Mammasom19år Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Hei alle fine, jeg begynte og teste eggløsning rett etter min mens, det var ferdig lørdag 25.01.25 jeg tok eggløringstest: og den er positiv, er ikke det litt rart? håper noen kan gi meg svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Jo det pleier vel å gå flere dager etter mens før du får eggløsning ( da egg må vokse) Men jeg vet at noen kan få positive tester rundt mens. Og en positiv test betyr at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 27. januar Forfatter #3 Del Skrevet 27. januar Åå, hmm jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Jeg hadde eggløsning UNDER mensen, og ble gravid så fult mulig😂 Anonymkode: b0409...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar Hvis du til vanlig har en kort syklus, og en lang mensen, så kan dette skje. Hvis du er bekymra så ta kontakt med en lege. Noen ganger, men ikke nødvendigvis, kan det være tegn på at hormonene ikke er helt i balanse. Jeg synes ikke den nederste testen ser positiv ut da, men heller starten på noe. At du kanskje får eggløsning innen 2-3 dager? Anonymkode: e0fdf...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #6 Del Skrevet 28. januar Det er den mørkeste streken vi skal se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #7 Del Skrevet 28. januar Den nerdeste er kontroll streken eller hva det kalles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #8 Del Skrevet 28. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Mammasom19år skrev (1 time siden): Disse skal ikke leses av.. disse skal bare lese av på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #10 Del Skrevet 28. januar Det veit jeg og skjermen viste smile fjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. januar #11 Del Skrevet 28. januar Mammasom19år skrev (55 minutter siden): Det veit jeg og skjermen viste smile fjes Om fast er det mulighet at du kanskje får eggløsning. Bare ha sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #12 Del Skrevet 28. januar Har ikke noe fast syklus den er veldig variabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. januar #13 Del Skrevet 28. januar Mammasom19år skrev (3 minutter siden): Har ikke noe fast syklus den er veldig variabel Har du pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #14 Del Skrevet 28. januar Hva er det🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #15 Del Skrevet 28. januar Nei, leste på det nå, har verken mye hår eller overvekt, er bare at mens alltid er 2-5 dager forsinket egt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. januar #16 Del Skrevet 28. januar Mammasom19år skrev (30 minutter siden): Nei, leste på det nå, har verken mye hår eller overvekt, er bare at mens alltid er 2-5 dager forsinket egt Hvot lang er syklus din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #17 Del Skrevet 28. januar Den 93 dager, hadde jeg bare glemt og legge inn🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. januar #18 Del Skrevet 28. januar Mammasom19år skrev (50 minutter siden): Den 93 dager, hadde jeg bare glemt og legge inn🤭 Ja dette er jo ikke så stabil. Jeg ville begynt p tempe. Dette er bedre måten å se om du faktisk får eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammasom19år Skrevet 28. januar Forfatter #19 Del Skrevet 28. januar mommyaka skrev (32 minutter siden): Ja dette er jo ikke så stabil. Jeg ville begynt p tempe. Dette er bedre måten å se om du faktisk får eggløsning Åsen gjør jeg det? Og Åsen veit jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. januar #20 Del Skrevet 28. januar Mammasom19år skrev (39 minutter siden): Åsen gjør jeg det? Og Åsen veit jeg? Google temping eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå