AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:25 #1 Del Skrevet mandag kl 16:25 Jeg får noen ganger utslett på armene. Det klør ikke, det svir ikke. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: 8e5f8...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet mandag kl 16:27 #2 Del Skrevet mandag kl 16:27 Bestill deg legetime. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:29 #3 Del Skrevet mandag kl 16:29 Det er jo helt umulig å mene noe om når du nesten ikke oppgir noen informasjon. Anonymkode: c688f...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:34 #4 Del Skrevet mandag kl 16:34 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo helt umulig å mene noe om når du nesten ikke oppgir noen informasjon. Anonymkode: c688f...16d … jeg har pollenallergi og støvallergi + hest, hund, gress. Anonymkode: 8e5f8...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:37 #5 Del Skrevet mandag kl 16:37 Litt pussig at det ikke klør engang. Men ligner candida, nevrodermatitt eller atopisk. Legene vet lite om sånne utslett i min erfaring. De pusher ulike sterke kortison-kremer som kan fjerne symptomene, altså utslettet. Men hør gjerne med legen, evt be om henvisning til hudlege. Om du vil unngå alt det, kan du unngå alt sukker i en til to uker og se om det skjer noe. Anonymkode: b84ee...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:53 #6 Del Skrevet mandag kl 16:53 Ser litt ut som atopisk eksem, men siden det ikke klør så tviler jeg litt. Mulig det bare er en allergisk reaksjon. Anonymkode: a6f9b...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:55 #7 Del Skrevet mandag kl 16:55 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): … jeg har pollenallergi og støvallergi + hest, hund, gress. Anonymkode: 8e5f8...353 Når kommer og forsvinner det? Anonymkode: c688f...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:57 #8 Del Skrevet mandag kl 22:57 Er det helt flatt eller er det hevet over hudoverflaten? Hvis det er helt flatt, er det ikke atopisk eksem. Dessuten pleier atopisk eksem å klø noe inni hampen. Anonymkode: 969ff...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå