Gå til innhold

meldinger

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

alle har vel hørt om sånne søte små oppmuntringsdikt på meldingene på mobilen.. gjerne på engelsk! er det noen som har noen de vil dele?

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jepp :D :smile:

Jeg har drøssevis.. :ler: 8)

--------------

Why do I cry when I love you? Why does it hurt when I think of you? Why do I feel so lonely? All those Why's is because I miss you!!

-------------

Maybe I don't look perfect,maybe I don't act perfect,But my love for you is perfect. There's nothing else I can do. I love you!

-------------

Når du i kveld går trett til sengs, da skulle jeg vært der og vist at jeg trengs.. Da kunne du sett min kjærlighet til deg, fordi det er jeg som elsker deg!

-------------

It's hard at times to keep in touch, with those who really mean so much... But side by side or far apart; you'll always live inside MY heart!!

-------------

Dream sweet even though there's no dream sweeter than you. Have a nice night, make tomorrow bright by opening your beautiful eyes, good night...

-------------

Det kommer en dag da du spør hva jeg elsker mest,livet eller deg? Jeg svarer kanskje livet,og du blir sur og går,og får kanskje aldri vite at livet,det er deg..

Det er noen av MINE favoritter! Si ifra hvis du vil ha noen flere.. Disse er noen jeg har fått på min mobil og noen jeg har sendt selv til andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

ja jeg vil gjerne ha flere jeg:)blir bare glad til da jeg:) takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...