Mammasom19år Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Hei alle fine, jeg begynte og teste eggløsning rett etter min mens, det var ferdig lørdag 25.01.25 jeg tok eggløringstest: og den er positiv, er ikke det litt rart? håper noen kan gi meg svar
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Skrevet 27. januar Hva synes du er rart? Når menstruasjonen din var ferdig er ikke særlig interessant. Når startet menstruasjonen din? Hvis man tar utgangspunkt i at menstruasjonen din var ferdig på CD 7 så er du nå på CD 9 kanskje, og kanskje eggløsningen kommer i morgen eller i overimorgen, så CD 10-11. Ingenting rart med det. Man kan ha eggløsning når som helst i en syklus, men man vil alltid få menstruasjon ca 12-14 dager etter eggløsningen. Anonymkode: 7e6b1...480 1
Mammasom19år Skrevet 27. januar Forfatter #3 Skrevet 27. januar Hei, jeg er ikke så inni dette, fikk mitt første barn som 19 uten noen som helst testing, men det er jo en annen sak, min mens startet den 21 januar:)
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Skrevet 27. januar Hvor lang syklus pleier du å ha da? Enig i at det er tidlig, spesielt når du fikk mensen for 6 dager siden. Anonymkode: 543a0...923
Mammasom19år Skrevet 27. januar Forfatter #5 Skrevet 27. januar Den er veldig uregelmessig, den kan plutseleg være på 28 og noen ganger på 32, den er som sakt veldig uregelmessig
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Skrevet 27. januar Det vanlige er å ha rundt 12-15 dager fra eggløsning til neste menstruasjon, og i så fall er det mer sannsynlig med eggløsning rundt dag 13-20 (avhengig av hvor lang lutealfase og sykluslengde du har den måneden). Hvis vi for eksempel går ut i fra 14 dagers lutealfase, og at sykluslengden din er 30 dager, vil du ha eggløsning på dag 16. Gir det mening? Tror kanskje jeg ville kjøpt noen strimmeltester, og ikke stolt helt på clearblue denne gangen. Du kan også følge med på om du får eggløsningsslim, eller noen andre symptomer på eggløsning Anonymkode: 543a0...923
Mammasom19år Skrevet 27. januar Forfatter #7 Skrevet 27. januar Tusen takk for svar, pleier ikke ha så mye symptomer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå