AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Hvis man tidligere har gjennomført flere, noen langvarige, operasjoner i narkose, er risikoen enda mindre for at det skal skje noe under ny operasjon? Tenker på å ha en kosmetisk operasjon, men er redd for narkose (har ikke hatt noe valg de andre gangene). F.eks. så vil det vel ikke være risiko for anafylaktisk sjokk, da jeg ikke har hatt det før? Og mindre risiko for at jeg har hjertesykdom jeg ikke vet om, ettersom det hittil ikke har vist seg? Anonymkode: 2645a...7c7
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man tidligere har gjennomført flere, noen langvarige, operasjoner i narkose, er risikoen enda mindre for at det skal skje noe under ny operasjon? Tenker på å ha en kosmetisk operasjon, men er redd for narkose (har ikke hatt noe valg de andre gangene). F.eks. så vil det vel ikke være risiko for anafylaktisk sjokk, da jeg ikke har hatt det før? Og mindre risiko for at jeg har hjertesykdom jeg ikke vet om, ettersom det hittil ikke har vist seg? Anonymkode: 2645a...7c7 Det skjer ikke noe. Lykke til. Anonymkode: 13ed2...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå