Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har råd om stelleveske til vogn med teleskophåndtak, altså håndtak som kun justeres inn og ut, og ikke bøyes? For eksempel håndtaket til bugaboo fox 5. Ser for meg at en eventuell stelleveske bare vil gli helt ned og henge langt ned?

Anonymkode: cdb3d...362

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe kroker å henge den på.

Anonymkode: ad984...e36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la bare veske/sekk i kurven under vogna. Om den skulle hengt på styret ville jeg bare skumpet borti når jeg gikk uannsett så skjønner ikke helt hvordan det er behagelig.

Anonymkode: ee95e...038

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg la bare veske/sekk i kurven under vogna. Om den skulle hengt på styret ville jeg bare skumpet borti når jeg gikk uannsett så skjønner ikke helt hvordan det er behagelig.

Anonymkode: ee95e...038

Samme her. Vi kjøpte sekk og endte opp med å ha den på ryggen stort sett hele tida. Eller legge den under vogna. Nå har vi bare et nett hengende på vogna til votter osv.

Anonymkode: ae7ba...66d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke tenkt på å bare legge den under vogna. Høres jo ganske mye bedre ut!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hadde ikke tenkt på å bare legge den under vogna. Høres jo ganske mye bedre ut!

Vi får snart barn nr 2 nå. I stedet for å kjøpe ny stelleveske, har vi bare kjøpt en helt vanlig sekk til førstemann. Skal bruke stellesekken til andremann, men brukte den egentlig bare på vogna helt i starten med forrige. Som en annen skriver: den er liksom bare i veien. En sekk er uansett mer anvendelig. Brukte bæresele en del med førstemann også, og da var det fint å bare kunne ta sekken på ryggen i tillegg. 

Anonymkode: ae7ba...66d

AnonymBruker
Skrevet

Vi har denne fra Done by Deer til bugaboovogn, og har brukt den masse: https://www.jollyroom.no/mamma/stellevesker/done-by-deer-stelleveske-ryggsekk-grey?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwOe8BhCCARIsAGKeD54UZ4N3lGblRRVyGQOVouRA18XrfaUK6lKuQAJB2fF7Ty21Oio29wsaAmD4EALw_wcB

Den har sånne borrelås-hemper som man enkelt kan henge rundt håndtakene på vogna. Synes ikke den var så veldig i veien når den hang sånn. Også er den vanntett, som er veldig praktisk. Og man kan bruke den som sekk på ryggen hvis man har bæresele en dag. 

Anonymkode: 11cb4...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...