AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Vi kunder blir overført til Ice, men med løfte om fortsatt like billig abonnemente. I hvert fall så lenge det varer. Blir vel som med Sbanken selv om det ikke er oppkjøp (Ice eier Nice fra før) blir vel vilkårene dårligere etterhvert. Rart, alt som er bra, blir borte.. Anonymkode: c4297...34a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Skrevet 27. januar Jeg frykter også at de snart øker prisene. Mulig Nice kun var et triks for å få mange kunder og etter de har fått kundene satser de på at kundene ikke forsvinner om prisene øker. Anonymkode: 82e7c...346 1
Svett.svele Skrevet 27. januar #3 Skrevet 27. januar Hvor har dere fått vite dette? Står ingenting på Nicemobil appen min om at vi blir overført til Ice 🤔
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Skrevet 27. januar Såg det hos vg tidligere i dag Anonymkode: 22e7b...331
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Skrevet 27. januar Mener Nicemobile var eid av ICE siden start? Anonymkode: 1fced...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Skrevet 27. januar Har det noen betydning, egentlig? Er det ikke mest syntetisk konkurranse der Nicemobil har blitt brukt som lokkemat med ekstra gode priser uten å "sverte" Ice som merkvare. Ice har sikkert ønsket å hegne om prisingen av sine tjenester og kundene har aktivt måtte velge Nicemobil for å få de beste prisene i markedet. Anonymkode: 7eafd...01c
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Skrevet 27. januar Ice er jo ganske billig, er det ikke? Anonymkode: dd919...c7d
AnonymBruker Skrevet 27. januar #8 Skrevet 27. januar Svett.svele skrev (1 time siden): Hvor har dere fått vite dette? Står ingenting på Nicemobil appen min om at vi blir overført til Ice 🤔 Jeg fikk mail med info. Anonymkode: 88761...189 1
Svett.svele Skrevet 27. januar #9 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fikk mail med info. Anonymkode: 88761...189 Skjønner. Jeg har ikke fått mail, men sjekket nettsiden nå og da sto det info der.
NakenPanda Skrevet 28. januar #10 Skrevet 28. januar Nice mobil var alltid ICE på samme måte som TalkMore er Telenor. Det er Ryanair versjonen av SAS, ment å fange folk fra lavpris segmentet av mobilmarkedet. I praksis ingen forskjell så lenge folk får beholde prisen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #11 Skrevet 28. januar NakenPanda skrev (34 minutter siden): Nice mobil var alltid ICE på samme måte som TalkMore er Telenor. Det er Ryanair versjonen av SAS, ment å fange folk fra lavpris segmentet av mobilmarkedet. I praksis ingen forskjell så lenge folk får beholde prisen. Spørsmålet er hvor lenge vi får beholde prisen. Når de ikke ønsker å ta inn nye kunder til denne prisen så blir i hvert fall jeg redd for at de innen ett år vil øke prisene. Anonymkode: 82e7c...346 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spørsmålet er hvor lenge vi får beholde prisen. Når de ikke ønsker å ta inn nye kunder til denne prisen så blir i hvert fall jeg redd for at de innen ett år vil øke prisene. Anonymkode: 82e7c...346 Det vil de nok… Se bare på Sbanken. Anonymkode: e82d1...8df 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #13 Skrevet 28. januar Syns det er veldig synd, men tror at vi som har abonnement der fra før får beholde den opprinnelige prisen. Nye kunder vil nok derimot ikke få de samme tilbudene, da blir det de abonnementene som ice tilbyr. Anonymkode: d5f68...70e
NakenPanda Skrevet 28. januar #14 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Spørsmålet er hvor lenge vi får beholde prisen. Når de ikke ønsker å ta inn nye kunder til denne prisen så blir i hvert fall jeg redd for at de innen ett år vil øke prisene. Anonymkode: 82e7c...346 Da Telia kjøpte Chess fikk jeg beholde prisen i mange år, helt til jeg forandret abonnement da var det slutt. Ved først korsvei vil de ta det bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå