Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hvis du har funnet en på Tinder og du har ikke Tinder pluss å så har du funnet personen på Facebook. Ville du skrevet til personen på Facebook hvis du likte personen, eller har det vært en dårlig idé?

Anonymkode: 7b315...c38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig idé. De vil bare tenke at du er en stalker.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig idé. Om dere ikke matcher så er ikke den andre personen interessert i å bli kjent. 

Du vil da fremstå som en stalker. 

Anonymkode: f729e...313

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig idé, ja

Anonymkode: 8e605...ec2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei hvis du har funnet en på Tinder og du har ikke Tinder pluss å så har du funnet personen på Facebook. Ville du skrevet til personen på Facebook hvis du likte personen, eller har det vært en dårlig idé?

Nei, får du ikke match så er ikke personen interessert. Det er stalker atferd og ta kontakt utenfor tinder.

Anonymkode: 5f529...257

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 19.06):

Utrolig dårlig ide hvis du er mann. Hvis du er kvinne kan det kanskje gå.

Anonymkode: 2048b...a3f

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke gjør det, blir lett creepy. Dere matcher jo på tinder om hun faktisk er intressert? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt det som en kompliment, men ville aldri gjort det selv når jeg ser hva slags reaksjoner andre har på det.

Anonymkode: adeef...d2a

AnonymBruker
Skrevet

Veldig dårlig ide. Har opplevd at menn har tatt kontakt på fb et par ganger, og det er creepy. Blokkerer de tvert.

Anonymkode: 5264b...a71

Skrevet

Har opplevd det en gang som mann, at en kvinne gjorde dette. Hun var en bekjent, og jeg takket høfflig nei. Men det opplevdes litt stalkete når jeg ikke matchet med henne på Tinder. 

Som mann ville jeg aldri gjort det, da det ville puttet meg i kategorien "desperat mann", og det er jeg ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
-Missi- skrev (15 timer siden):

Ikke gjør det, blir lett creepy. Dere matcher jo på tinder om hun faktisk er intressert? 

Jeg er enig i at det er creepy, men siste delen av kommentaren din er feil. Menn swiper gjennom hundrevis av kvinner på tinder, dette betyr ikke at profilen blir vist til hundrevis av kvinner.

Anonymkode: 2048b...a3f

Skrevet

Skaff deg heller Tinder Plus om du er så desperat etter å prøve lykken med denne personen. Å ta kontakt på facebook blir bare creepy.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...