Gå til innhold

Beskyldninger,finner noe noen har mistet og gir det tilbake til rette eier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Går igjennom en tankeprosess i det siste og tenker i og med jeg skal flytte på en helt annen plass i forhold til hvor jeg har levd hele mitt liv, tenkte og skrive det ned her anonymt og høre hva dere har og si, egentlig en fille ting men samtidig det irriterer meg så tenker og legge dette ut.

I mine yngre dager var jeg med i et bilmiljø og en av mine da værende venner hadde mistet en hjulkapsel utenfor en bensin stasjon mente han og han påstod at han hadde letet over hele bensin stasjonen og ikke funnet den, jeg kjørte innom samme stasjon og hjulkapselen hanns var plassert med døren inn til selve butikk delen av stasjonen, jeg sendte bilde av hjulkapselen på tlf og sendte melding at jeg hadde funnet den og spurte om jeg skulle ta den med, ja sa han til det så jeg tok den med og leverte denne tilbake til rette eier, da kom beskyldningene i ettertid og etter hva jeg har forstått er at jeg skulle ha stjelt hjulkapselen.

Etter dette har jeg tenkt at jeg ikke hjelper noen hvis jeg finner ting som tilhører andre og leverer det og heller lar det ligge og eventuelt satse på at andre finner det og leverer det til rette person, jeg tenker har man fått dette ryktet på seg så blir det vell bare verre hvis man da leverer tilbake ting man finner langs veien eller hva? 

Jeg har også vært med i en veteran bil klub og fant utenfor en butikk en bildel som har måttet falt av en spessiel bil som jeg viste hvem som eide i og med det er ganske skjelden bil her i området, jeg valgte og ikke levere den til eieren i og med jeg har dårlig erfaring med slikt fra før men må si jeg angrer litt i dag i og med slike deler ikke akkurat vokser på trær.

Skal man bare fortsette og la være og blande seg eller skal man være grei og levere det men for så og mulig få beskyldninger etterpå?

Anonymkode: a7756...f41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Let it go

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...