AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:30 #1 Del Skrevet mandag kl 16:30 Jeg er ikke så glad i slike opphold, føler det er litt påtvunget sosialisering. Jeg er nok litt asosial. Jeg trenger sårt utredningen så føler ikke jeg har så mye valg. Fikk du noe ut av opphold som dette? Jeg var på slikt opphold for en annen sykdom for over 10 år siden, så vet jo litt hvordan der fungerer Anonymkode: 4c11b...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:34 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:34 Helt ærlig, det var mest for å tilfredsstille NAV. Jeg trener og har bra kosthold så jeg verken lærte mye eller hadde vaner å endre. Når jeg først var der så traff jeg hyggelige folk. Men synes det var kjedelig å reise hjemmefra i tre uker og i helgene skjedde det ikkeno. Anonymkode: ab705...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:47 #3 Del Skrevet tirsdag kl 13:47 Ja men jeg betaler av egen lomme siden det er privat. Hadde nok vært helt grønnsak hadde jeg ikke hatt muligheten til det Anonymkode: 10afc...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet tirsdag kl 13:58 #4 Del Skrevet tirsdag kl 13:58 Jeg fikk mye ut av det, både av treningen som skjedde der og da og det jeg tok med meg av nye vaner og kunnskap som heg kunne ta i bruk i hverdagen og flere år senere fortsatt har nytte av. Men sosial var jeg ikke - utenom treningstimer, konsultasjoner og måltidet satt jeg stort sett på rommet med bøker og skjermer. Fordi jeg var sliten og fordi jeg ikke er så sosial og utadvendt i utgangpunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:10 #5 Del Skrevet tirsdag kl 14:10 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja men jeg betaler av egen lomme siden det er privat. Hadde nok vært helt grønnsak hadde jeg ikke hatt muligheten til det Anonymkode: 10afc...85b Hvor pleier du å være og hva er prisen? Jeg har vært på et to ukers opphold som ga meg mye, og skulle gjerne vært igjen, men det er vanskelig å få plass gjennom helsevesenet. Anonymkode: d0349...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå