AnonymBruker Skrevet 27. januar 2025 #1 Skrevet 27. januar 2025 For meg er det, og det er ikke alltid selv jeg merker at jeg er stressa. Men jeg kan se det på det ytre så gir mening på en måte. Så da må jeg rydde kalenderen litt. Hva trigger din angst? Anonymkode: 2dd7b...483
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2025 #2 Skrevet 27. januar 2025 Holde foredrag foran mange Anonymkode: 74b0d...ae7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2025 #3 Skrevet 27. januar 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For meg er det, og det er ikke alltid selv jeg merker at jeg er stressa. Men jeg kan se det på det ytre så gir mening på en måte. Så da må jeg rydde kalenderen litt. Hva trigger din angst? Anonymkode: 2dd7b...483 Men innlegget ditt i sin helhet, gir dessverre lite mening. Glemte du et ord eller to? Anonymkode: fd827...30a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2025 #4 Skrevet 27. januar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men innlegget ditt i sin helhet, gir dessverre lite mening. Glemte du et ord eller to? Anonymkode: fd827...30a Hverdagen har en full kalender, så ved å minke den, så minker også stresset noe som hjelper mot min angst. Med det mener jeg at det ytre er det som gir meg stress og som gjør at jeg får en haug av angstsymptomer. Har vært sånn i 2 år og går i behandling. ts Anonymkode: 2dd7b...483
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2025 #5 Skrevet 27. januar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hverdagen har en full kalender, så ved å minke den, så minker også stresset noe som hjelper mot min angst. Med det mener jeg at det ytre er det som gir meg stress og som gjør at jeg får en haug av angstsymptomer. Har vært sånn i 2 år og går i behandling. ts Anonymkode: 2dd7b...483 Da skjønner jeg. Jeg tror en full kalender kan gi de fleste følelse av stress. Jeg liker ikke en halvfull kalender, engang. Anonymkode: fd827...30a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2025 #6 Skrevet 27. januar 2025 Stress og at jeg tenker på at jeg har gjort feil som andre skal ta meg for. Da stikker jeg av i angsten for å komme i sikkerhet Anonymkode: 8c9ad...da3 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2025 #7 Skrevet 27. januar 2025 Vel, angsten trigges av tvangstanker, men jeg er usikker på hva som trigger tvangstankene. Det har ikke vært så mye fokus på triggere, men å lære å stå I det og komme seg videre når jeg trigges uavhengig av grunn. Men kanskje når jeg blir veldig sliten, for da er det vanskelig å være mentalt sterk mtp tvangstankene. Og da er det vanskeligere at de ikke trigger angst. Anonymkode: 71378...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2025 #8 Skrevet 27. januar 2025 Hvis jeg kan holde stresset nede i hverdagen da tåler jeg motgang mye bedre og slipper å få angst. Så jeg vil si at stress er en trigger for meg også. Å ha dårlig tid, for eksempel, kan starte en skikkelig spiral for meg. Derfor er det lureste jeg kan gjøre å legge meg tidlig om kvelden, få nok søvn og stå opp tidlig, så jeg har god tid om morgenen. Anonymkode: adffc...40c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå