Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Førstegangs her og har er spørsmål. Hun ble født i jula og jeg har ammet henne ved brystet. Jeg opplever av og til at hun vil ha puppen for å bruke den som smukk og kos selvfølgelig, da er det bare meg som gjelder og selv om hun ikke spiser vil hun bare sutte på puppen. Ammingen går super bra, kan man vurdere å innføre smukk? Det kan gjøre det litt enklere for samboeren min for eksempel hvis jeg er en kjapp tur ute med hunden eller ikke er tilgjengelig akkurat i det øyeblikket. Er så redd for å ødelegge for ammingen, eller at hun ikke sier i fra når hun er sulten. Jeg elsker jo å kose med henne så er så redd smukken ødelegger det… samtidig som det kan være mer praktisk å ha smukk kanskje? 

Anonymkode: 4d5a6...d7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var redd for å ødelegge ammingen med mine, og venta for lenge med å innføre smokk. Noe som førte til at de aldri ville ha hverken smokk eller flaske. Lurt å prøve tidlig med smokk hvis man vil at barnet skal bruke det.

Anonymkode: 13866...76f

AnonymBruker
Skrevet

Min fikk smokk rett etter fødsel pga pustestøtte, og har ikke hatt noen problem med sugeforvirring. Han sier absolutt fra om sult selv om han har smokk, men jeg vekker han hvis det går mer enn 4 timer uten at han våkner og vil ha mat av seg selv. 

Min baby foretrekker smokken til philips avent. De er litt avflatet i fasongen på selve smokken. Prøvde smokkene fra bibs, og de gikk rett i søpla her, fordi han vil ikke ha dem. Så man må gjerne prøve seg fram med forskjellige smokker for å finne hva babyen foretrekker.

Anonymkode: 39500...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Vi gav vår førstefødte smokk på dag 8. Amming gikk veldig bra og han hadde allerede fått flaske et par ganger på sykehuset (vi var innlagt litt ekstra). Aldri noe problem med smokk og amming, men vi var for dårlige å opprettholde flaskemating, så det slutta han med og vi fikk det aldri til igjen. 

Anonymkode: 5a437...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...