AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:11 #1 Del Skrevet mandag kl 17:11 Leste nettopp at cervarix som gis til jenter og gutter i dag gir dårligere beskyttelse mot HPV enn Gardasil 9. Vet noen om man kan etterfylle med Gardasil og få tilsvarende effekt, eller er dette for sent flere år etter. Anonymkode: aa8d6...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:57 #2 Del Skrevet mandag kl 18:57 Jeg er over 40 og har hatt hpv. Jeg tok vaksinen Gardasil og betalte selv. Hun på apoteket sa flere kom med sine barn / ungdommer og betalte selv for den dyreste som dekker mer selv. Så det er mulig å ta den, men må da betale selv. Synd de ikke bruker den i vakinasjonsprogrammet.. vurdere å betale så min datter får gardasil også. Anonymkode: 2629e...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:50 #3 Del Skrevet mandag kl 19:50 Ja, man kan ta Gardasil 9 for å få bedre effekt. Anonymkode: 63750...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet mandag kl 19:55 #4 Del Skrevet mandag kl 19:55 Ja en kan etterfylle. Holder da med 1 dose fikk vi beskjed fra gynokologisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:06 #5 Del Skrevet mandag kl 22:06 Det anbefales èn dose Gardasil 9 for de som har gjennomgått programmet med Cervarix (2 doser.) Anonymkode: 5d63c...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå