Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Har en baby på snart 1 år som jeg samsover med. Ikke ønskelig, men funnet ut at det er den eneste måten hen sover noenlunde greit på (det er en annen sak😅). Problemet er bare at hen våkner mye på kvelden før jeg har lagt meg å da krabber hen rundt i dobbelsenga. Baby har allerede ramlet ut av senga en gang. Jeg sitter konstant med babycallen når hen er i seng å har angst for at der samme skal skje igjen- stressende kvelder altså😅 Har sengehest fra Jollyroom på langside og kortside ( de går ikke sammen så blir mellomrom).

Trenger ikke tips om søvntrening i egen seng- har prøvd uten at det gikk.

Noen andre samsovere som har trygge tips? Erfaring med gulvseng ol? 

Takk for forhånd❤️

Anonymkode: dbf1f...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulvseng er lurt, evt skru beina av den du har. Legge noe mykt der han kan falle ned er også lurt. Vi investerte i et billig kamera for å kunne følge med. Om barnet våkner og beveger seg, så løper en av oss inn på rommet å legger han igjen. Det er vel mitt beste tips. Er uansett en kort periode. Snart sover han mer stabilt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt beina av sengen. Sovepose hjelper også fordi det begrenser hvor mye de kan bevege seg.

Anonymkode: 7dc2c...a7d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lærte mine å krabbe baklengs ut av senga straks de begynte å åle seg rundt. 

Anonymkode: 7520d...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lett det der! Har 3 barn og alle sammen har hatt gode perioder der de har sovet godt og rolig. Andre perioder har det ikke vært andre løsninger enn samsoving. Mange kvelder der jeg ufrivillig har lagt meg kl 21 for at barnet skal finne roen 😅 akkurat nå er eldste i en fin periode og sover hele natta i egen seng, mens begge småsøskene trenger støtte gjennom natta. De er begge eldre enn din 🙊 vi har en regel nå om at de skal sovne i egen seng og har avtale om at de kan komme til oss i løpet av natta om de trenger. Men det er vanskelig å avtale med en 1-åring. Så kanskje man bare en periode må ha det sånn? 😊

Anonymkode: 347fa...edd

Skrevet

Jeg samsover også, sover for tiden på en madrass på gulvet sammen. Det fungerer greit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...