Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kunder blir overført til Ice, men med løfte om fortsatt like billig abonnemente. I hvert fall så lenge det varer. Blir vel som med Sbanken selv om det ikke er oppkjøp (Ice eier Nice fra før) blir vel vilkårene dårligere etterhvert. Rart, alt som er bra, blir borte.. 

Anonymkode: c4297...34a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg frykter også at de snart øker prisene. Mulig Nice kun var et triks for å få mange kunder og etter de har fått kundene satser de på at kundene ikke forsvinner om prisene øker. 

Anonymkode: 82e7c...346

• Liker 1
Skrevet

Hvor har dere fått vite dette? Står ingenting på Nicemobil appen min om at vi blir overført til Ice 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Såg det hos vg tidligere i dag 

Anonymkode: 22e7b...331

AnonymBruker
Skrevet

Mener Nicemobile var eid av ICE siden start?

Anonymkode: 1fced...c5f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det noen betydning, egentlig? Er det ikke mest syntetisk konkurranse der Nicemobil har blitt brukt som lokkemat med ekstra gode priser uten å "sverte" Ice som merkvare. Ice har sikkert ønsket å hegne om prisingen av sine tjenester og kundene har aktivt måtte velge Nicemobil for å få de beste prisene i markedet.

Anonymkode: 7eafd...01c

AnonymBruker
Skrevet

Ice er jo ganske billig, er det ikke? 

Anonymkode: dd919...c7d

AnonymBruker
Skrevet
Svett.svele skrev (1 time siden):

Hvor har dere fått vite dette? Står ingenting på Nicemobil appen min om at vi blir overført til Ice 🤔

Jeg fikk mail med info.

Anonymkode: 88761...189

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk mail med info.

Anonymkode: 88761...189

Skjønner. Jeg har ikke fått mail, men sjekket nettsiden nå og da sto det info der. 

Skrevet

Nice mobil var alltid ICE på samme måte som TalkMore er Telenor.

Det er Ryanair versjonen av SAS, ment å fange folk fra lavpris segmentet av mobilmarkedet.

I praksis ingen forskjell så lenge folk får beholde prisen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (34 minutter siden):

Nice mobil var alltid ICE på samme måte som TalkMore er Telenor.

Det er Ryanair versjonen av SAS, ment å fange folk fra lavpris segmentet av mobilmarkedet.

I praksis ingen forskjell så lenge folk får beholde prisen.

Spørsmålet er hvor lenge vi får beholde prisen. Når de ikke ønsker å ta inn nye kunder til denne prisen så blir i hvert fall jeg redd for at de innen ett år vil øke prisene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Spørsmålet er hvor lenge vi får beholde prisen. Når de ikke ønsker å ta inn nye kunder til denne prisen så blir i hvert fall jeg redd for at de innen ett år vil øke prisene. 

Det vil de nok… Se bare på Sbanken. 

Anonymkode: e82d1...8df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er veldig synd, men tror at vi som har abonnement der fra før får beholde den opprinnelige prisen. Nye kunder vil nok derimot ikke få de samme tilbudene, da blir det de abonnementene som ice tilbyr.

Anonymkode: d5f68...70e

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Da Telia kjøpte Chess fikk jeg beholde prisen i mange år, helt til jeg forandret abonnement da var det slutt. Ved først korsvei vil de ta det bort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...