babbo Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Barnefar har plutselig bestemt seg for å søke studie i nabobyen (1,5 timer unna). Vi er ikke sammen lenge,men bor fortsatt i lag. Hvis han kommer inn må jeg få ordnet ny turnus, jeg jobber dag/kveld og hver tredje helg. Vet ikke hvor mye barnevakt jeg kan få ordnet. Må vi til familievernkontoret først, hvis han skal flytte? (Tviler på han kommer inn uansett) Kan jeg "kreve" at han kommer tilbake hver uke for samvær eller hvordan funker det? Hadde ikke sett for meg å bli "alenemor", men han setter seg selv først og det har han alltid gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Du kan ikke kreve noe som helst, dere må bli enige dersom han flytter. Hvis dere flytter fra hverandre må dere til mekling, men det er ikke noe som må gjøres før han flytter. Anonymkode: 20ead...b8e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Du kan jo flytte etter om du går jobb der. Tenker det er positivt at han vil studere og noe som kommer barnet tilgode over tid. Anonymkode: f5793...fc2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar babbo skrev (1 time siden): Barnefar har plutselig bestemt seg for å søke studie i nabobyen (1,5 timer unna). Vi er ikke sammen lenge,men bor fortsatt i lag. Hvis han kommer inn må jeg få ordnet ny turnus, jeg jobber dag/kveld og hver tredje helg. Vet ikke hvor mye barnevakt jeg kan få ordnet. Må vi til familievernkontoret først, hvis han skal flytte? (Tviler på han kommer inn uansett) Kan jeg "kreve" at han kommer tilbake hver uke for samvær eller hvordan funker det? Hadde ikke sett for meg å bli "alenemor", men han setter seg selv først og det har han alltid gjort. Jeg studerte i nabobyen, leverte i bhg kl.7. var på skolen kl.9. alt går om man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar Dere må til mekling og du kan alltids be om at han tar samværet så det passer i størst mulig grad med dine kveldsvakt. Jeg vet ikke hvor mye samvær han ser for seg men la oss si hver tredje helg (hvis du jobber da) og en eller to kvelder i uka evt også på dagtid de dagene. Anonymkode: fd157...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar babbo skrev (1 time siden): Må vi til familievernkontoret først, hvis han skal flytte? (Tviler på han kommer inn uansett) Hvis du skal få status som enslig forsørger, må dere (eller hvert fall du) dit ja for å få meklingsattest. babbo skrev (1 time siden): Kan jeg "kreve" at han kommer tilbake hver uke for samvær eller hvordan funker det? Samværsforeldre velger selv om de skal ha samvær eller ei, så om han sier nei til samvær er det lite du kan gjøre. Dere må komme til en enighet. Samværsforeldre kan kreve samvær innen rimelig grense og den med hovedomsorgen må tilrettelegge for det innen rimelig grense. Men den med hovedomsorgen kan ikke kreve at samværsforeldre skal ha samvær. Anonymkode: 4b2ef...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Del Skrevet 27. januar Man må ikke flytte for å studere halvannen time unna. Han får leie bolig midt mellom om han synes det blir for langt. Anonymkode: 90c8f...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå