Zenobia Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Hva gjør jeg?? Jeg er verifisert, men ny test kommer, istedenfor at det går videre, så jeg kan opprette microsoft-konto. Har svart sikkert snart 50 ganger. Hvor mange ganger er det normalt å måtte igjennom?? Tør ikke slå av midt i konfigureringen 😕 Vær så snill hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. januar Forfatter #2 Del Skrevet 27. januar bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Skal hjelpe deg.... om du kan bevise at du ikke er en robot 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. januar Forfatter #4 Del Skrevet 27. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar En godt gjemt "Zenrobotia"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. januar Forfatter #6 Del Skrevet 27. januar Det står verifikasjon fullført, men jeg sendes bare til en ny test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. januar Forfatter #7 Del Skrevet 27. januar Jeg har bevist at jeg er et menneske, Så blir jeg bedt om å fortsette handlingen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. januar Forfatter #8 Del Skrevet 27. januar (endret) Ingen uten microsoft-konto som har forsøkt å konfigurere windows 11 nylig? PC-en slo seg av midt i testen Tar kvelden, jeg også Endret 27. januar av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 27. januar #9 Del Skrevet 27. januar Zenobia skrev (19 minutter siden): Ingen uten microsoft-konto som har forsøkt å konfigurere windows 11 nylig? PC-en slo seg av midt i testen Tar kvelden, jeg også Noen metoder for å i gang pcen : - Ta bort internett forbindelsen. Da kan pcen settes opp uten Microsoft konto. (Kontoen kan legges til i etterkant om en ønsker.) - Opprett kontoen på en annen pc, slik en bare skriver bruker og passord på den nye kontoen. - Under oppsett av pcen, trykk shift F10 - kjør Explorer på kommandolinjen og kjør oppdatering av Win 11. - Restart og prøv på nytt. , Eller trykk shift F10 - kjør Explorer på kommandolinjen og tilbakestill pcen til fabrikk innstillinger, og prøv på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. januar Forfatter #10 Del Skrevet 29. januar Hei, @TBL12 ! Det er snakk om en splitter ny PC, der Windows aldri(?) har blitt konfigurert før. Jeg kunne ikke koble fra internett, for da stoppet hele prosessen.Jeg vil GJERNE sette opp maskinen uten Microsoft-konto, men det var ikke et alternativ jeg kunne velge. (Jeg har gjort det med den PC-en jeg sitter på nå, for det var et alternativ på Windows 10. Jeg har tenkt på å opprette kontoen på en annen PC, men er redd for å bli fanget i samme gærne 'jeg er ikke en robot'-løkka. Jeg er ikke kjent med kommandolinjen, selv om jeg husker DOS'-verden. Kan jeg oppdatere noe som ikke er installert? Jeg satt til "the bitter end" med 'jeg er ikke en robot'-løkka i omlag en time. Da, midt i en test, avspilling av alternativ 2, sluttet bare PC-en å fungere. Den slo seg rett og slett av. Og det har den vært siden. Jeg har annet å bedrive enn å kontakte POWER/Microsoft, så inntil jeg har ledig tid, forblir det sånn. Kanskje jeg får tid til noe innenfor åpningstider i morgen. Uansett, takk for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar Her er en noe eldre artikkel ang Windows 11 og Microsoft konto. Flere av metodene beskrevet skal fortsatt fungere. https://www.digi.no/artikler/guide-slik-setter-du-opp-windows-11-uten-microsoft-konto/522756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. februar Forfatter #12 Del Skrevet 27. februar TBL12 skrev (På 29.1.2025 den 23.12): Her er en noe eldre artikkel ang Windows 11 og Microsoft konto. Flere av metodene beskrevet skal fortsatt fungere. https://www.digi.no/artikler/guide-slik-setter-du-opp-windows-11-uten-microsoft-konto/522756 Takk for artikkelen. Den er dessverre langt over min selvtillit i forbindelse med PC-oppsett. PC-en ble levert tilbake. Det ble fastslått at det var feil på laderen. Har hevet kjøpet. Det jeg ønsker meg, er en PC som oppfyller kravene til Blender: https://www.blender.org/download/requirements/ Ikke minimum; anbefalt. Jeg er også skeptisk til KI/kopilot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 27. februar #13 Del Skrevet 27. februar Zenobia skrev (15 minutter siden): Det jeg ønsker meg, er en PC som oppfyller kravene til Blender: https://www.blender.org/download/requirements/ Ikke minimum; anbefalt. Kravene en bør se etter blir noe som dette: OS Windows 11 (Win 10 stoppes i løpet av året.) CPU, der er de nyere CPU alternativene gode nok uansett. RAM 16-24 GB GPU 4-6 GB VRAM with OpenGL 4.3 NVIDIA: GeForce 400 and newer Grafikk kort GeForce 400 kom i 2010, så alle Nvidia og AMD grafikk kort vil trolig være gode nok vil jeg anta. De nyere Intel Arc GPU bør også fungere, men ville sjekket litt først for å være sikker. Her er er en pc som er på kampanje til 11 490,- som burde fungere godt? Lenovo LOQ 15,6" FHD GeForce RTX 4060, 8 GB, Core i5-12450H, 24 GB RAM, 512 GB SSD, Windows 11 Home: https://www.komplett.no/product/1311349/gaming/gaming-pc/gaming-laptop/lenovo-loq-156-fhd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. februar Forfatter #14 Del Skrevet 27. februar Tusen takk! Ser på power og netonnet sine sider. Sjekket akkurat ut en annen Lenovo LOQ. Ser på den du foreslår nå. Batteritid er ikke oppgitt? Skal se mer på komplett ... Sitter på en Lenovo-maskin akkurat nå. Hvordan er Core i5- i forhold til Intel i7? Eller amd ryzen 7? Har du erfaring med kopilot av noe slag? KI? Skjønner ikke hva som er greia. Mister man ikke kontrollen over hva PC-en gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå