AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Ønsker å bli sunnere, bli kvitt sukkeravhengighet og se mer veltrent ut. Sånn ser kostholdet mitt ut nå: - Frokost: 2 grove knekkebrød eller 2 proteinbrød med ost og kjøttpålegg, og litt avokado, noen ganger tomat eller agurk. 1 egg. - Lunsj: en skål med cottage cheese og gresk yoghurt, med litt hjemmelaget jordbærsyltetøy uten sukker/søtning. Av og til har jeg i hjemmelaget granola(havre, nøtter og frø), også lagd uten sukker. - Mellommåltid: 1 klementin, 1 egg - Middag: kjøtt(kylling, biff, fisk osv.), grønnsaker og saus/dressing/rømme av noe slag. Unngår karbohydrater (pasta, ris osv). Unngår alt av sukker, lager maten fra bånn og prøver å spise mest mulig rene matvarer. Unngår ultraprosessert og e-stoffer. Sjekker at maten ikke inneholder sukker og annet som ikke er bra. Utover dette trener jeg 3-4 dager i uka(både styrke, kardio og utholdenhetstrening) Er det et ok kosthold for å tone inn kroppen, og miste magefettet, og generelt se mer veltrent ut? Noe jeg burde gjøre annerledes? Tips og erfaringer? Er 163 cm høy og veier rundt 62 kg( bmi på 23,3). Har en del muskler som jeg tror veier litt Anonymkode: 09f32...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Man toner kroppen med styrketrening. Anonymkode: 65a39...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Man toner kroppen med styrketrening. Anonymkode: 65a39...b4b Joda det har jeg drevet med i mange år, men hjelper ikke når det blir for mye mat og sukker 😂 så vil at kostholdet skal bidra til at det blir enda bedre Anonymkode: 09f32...7c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Hvor mange kalorier i frokost? Hvor mange kalorier i lunsj? Hvor mange kalorier i mellommåltid? Hvor mange kalorier i middag? Anonymkode: 8d37a...e25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar Ser greit ut. Jeg spiser ikke avokado hver dag . Ganske mye kalorier. Men ville redusert det til en gang i uken. Du spiser også egg så du får fett derfra . Anonymkode: e5245...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar Dropp osten også. Ikke spis ost hver dag. Fett der også. Anonymkode: e5245...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dropp osten også. Ikke spis ost hver dag. Fett der også. Anonymkode: e5245...7ca Hva spiser du istedet for ost? Er ganske kresen på pålegg Anonymkode: 09f32...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar Hvis du trener styrke og har en BMI på 23 så har du sannsynligvis et veldig godt utgangspunkt allerede. Det er altså små marginer det står om for å avgjøre om du vil gå ned i fettprosent (som jeg antar er det du mener med å "tone inn kroppen"). Hadde du hatt 10 kilo overvekt så ville jeg tenkt at dette var mer enn bra bok, men siden du sannsynligvis har en sunn og god fettprosent så ville jeg brukt en app til å tracke makro. Et lite kaloriunderskudd + nok påfyll av protein bør nok gjøre susen. Anonymkode: 462e3...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå