Gå til innhold

Vennetjeneste - blomster og vin som takk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke spurt, men ble tilbudt det. Det hadde kostet meg mange tusen kroner å fikse alene og jeg måtte betalt det på kreditt. Jeg er dem evige takknemlige 🙏 De vil ikke ha noe i retur.. vi er glad i deg blabla var svaret.. men jeg tenkte gavekort og blomster? Eller blomster og vin kanskje? 💐 Veldig usikker.. hilsen dame som kommer seg etter depresjon og har levd alene i mange år 🙈 jeg har aldri vært flink med mennesker.. 

Anonymkode: cd82c...832

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, det er sikkert en hyggelig takk det 😊 Vi har fått vinflasker flere ganger som takk etter vennetjenester. 

Anonymkode: 5cc36...bae

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morgenlevering med juice, søtbakst, rundstykker etc

Anonymkode: 8b6dc...cac

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hjulpet venner med alt fra utvask av boliger, kjøre 2 timer tur/retur for å hente noe, tatt fri fra jobb for å kjøre til legeundersøkelse, bygget plattinger, alt mulig... Jeg tar gjerne i mot en flaske vin eller en pizza som takk for hjelpen om jeg hjelper noen. Men jeg forventer heller ikke noe.

Blomster vil jeg helst ikke ha, men tar alltids imot da.

Anonymkode: 061c7...d17

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slikt er alltid koselig! :hjerter: Hvis du ikke vet om de drikker vin ville jeg dog kjøpt alkoholfri god drikke. Fra balholm eller lignende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Morgenlevering med juice, søtbakst, rundstykker etc

Åååååh… dette her så flott ut! 🥰 muligens jeg gjør det og dritter i vin.. dette er en sånn type ting de ville likt 🙈❤️ tusen takk 🥰

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Åååååh… dette her så flott ut! 🥰 muligens jeg gjør det og dritter i vin.. dette er en sånn type ting de ville likt 🙈❤️ tusen takk 🥰

Margaret-drikken er god der! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Selv fått det og det er den koseligste takken jeg har fått 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget om morgenlevering 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker vin. Spiser ikke frokost - ellers har vi allerede handlet til mannen. Og bare stress på morgenen. 

Anonymkode: aa005...05e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var eg som gjorde nokon den tenesta, så hadde eg meint det oppriktig når eg sa at eg ikkje ønkste nokon gåve som takk.

Eg liker å hjelpe folk og eg ventar ikkje noko gjenyting med mindre det er avtalt på førehand. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvis du måtte brukt kredittkort på en uforutsett utgift er vel ikke det lureste å svi av 500 på gaver? De hjalp deg sikkert fordi de kjenner situasjonen din? Da er det nesten rart i mine øyne å bruke mye penger på gave. Ta dem på ordet og vis at du er kjempetakknemlig. En annen gang kan du gjengjelde tjenesten. 

Anonymkode: 667b4...250

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri blitt veldig glad for penger eller gavekort fra venner. Altså, jeg takker høflig for gaven og sier at det var utrolig hyggelig de gangene jeg har fått det, men syntes alltid det var litt kleint.

Hadde jeg gjort deg en tjeneste, TS, ville jeg likt en hjemmelaget kake og kaffe hjemme hos deg så mye bedre. Det hadde jeg blitt oppriktig glad for 😊

Anonymkode: 6b99f...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...