AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Vi skal innrede et treningsrom på ca 25 kvm. Styrkestativ, benk, manualer, tredemølle og romaskin. leker med tanken om å ha en liten vegg/område med noe apparat/aktivitet/leker til ungene slik at vi kan ha de der mens vi trener. To barn i barnehagealder enn så lenge. Tips eller forslag? Har et lite klatrestativ med sklie (typ montessori) og har tenkt på ribbevegg/klatrevegg + madrass. Men tar gjerne imot flere ideer😊 Anonymkode: 2b1aa...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Boksesekk vet jeg er populært hos flere Anonymkode: 65c74...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Gymringer! Mine elsker å leke med den store pilates-ballen min, og ab-wheel er også populært. Balansebrett/pute Hoppetau Anonymkode: 52d18...03c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå