Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart tid for å legge igjen noen kroner hos LF, jeg trenger mer sjampo + balsam og bruker trofast Kerastase Resistance (som jeg fikk snusen i her inne). Har litt lyst å spandere en hårkur også, så jeg lurer på om noen har prøvd kurene Forcintense (den med 5 små tuber), eller Age Recharge (grønn krukke)?

Hvis du har prøvd en av dem, hva synes du? Hva er egentlig forskjellen?

Har kort, mørkt hår som farges hyppig, men er i (tilsynelatende) brukbar forfatning likevel (takket være Kerastase Resistance :) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis det er i brukbar stand, burde du går for Age Recharge-masken. Den andre er, hvis jeg har forstått det rett, en SOS-hjelp til alvorlig svekket hår. Det er liten vits i å skyte spurv med kanoner, da oppnår du bare tørt og sprøtt hår pga. overdose proteiner.

Mitt hår er likt ditt. Farges hyppig, men allikevel ikke så slitt. Jeg bruker også Resistance, i avveksling med Matrix Biolage, og kunne godt tenkt meg å teste Age Recharge-kuren.

Skrevet

Ikke en spurv til jorden! :ler:

Jeg fikk egentlig samme inntrykk, at de tubene var skikkelig krisehjelp, og skulle kombineres med en slags salongbehandling. (Lurer på om de tilsvarer noen Redken Extreme-saker jeg prøvde for lenge siden, det var også 5 småpakker med "proteintilskudd". Mulig håret ble sterkere, men det ble i hvert fall stivt!)

Men så var det navnet på den krukke-kuren, Age Recharge, fikk meg til å tenke på gammelt og loslitt hår, uff. Men det blir vel til at jeg prøver den, den får jo god omtale flere steder.

Takk for svar, O hår-guru. :bukke:

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk for svar, O hår-guru. :bukke:

Nåja, det er forskjell på "preach and practise". :sjenert:

Jeg har sluttet med kurer, føner håret bortimot hver dag, farger hver 4.uke....Så lenge jeg har relativt kort hår, orker jeg ikke bruke så mye energi på det. Men shampo og balsam fra Resistance er obligatorisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...