Gå til innhold

Kan en veltrent kropp kompensere for et ansikt som ikke tiltrekker så mange kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle er pen på sin egen måte, men det er visse ansikter som rett og slett ikke tiltrekker med første øyeblikk. Men la oss ta et eksempel en mann med en veltrent kropp. Ikke bodybuilder, men atletisk bygd, Men han er skallet. Kan kvinner falle for denne mannen for det?

Anonymkode: af0fe...77f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skalla er null problem for meg, kan faktisk finne det attraktivt, så lenge det som eventelt er igjen er helt kortklipt. Men, det er hodet, ikke ansiktet?

Anonymkode: 7a529...7b5

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skalla er vel helt normalt for de som er over 40. Ingen problem. Bra kropp kan kompensere litt ja. Men er vel helheten som teller. Men har man ikke et pent ansikt, hjelper det jo på med en fin kropp, tenker jeg.  Det som er mulig å gjøre noe med, kan man jo prøve å gjøre noe med; som å bygge litt muskler. Det mentale, og at man har noe mellom ørene er viktigst, men man må jo bli tiltrukket av noe på personen for å ha et ønske om noe mer enn vennskap.

Anonymkode: 0861c...4f4

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alle er pen på sin egen måte, men det er visse ansikter som rett og slett ikke tiltrekker med første øyeblikk. Men la oss ta et eksempel en mann med en veltrent kropp. Ikke bodybuilder, men atletisk bygd, Men han er skallet. Kan kvinner falle for denne mannen for det?

Mange kvinner synes at skallede menn er sexy, så det er nok ikke et problem. Min erfaring er også at veltrent kropp ikke er det viktigste for kvinner. Mitt inntrykk er at det er personlighet og verdier som til syvende og sist er viktigst.

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (9 minutter siden):

Mitt inntrykk er at det er personlighet og verdier som til syvende og sist er viktigst.

🫶👏

Anonymkode: e9c1c...c31

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har mindre pent ansikt med hårveksten på hodet å gjøre? Om en person er skallet har da ikke noe med ansiktet å gjøre. Da må du heller spørre om en veltrent kropp kan kompensere for ett mindre attraktivt hode... Eller som der nylig har vært diskutert: mindre attraktivt utseende.

Anonymkode: 1c286...358

Skrevet (endret)

Skalla er ingen problem, men er man David Dobrik så kan man ikke trene seg ut av det. Personen er ekkel og null tiltrekkende, IMO Er mye annet som kompanserer for et mindre pent ansikt: sans for humor, positivitet, intelligens, at man er en bra person. 

Endret av katties
AnonymBruker
Skrevet

SJARM, KJEMI og oppmerksomhet er det man blir forelsket i😍 ikke ett pent tryne.

Anonymkode: de4af...e78

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skalla er null problem. Heller sexy. Jeg blir tiltrukket av personlighet. Du er hva du er. 

Anonymkode: 15904...301

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, en veltrent kropp hjelper MYE!

Anonymkode: 2b204...e3a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En flott kropp er bedre enn en usunn kropp, men en flott kropp kan aldri kompensere for en rotten personlighet. Ihvertfall ikke hos meg og mine likesinnede.

Anonymkode: d4177...295

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

En flott kropp er bedre enn en usunn kropp, men en flott kropp kan aldri kompensere for en rotten personlighet. Ihvertfall ikke hos meg og mine likesinnede.

Anonymkode: d4177...295

En flott kropp er ikke nødvendigvis synonymt med sunn kropp. Og et vakkert utseende kan aldri kompensere for stygg og råtten personlighet. Enig med deg der👍.

For meg er ikke et perfekt ytre det viktigste. Det må selvfølgelig være en form for tiltrekning, men et vakker personlighet kan skape en tiltrekning som kanskje ikke utseendet gjorde i første omgang. Et vakkert smil og glimt i øyene gjør mye. Har ikke datet mange, men har vært sammen med damer i både vektklasse 100kg+ og 50kg+. Vekt og kropp var ikke årsaken til at forholdene ble avsluttet.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (5 timer siden):

En flott kropp er ikke nødvendigvis synonymt med sunn kropp. Og et vakkert utseende kan aldri kompensere for stygg og råtten personlighet. Enig med deg der👍.

For meg er ikke et perfekt ytre det viktigste. Det må selvfølgelig være en form for tiltrekning, men et vakker personlighet kan skape en tiltrekning som kanskje ikke utseendet gjorde i første omgang. Et vakkert smil og glimt i øyene gjør mye. Har ikke datet mange, men har vært sammen med damer i både vektklasse 100kg+ og 50kg+. Vekt og kropp var ikke årsaken til at forholdene ble avsluttet.

Det er en sånn lettelse hver gang jeg ser en helt normal og oppegående mann her på forumet.

Bra at du er her!

Anonymkode: 5cc41...a64

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

For å svare på spørsmålet i overskriften: Nei, for min del kan en veltrent kropp ikke oppveie for et mindre pent ansikt.

Men, skallet eller ei sier jo fint lite om hvor attraktivt ansiktet er..

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
katties skrev (7 timer siden):

Skalla er ingen problem, men er man David Dobrik så kan man ikke trene seg ut av det. 

Hæ? Han ser da helt normal ut? Hva er galt med han?

Anonymkode: 44119...aa2

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men en fin personlighet kan. 

Anonymkode: dbb38...23f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Alle er pen på sin egen måte, men det er visse ansikter som rett og slett ikke tiltrekker med første øyeblikk.

Nå er heldigvis vi mennesker forskjellige og har ulik oppfatning av hva som er et pent ansikt som skaper en tiltrekning. 

Så er det dette med «første øyeblikk». Tror vi på kjærlighet ved første blikk, egentlig?

En ting er et vakkert ytre som kan fange vår oppmerksomhet, men det er jo først når man blir bedre kjent med personen at man virkelig kjenner på om dette er et menneske man blir betatt av.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (8 timer siden):

Mange kvinner synes at skallede menn er sexy, så det er nok ikke et problem. Min erfaring er også at veltrent kropp ikke er det viktigste for kvinner. Mitt inntrykk er at det er personlighet og verdier som til syvende og sist er viktigst.

Verdier er bare så sexy 😅

Anonymkode: 96f5b...b53

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på når menn skal forstå at de fleste kvinner faller for personlighet. Sukk… Mine to siste dater var utseendemessig helt forskjellige. Den nest siste var 1.95, hadde hår og karisma. Den nåværende er 1.62, skallet og tjukk. Og jeg er helt gal etter han! ❤️

Anonymkode: 5fa25...1d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet, sjarm, kjemi og verdier er nok det som er avgjørende, men en trent kropp tyder på at han tar vare på sin egen helse og det er alltid et pluss!

Anonymkode: 6b49a...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...