnende trend å ikke ha forlover. Se på deg selv som supertrendy 🫶🏻 Anonymkode: 0bae1...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #24 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for så mange svar så fort ❤️ Min mor er død 😢 Jeg har heller ingen søster eller kusiner, bare en haug med fettere. Min bror er gift, men han bor på en annen kant av landet og jeg har møtt hans kone to ganger. Hun er veldig hyggelig, men jeg kjenner henne ikke. Min samboer har nære venner han har hatt siden barndommen, så det føles så rart hvis jeg skal ha en random kirkeperson mens han må velge mellom sine venner og brødre. Ellers er det jo et godt forslag. Det er så vanskelig å innrømme at jeg ikke har venner. Spesielt når jeg er så sosial og har det bra på jobben, jeg tror egentlig ikke at noen vet at jeg ikke har noen venner. Alle er opptatt med sitt og ingen legger merke til at jeg ikke feirer min bursdag for eksempel. Jeg har bekjente gjennom hobby og gode kolleger, gode forhold til store barn og er alltid busy, så til daglig går det greit. Men akkurat dette med forlover er så sårt. Anonymkode: c25f3...53b Da kan en av fetterne dine være det, broren din eller pappaen din om han fremdeles er i live være det❤️ man må ikke ha samme kjønn som en selv til forlover! Anonymkode: 4fe96...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #25 Del Skrevet 28. januar På tinghuset har de ansatte som stiller. Noen ansatte i kirka? Spør prest. Spør en hobbybekjent, si du er ei beit for forlover,pga avstander, kunne hun gjort deg den tjenesten? Spør kompis av brudgom? Spør på Hey Girl? Anonymkode: 4b53f...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #26 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 23.27): Takk for så mange svar så fort ❤️ Min mor er død 😢 Jeg har heller ingen søster eller kusiner, bare en haug med fettere. Min bror er gift, men han bor på en annen kant av landet og jeg har møtt hans kone to ganger. Hun er veldig hyggelig, men jeg kjenner henne ikke. Min samboer har nære venner han har hatt siden barndommen, så det føles så rart hvis jeg skal ha en random kirkeperson mens han må velge mellom sine venner og brødre. Ellers er det jo et godt forslag. Det er så vanskelig å innrømme at jeg ikke har venner. Spesielt når jeg er så sosial og har det bra på jobben, jeg tror egentlig ikke at noen vet at jeg ikke har noen venner. Alle er opptatt med sitt og ingen legger merke til at jeg ikke feirer min bursdag for eksempel. Jeg har bekjente gjennom hobby og gode kolleger, gode forhold til store barn og er alltid busy, så til daglig går det greit. Men akkurat dette med forlover er så sårt. Anonymkode: c25f3...53b Det må jo ikke være en kvinne? Min forlover er en mann. Anonymkode: 5c837...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 31. januar #27 Del Skrevet 31. januar Hvor bor du? Stiller i kirken om det ikke er langt unna 🥰 Vond følelse, men ikke så uvanlig som mange tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #28 Del Skrevet 1. februar Det er nokså vanlig å spørre partner til den ektefellen velger. Anonymkode: a0636...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå