Gå til innhold

Spotify går fort bort fra låst mobilskjerm etter at jeg slutter å spille, og jeg vil at den skal vare lengre.

visp

Anbefalte innlegg

Jeg har en Samsung, og på alle andre telefoner jeg har hatt, så har spotify blitt vist på den låste skjermen veldig lenge etter at jeg har sluttet å spille. 

Jeg har prøvd å google meg fram til hvordan jeg kan forlenge tiden, men får bare opp hvordan man får det til å vises. 

Er det noen som vet hvor jeg kan ordne dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hæ? 

Anonymkode: c4a39...746

:laugh: Ja, vil du at jeg skal kopiere teksten over ned hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ga ikke mening. Du må forklare bedre.

Hva mener du med "etter at jeg har sluttet å spille"?

Du må jobbe med formuleringene dine tror jeg 😂

Anonymkode: 10306...0c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette ga ikke mening. Du må forklare bedre.

Hva mener du med "etter at jeg har sluttet å spille"?

Du må jobbe med formuleringene dine tror jeg 😂

Anonymkode: 10306...0c6

Jo, om jeg hører på spotify på mobilen, så er skjermen låst, og jeg kan pause musikken, eller starte å spille den igjen uten å måtte låse opp mobilen. 

Om jeg så tar en pause i spillingen, så har dette bildet holdt seg på mine tidligere mobiler en halvtime eller en time. Altså at bildet av spotify fremdeles ligger på min låste skjerm og jeg kan bare trykke play igjen uten å måtte låse opp mobilen, og måtte gå helt inn på spotifyappen.

På min nye mobil, så går dette bildet bort etter bare noen minutter om jeg har pauset musikken, og jeg må låse opp mobilen og gå inn i appen for å starte igjen.

Det jeg ønsker er å finne ut hvor i innstillingene jeg kan forlenge dette; at bildet holder seg på låst skjerm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...