AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:06 #1 Del Skrevet mandag kl 20:06 Kan noen forklare meg hva forskjellen på det er ? 😅 Anonymkode: 9d957...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:07 #2 Del Skrevet mandag kl 20:07 ? Anonymkode: 06632...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:11 #3 Del Skrevet mandag kl 20:11 Hva mener du? Er det i noe spill eller hva? Siden du la det under «data, spill og teknologi» Anonymkode: 1f821...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:15 #4 Del Skrevet mandag kl 20:15 Hvis du først forklarer hva det er du egentlig spør om? Anonymkode: 716c7...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:19 #5 Del Skrevet mandag kl 20:19 Ts: sorry. Men tydeligvis ble mye av det jeg skreiv borte i alt surret her. Men på Snapchat, så dukker det opp med merket bestevenner med gullring og noen som har venner med gullring. Jeg finner ikke noe forklaring på hva forskjellen egentlig er på det? Anonymkode: 9d957...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:02 #6 Del Skrevet mandag kl 21:02 Google er din venn. https://help.snapchat.com/hc/no/articles/8098318922516-Hvordan-fungerer-Solsystemet-for-venner Anonymkode: e7b2d...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:06 #7 Del Skrevet mandag kl 21:06 Ts: Lest der, mer enn en gang. Og det gir ikke svar på det jeg lurer på, om så hadde jeg ikke spurt her. Det forklarer bestevenner med gullring, ikke begrepet venner med gullring. Det er det som er forskjellen jeg lurer på. Veldig klar over hva bestevenner med gullring betyr. Men takk for svaret uansett ☺️👍🏼 Anonymkode: 9d957...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå